İmparator yeni bilginleri görevlendirdikten ve onları tekrar ödüllendirdikten sonra ziyafet resmen başladı.
Müzisyenler ve dansçılar salonu doldurmuş, avluda müzik çalıp dans ediyorlardı. Zarif güzeller elbiselerinin uzun kollarını dalgalandırarak insanların gözlerini kamaştırdı.
Eğlencenin tadını çıkarırken herkes özgürce içti ve bir süre sonra insanlar etrafta dolaşmaya başladı.
İmparatora en yakın olan yüksek rütbeli memurlar birbiri ardına kadeh kaldırmaya ve bazı iltifatlarda bulunmaya başladı. Yan Mingting ayağa kalkıp gülümseme zahmetine katlanamadı, bu yüzden kendi başına içti ve zaman zaman Zhao Yelan'a baktı.
"General, Kan Chuan'ın oldukça iyi göründüğünü görüyorum ve onun iyi bir karaktere ve parlak bir geleceğe sahip olduğunu duydum," diye fısıldadı He Cuizhang. "Onu Yuehong'un kayınbiraderi yapmaya ne dersiniz?"
Zhong Yuehong bunu duyunca hemen ciddileşti: "Saçma sapan konuşma, o zaten evli ve ben cariye olmayacağım."
Yan Mingting, Kan Chuan'a çekik gözlerle baktı ve karşı tarafın gizlice Zhao Yelan'ı ölçüp biçtiğini anladı. Bilinçaltında kaşlarını çattı ama karşı taraf sadece bir an durakladı ve sonra gözlerini kaçırdı.
"Yani...... asıl mesele şu ki...... tüm bu yetkililerin aileleri var, bu yüzden çok seçici olmak gerçekten iyi değil......hey, bir numaralı akademisyenin henüz bir eşle evlenmediğini duydum, onun hakkında ne düşünüyorsun?" diye sordu He Cuizhang.
Zhong Yuehong ona baktı ve ancak o zaman yeni bir numaralı bilginin görünüşünü gördü ve şaşkınlıkla "Bu geçen sefer nehir kenarında gördüğümüz küçük beyaz yüz değil mi?"
He Cuizhang daha yakından baktı: "Aiyo, kahretsin, bu Zhao-daren'in iyi arkadaşı değil mi?"
Yan Mingting ona yan gözle baktı.
"Pat, pat, kesinlikle iyi bir arkadaş değil." He Cuizhang ağzını iki kez tokatlar gibi yaptı. Gözleri Wang Guishang'a sabitlenmişti ve bir sonraki an genişledi. "General, Zhao-daren'i bulmaya gitti!"
Üçü birlikte baktılar. Yüksek moralli birincinin etrafı sayısız insanla çevriliydi ama o çemberin dışında yürüyordu.
Wang Guisheng de oldukça şaşkındı. Birincinin gururlu ve sevinçli olduğu görülebiliyordu ve birçok insan onunla sohbet etmeye gelmişti, ancak Zhao Yelan kayıtsız kaldı.
Zhao Yelan'ın onu kazanmak için önceden ziyaret ettiğini önceden tahmin etmişti, ancak şu anda sanki hiç var olmamış gibi hiçbir şey yapmadı. Bu onun merakını uyandırdı.
Ama doğrudan Zhao Yelan'a gitmedi. Bunun yerine, İmparatorluk Akademisi'nden birkaç bekârla hoşbeş etmeye gitti.
Göz ucuyla Zhao Yelan'ı izliyordu ve adam hamur işleriyle uğraşıyor ve yavaşça çay içiyordu. Bekârlardan biri meslektaşlarını kısaca tanıtmak için onu yanına aldı ve Zhao Yelan tanıtıldığında diğeri başını kaldırıp ona gülümsedi: "Wang-gonzi'yi birinciliği elde ettiği için tebrik ederim. Lütfen gelecekte bana tavsiyelerde bulunun."
Bu çok yapmacıktı. Wang Guisheng bir an için afalladı. Kalbinde açıklanamayan bir duygu vardı ve kibar olup olmamayı tartışıyordu.
İmparatorluk Akademisi'nin diğer üyeleri bunu gördüklerinde, hepsi iyi bir gösteri izliyormuş gibi bir zihniyetle izlediler. Ne de olsa Wang Guisheng'in önceki makalesi Zhao Yelan'ın partisini aşağılamıştı. Gelecekte, İmparatorluk Akademisi çok hareketli olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomantizmTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...