Belki de gün boyunca koşturmaktan bitkin düşmüştü, çünkü Zhao Yelan sakinleştikten kısa bir süre sonra uykuya daldı.
Yan Mingting dikkatle ona baktı. Gençliğindeki görünümüyle kıyaslandığında, bugünkü Zhao Yelan göz alıcı, ışıltılı bir güzelliğe sahipti. Ancak başkalarına karşı her zaman temkinliydi, gözleri her zaman soğuktu ve kaşları her zaman çatıktı. Ancak, kendisinin de bilmediği şey, aurası insanları ne kadar uzaklaştırırsa, güzelliğinin o kadar agresif ve eşsiz olacağıydı.
Yan Mingting'in ruh hali çok karmaşıktı. Bu yakışıksız evliliğin sonunda nasıl gelişeceğini bilmiyordu ve ayrıca Zhao Yelan'ın tam olarak ne yaptığını da bilmiyordu. Yabancılar tarafından anlatılan hikâyeler canlı ve renkliydi ama o sadece kendi yargılarına güveniyordu.
Uykuya dalan Zhao Yelan kayıtsız ifadesini kaybetti. Burun delikleri dalgalandı, ince dudakları düzeldi ve o anda gözünün altındaki ben, korunmasız bir çocuk gibi itaatkâr ve sessiz bir şekilde yüzüne yerleşti.
"Sen olabilir misin?" Yan Mingting mırıldandı.
Derin bir iç çekti ve yavaşça gözlerini kapadı.
Bir süre sonra, bunca zamandır uyuyor gibi görünen Zhao Yelan gözlerini açtı. Gözleri berraktı ve alışkanlıkla kaşlarını çattı......
Bu soru ne anlama geliyordu?
Bakışları Yan Mingting'in vücudunda dolaştı ve sonra bağlı ellerine ve ayaklarına düştü, yüzü su gibi battı.
Zhao Yelan o gece iyi uyuyamadı. Elleri ve ayakları bağlıydı ve aklında bir şeyler vardı. Tam uykuya dalmak üzereyken bir horoz sesi duydu.
Bütün gece defalarca bir o yana bir bu yana döndükten sonra Yan Mingting gözlerini açtığında küskün ve acı dolu bakışlarla karşılaştı.
"Sen...... bugün çok erken uyandın. Fena değil, fena değil, böyle devam et," diye övdü Yan Mingting.
Zhao Yelan derisini soyabilmeyi diledi...... ama karşısındaki kişinin bıçakları ve kılıçları vardı ve yüksek bir mevkideydi.
Ne kadar sinir bozucu.
"Kalk, sabah egzersizi vakti." Yan Mingting hızla yataktan kalktı, iki üç hamlede giysilerini giydi ve bilekliklerini alıp bileklerine taktı.
Zhao Yelan onun bileklerine baktı. Botları giydikten sonra iki kez yerinde zıpladığını görünce, botların içinde de gizli silahlar olduğundan şüphelenmeden edemedi.
"Neden hâlâ hareket etmiyorsun?" Yan Mingting dönüp ona baktı.
"Hareket etmemi nasıl beklersin!" Zhao Yelan aniden sesini yükseltti.
Yan Mingting bir an afalladı, sonra hatırladı. Yorganı kaldırıp bağlı elleri ve ayakları görünce Zhao Yelan'dan daha şaşkın bir ifade takındı ve onun için ipi çözmek üzere uzandı: "Bütün gece böyle bağlı mıydın?"
"Ne demek istiyorsun? Uyandın ve borçlarını geri mi ödemek istiyorsun? Kimin işi bu?!" Zhao Yelan azarladı.
"Hayır, senin çözeceğini düşünmüştüm, bu bir düğüm." Yan Mingting alaycı bir tavırla ipi işaret etti, sıkıca çekti ve bıraktı.
"......"
Zhao Yelan bir an için dondu kaldı. Dün gece sadece ellerini çekmeyi önemsemiş ve başarısız olduğunda pes etmişti. Yan Mingting'in gizli bir becerisi olduğunu hiç tahmin etmemişti.
Ayak bileklerindeki ip çözülür çözülmez Zhao Yelan onu tekmeledi. Yan Mingting kaçamadı ve ona birkaç kez daha tekme attı.
Yatak gıcırdadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...