Zhao Yelan bugünlerde o kadar meşguldü ki yere neredeyse hiç dokunmuyordu. İlk olarak, halka su tasarrufu yapmalarını, suyu düzgün bir şekilde depolamalarını ve israfı durdurmalarını hatırlatan bildiriler astı. Ayrıca paniğe kapılmamalarını ve şehre giren mültecileri uzaklaştırmamalarını, onları barınaklara yönlendirmelerini söyledi.
Hayır evi uzun yıllardır kullanılmadığı için Zhao Yelan hükümet dairesinden memur ve askerleri alarak evi temizletti. Depolanmak üzere bir dağ kaynağından özel olarak su çekildi ve su kaynağını araştırmak üzere birçok kişi gönderildi.
Zhao Yelan Xiao Gao'yu tekrar dışarı gönderdi: "Kuang Sheng'in bacakları yavaş, bu yüzden sadece yakındaki bölgeyi kontrol edebilir, ancak daha uzakta, birinin durumu araştırması gerekiyor. Bir göz atmak için Quzhou ve Longzhou'ya gidin. Feci bir durumla karşılaşırsanız, bunu derhal yerel yönetime bildirin. Oradayken onlara mültecileri reddetmemelerini, onları düzgün bir şekilde yerleştirmelerini söyleyin."
Bir gün sonra Kuang Sheng en yakın araştırma ekibiyle birlikte geri döndü. Yüzü kararmıştı ve perişan bir ifadeyle oturduğunda bacakları hâlâ titriyordu: "Durum hiç iç açıcı değil. Yakın bölgedeki ekinlerin hepsi kurudu ve uzak köy ve kasabalarda hiç insan yok. Nereye gittiklerini bilmiyorum."
"Kesinlikle bir su kaynağına doğru hareket edeceklerdir." Zhao Yelan Huaizhou'nun ayrıntılı bir haritasını buldu. "Söyleyin bana, kaç tane var?"
Kuang Sheng, "Huaizhou'daki on dört ilçeden on üçü kuraklıktan etkilenmiş durumda," dedi. "Geriye kalan tek ilçe neredeyse kurak."
Zhao Yelan kaşlarını çattı. Geriye kalan tek yer de muhtemelen çevre bölgelerden gelen mültecilerle dolup taşacak ve bu da anlaşmazlıklara yol açabilecekti.
Tüm bu mültecilerin Huaizhou'ya sıkışmasının gerçekçi olmadığı açıktı. Birincisi, çok kalabalık olurdu ve mesafe de çok uzundu.
Neyse ki Yan Mingting onun için yeterli insan gücü bırakmıştı.
"Mümkün olan en kısa sürede afet yardım bölgeleri kurmalıyız."
Yin Pinglu da o anda bitkin bir halde geri döndü. Odaya girer girmez yarım kap su doldurdu ve rapor verdi: "İki ilçedeki insanlar mahsuller hakkında ihbarda bulundular, ancak ciddiye alınmadılar. O iki ilçe hakimini çoktan azarladım ve suçlarıyla yüzleşmeye ve afet yardımında işbirliği yapmak için tüm mal varlıklarını bağışlayarak değerli hizmetlerde bulunmaya istekli olduklarını ifade ettiler. Diğer ilçeler de lordumla işbirliği yapacaklarına söz verdiler."
"Çok çalışmışsınız." Zhao Yelan haritayı açtı. "Sen Huaizou'yu daha iyi biliyorsun. Bakalım afet yardım bölgeleri kurmak için en uygun yer neresi?"
Kuang Sheng nehirlerin dağılımına göre beş bölgeyi ayırdı. Bu temelde Yin Pinglu nüfusu ayrıntılı olarak belirledi ve sonunda altı afet yardım bölgesi tespit etti.
Zhao Yelan afet fonlarının yarısını aldı ve altı yere sırasıyla buharda pişmiş çörek ve su taşımaları için insanlar gönderdi. Mültecilerin sığınacakları diğer yerlere sorunsuz bir şekilde ulaşabilmelerini sağlamak için kapsamı daha da genişletti.
Gece, şehrin dışından aniden çok sayıda mülteci akın etti. Zhao Yelan şehir duvarının üzerinde durdu "Bu insanları önce hayır kurumuna götürün ve kayıtlara geçirin. Hiçbirini kaçırmadığınızdan emin olun." dedi.
Huaizhou'daki insanlar ilk başta oldukça itaatkâr davrandılar, ancak sonraki birkaç gün içinde mültecilerin sıkıştığını gördükten sonra onlar da tedirgin olmaya başladılar. Bir zamanlar kendilerine ait olan yaşam kaynakları şimdi bu insanlar tarafından ellerinden alınmıştı. Bir sonraki kuraklığın Huaizhou'yu da kapsayıp kapsamayacağını kim bilebilirdi? O zaman kendilerini nasıl kurtaracaklardı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...