Bölüm 57

215 47 23
                                    


Yin Pinglu kendisine tahsis edilen kişileri yanına alarak doğruca devlet dairesine gitti.

Yin ailesinin akrabaları hâlâ Yin malikânesinde kalıyordu. Birlikte oturmuş İmparatorluk Elçisi ile nasıl başa çıkacaklarını tartışıyorlardı ki, bir hizmetkârın rapor vermeye geldiğini duydular: "Lordum, Altıncı Genç Hanım geri döndü!"

"Pinglu?" Hâkim Yin çay fincanını yere bıraktı ve hışımla dışarı çıktı. Yin Pinglu'yu gördüğünde, öfkeyle onu işaret etti ve küfretti, "Seni vefasız kız, hala geri dönmeyi biliyor musun?!"

Yin Pinglu: "İş yapmak için geri geldim."

"Ne iş yapabilirsin ki? Seni ahlaksız kız, bugün seni öldüresiye döveceğim! Bu yaşlı adam senin yüzünden tüm itibarını kaybetti!" Hâkim Yin bir adım öne çıkıp elini kaldırdı ama gözlerinin önünde kalın bronz bir jeton belirdi. "İmparatorluk Elçisi" kelimeleri belirdi.

"Kim bana vurmaya cüret eder?" Simgeyi tutan Yin Pinglu ona soğuk gözlerle baktı ve arkasındaki insanlar onu merkezde korumak için hızla hazırlandı.

"Bu jeton neden sende?" Hâkim Yin elini indirdi ve şaşkınlıkla ona baktı.

"Zhao-daren'in davasını araştırmak için buradayım. Kendisi meşgul ve zaman ayıramıyor, bu yüzden benden onun yerine gelmemi istedi." Yin Pinglu bir mektup gösterdi. "Üçüncü enişte, bu Kuang Zhimei'nin tüm suçlarını kaydeden son mektubu. Suçunu kabul ediyor musun?"

"Ne suçu? Ne Kuang Zhimei'si? Neden bahsettiğini anlamıyorum!" Bölge Hakimi Wu bağırdı.

"Kuang Zhimei geçen yıl tecavüz ettiğin kadın. Onu hatırlamıyor gibisin. Başka kurbanlar olduğu için mi?" dedi Yin Pinglu.

"Bu nasıl mümkün olabilir! Bana o mektubu göster!"

Yin Pinglu mektubu ona uzattı ve bölge hakimi aceleyle mektubu açtı. Hakim Yin de bakmak için eğildi. Bir süre sonra her ikisinin de yüzü daha da çöktü.

Bölge Hakimi Wu titreyen elleriyle aniden kağıdı buruşturdu ve yuttu.

"Kayınbirader, az önce yediğin şey benim yaptığım bir kopya." Yin Pinglu'nun ağzının kenarları şakasızca seğirdi ve buruşuk bir zarf çıkardı. "Bu orijinali."

"Yin Pinglu! Ben sana hiç zarar vermedim! Neden bana böyle sorun çıkarıyorsun?!" Bölge Hakimi Wu ona acımasızca baktı, onu parçalamak istiyordu.

"Bana zarar vermedin, ama bana her zaman ne tür iğrenç gözlerle baktın?" Yin Pinglu çenesini kaldırdı, derin bir nefes aldı ve sakince "Sana zarar veren ben değilim, sensin. İyi kadınları ve masum insanları incittin ve kendi etrafında bir koza ördün."

"Yeter!" Hâkim Yin onların sözünü kesti. "Bir mektupla birini mahkûm etmek önemsiz bir şey değil mi? Havadan uydurulup uydurulmadığını kim bilebilir?"

"Yin-daren, endişelenme, Zhao-daren çoktan başka kanıtlar buldu. Acele etmeli ve diğer suçlarını düşünmelisin, böylece onları açıklayabilir ve hoşgörü için çabalayabilirsin." Yin Pinglu konuşmasını bitirdikten sonra arkasını döndü ve insanları uzaklaştırdı.

"Yin Pinglu! Sen Yin ailesinin kanındansın! Eğer o kapıdan çıkmaya cüret edersen, artık Yin ailesinin bir parçası olmayacaksın!" diye bağırdı Hakim Yin.

Yin Pinglu başını çevirdi ve "Yin ailesine ait olmaktan hiçbir zaman mutlu olmadım." dedi.

Kapıdan dışarı çıktı ve gökyüzüne baktı. Gözlerinin kenarları nemliydi ama duygularını çabucak dengeledi ve kendisini izleyen kalabalığın gözleri önünde başını dik tutarak oradan ayrıldı.

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin