Zindanlar sürekli karanlık ve nemliydi, havada kötü ve çürümüş bir koku vardı. Buraya kaç kez gelirse gelsin, bu koku Zhao Yelan'ın yüzünü buruşturmasına neden oluyordu.
En içteki hücreye doğru yavaşça yürürken, başkentteki çocukların küçükken mırıldandıkları alçak perdeden bir tekerleme duydu: "Hilal, hilal, bir annenin kolları gibi......"
İçerideki kişinin elleri ve ayakları ağır prangalarla bağlanmıştı. Bir hareket duyunca başını kaldırdı ve onu görünce iç çekti: "Neden geçen yıl planladığımız gibi Pekin'den ayrılmadın? Gitseydin bugün burada buluşuyor olmazdık."
"Bunu neden yaptın?" diye sordu Zhao Yelan.
Gu Niaoniao'nun ağzının kenarları seğirdi.
Zhao Yelan ağır bir sesle, "Başkentin her köşesini aradım ama senden hiç şüphelenmedim," dedi.
Gu Niaoniao ayağa kalktı ve prangalarının yerde sürüklenirken çıkardığı donuk, ağır sesle yavaşça kapıya doğru yürüdü.
İkisi bir hücre kapısıyla ayrılmış olarak bir an birbirlerine baktılar ve Gu Niaoniao sordu: "O öldü mü?"
"İmparatorluk Hastanesi'ndeki herkes onu kurtarmaya çalışıyor. Hâlâ bilinci yerinde değil ama durumu biraz düzeldi. Uyanmasını bekleyeceğiz," dedi Zhao Yelan.
Suikastın gerçekleştiği gün başkentteki herkes şok olmuştu. Zhao Xuan saraya geri gönderildiğinde zaten bilinci yerinde değildi ve İmparatorluk Hastanesi'ndeki insanlar onu cehennemin kapılarından geri çekmeyi başarana kadar üç gün boyunca girip çıkmakla meşgul oldular. Ancak, hala uyanmamıştı ve birileri gece gündüz onu koruyordu.
Zhao Xuan'ın yaralandığını gördükten sonra Sun Muyun kederle doldu ve bir süre duygularını kontrol edemedi. Dayanılmaz bir karın ağrısı yaşadı ve bir prensi erken doğurdu. Neyse ki anne ve çocuk güvendeydi ama İmparatorluk doktorları tarafından bakılmaları gerekiyordu. Saray şu anda çok meşguldü.
"Ah...... henüz ölmedimi. Yanlış yeri seçmişim, değil mi? Belli ki kalbe nişan alamamışım." Gu Niaoniao çaresizce gülümsedi. "Kader gibi görünüyor."
"Gu Niaoniao." Zhao Yelan ona seslenirken dişlerini sıktı. "Bunu neden yaptın? Ölümden korkmuyor musun?"
"Ölüm mü?" Gu Niaoniao'nun omuzları titredi ve yüksek sesle güldü. "Ölümden en çok korkan benim, tek korkum ölmeden önce yanımda bazı insanları götürememek. Ama sorun değil, Zhao Xu benden önce yeraltı dünyasına gitti. Buna değdi."
Zhao Yelan bunu duyunca kaşlarını çattı: "Sen onunla aynı tarafta değil misin?"
"Hem evet, hem de hayır." Gua Niaoniao'nun dudakları bir gülümsemeyle kıvrıldı. "Bir süre önce Nanjiang Prensesi'nin Yan Mingting ile evlenmek istediğini duymuştum. Senin için onun detaylarını kontrol etmek istedim ama ilginç bir şey öğreneceğimi kim bilebilirdi ki? Prensesin Birinci Prens ile bir ilişkisi varmış."
"Yani özel olarak buluşmalarına yardım mı ettin?"
"Bu doğru. Tahtı yeniden kazanmasına yardım ediyormuş gibi yaptım ve iki ülkeden gelen haberleri ona aktardım, o da buna aptal gibi inandı. İster inan ister inanma, başkentte başka kimse ona yardım etmek istemedi." Gu Niaoniao küçümseyerek gülümsedi. "Onu götürmek için diğer saraya giden insanlar Yan Mingting'in astları tarafından öldürüldü ve ben de onu kurtarması için Hongxiu Hanesine birini gönderdim."
"Tahtı kazanmasına hiç yardımcı olmak istemedin, aksi takdirde suikastı herkesin önünde gerçekleştirmesine izin vermezdin."
"Elbette o köpeğe yardım etmezdim. Sadece ona İmparator'un zaman zaman saraydan ayrılabileceğini hatırlattım. Uzun bir süre gizli geçitte kaldı ve aklı karıştı. Tek bir şey düşünebildi, o da Zhao Xuan'ı öldürüp yerine geçmekti," dedi Gu Niaoniao.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...