Bölüm 5

422 72 45
                                    


Tai Dağı heyelanında durum düzeldi. Artçı sarsıntılar yatıştıktan sonra kamuoyu biraz değişti. Başlangıçta, bunun Tanrı'nın bir cezası olduğu gizli bir imaydı, ancak şimdi herkes General ve Başbakan Yardımcısı arasındaki evlilikten bahsediyordu.

Xuan Hanedanlığı'nda kol kesmek yaygın değildi ama özel hobileri olan zengin ve güçlü bir iş adamının evdeki bir ya da iki erkeği yeni oyuncağı olarak yetiştirmesinde bir sakınca yoktu.

Xuan Hanedanlığı'nın atalarına göre, özellikle kraliyet ailesinde bir erkek ana eş olamazdı.

Fakat şimdi Zhao Yelan, Yan Mingting'e esas eşi olarak verilecekti. Bu konuda çeşitli spekülasyonlar vardı ve görüşler farklıydı, ancak kesin olan şey, hiç kimsenin bu evlilik konusunda iyimser olmadığıydı.

Bununla birlikte, söylentiler ne kadar yayılırsa yayılsın, Zhao Konağı ve Generalin Köşkü hiçbir şekilde etkilenmedi ve her şey her zamanki gibi devam etti.

Xiao Gao'nun General'in Köşkü'nden getirdiği şey sadece bir tavuk değil, aynı zamanda bir çeyiz kitapçığıydı.

"Kahya Qin, General'in Köşkü'nde uzun süredir efendinin yaşamadığını ve birçok şeyin kullanılamayacak kadar eski olduğunu, bu nedenle Zhao Konağı'nın oraya yararlı bazı çeyizler getirebileceğini umduğunu söyledi."

"Bu açıkça Yan Mingting'in fikriydi." Kâhya Qin onu görür görmez yaşlı bir bıldırcına dönüştü ve doğrudan sormaya cesaret edemedi. Zhao Yelan kitapçığı aldı ve dışarıdaki gökyüzüne baktı. Yağmur bir noktada durmuş ve kara bulutlar dağılmıştı. Şu ana kadar istediği hiçbir haberi alamamıştı, bu yüzden saraya yine tek başına gidebilirdi.

Sabah saraydaki töreni bitirdikten sonra imparator anıtları gözden geçirmek için ana salona kadar gitti. Onun geldiğini görünce sordu: "Daha önce gelmedin ama şimdi buradasın. Sorun nedir?"

Zhao Yelan açıkça söyledi: "Kararnameyi protesto etmek istiyorum."

Zhao Xuan kızmak yerine gülümsedi: "İmparatorluk kararnamesi ilk yayınlandığında, buna direneceğini düşünmüştüm. Neden şimdiye kadar bekledin?"

"Bu bakan kendini İmparator'a adadı ama General Yan tahammül edilemez bir zorba."

"Sana nasıl zorbalık yaptı?"

Zhao Yelan kitapçığı uzattı: "Bu, General Yan tarafından konağa teslim edildi. Ne cüretle böyle bir talepte bulunur? Zhao Konağı'na ve Majestelerine önem vermediği çok açık."

Zhao Xuan kitapçığı açtı ve bir süre baktıktan sonra gülerek masadan başka bir kitapçık aldı: "Bu sana tanıdık geliyor mu?"

Zhao Yelan cevap verdi: "General'in Köşkü'ne bu bakan tarafından teslim edildi."

"General Yan sabahki mahkemeden sonra bunu bana teslim etti ve seninle aynı şeyi söyledi. O da protesto etmek istiyor," dedi Zhao Xuan. "Evliliği iptal etmek için General Yan ile anlaştığım haberini mi bekliyordun? Daha fazla bekleyemedin ve anlaşmanı geri çekmek için bizzat bana mı geldin?"

Uzun yıllardır birlikte olduklarından, birbirlerinin mizaçlarına çoktan aşina olmuşlardı.

Zhao Xuan gülümseyerek ona doğru yürüdü. Gülümsemesi yavaş yavaş soldu ve alçak bir sesle "Daha önce verdiğim bir emri iptal etmemin mümkün olmadığını biliyorsun."

İmparatorluk kararnamesi yayınlanır yayınlanmaz, herkes İmparator'un emrine açıkça itaatsizlik etmenin sadece ölümle sonuçlanacağını biliyordu. Tek seçenek, Yan Mingting'in geri çekilmeyi düşünmesini sağlamak için inisiyatif almak gibi başka bir açıdan yaklaşmaktı. En iyisi İmparatorluk sarayına gelip şikâyette bulunmak ve diğerini suçlamaktı. Belki hâlâ bir şans vardı.

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin