Zhao Yelan bütün gece ona hiç dikkat etmedi ve son zamanlarda çok konuşkan olup olmadığını düşünmeye başladı. Yan Mingting'in ona sataşmaya cüret edecek kadar kanunsuz olmasının nedeni buydu.
Yan Mingting ona neden aniden sinirlendiğini sormasa da, zaman zaman ona gülümseyerek bakıyor, bu da onu daha da sinirlendiriyordu.
Ertesi gün, banyo yaptıktan ve dinlendikten sonra, Zhao Yelan gökyüzü henüz aydınlıkken uyandı ve yerde yatan kişiye bir göz attığında henüz oturmuştu. Ancak bu kişi uyanıktı ve bir hareket duyar duymaz başını çevirdi.
"Neden kalkmadın?"
Normalde bu saatlerde Yan Mingting mahkemeden yeni dönmüş ya da antrenman sahasına gidiyor olurdu ve bu saate kadar asla yatakta kalmazdı.
Yan Mingting kollarını kavuşturdu ve telaşsızca ş "Birinin ne kadar uyuyabileceğini görüyorum."
Zhao Yelan ona sinirli bir bakış fırlattı ve yıkanmak için ayağa kalktı. Karşı taraf ne kadar yakından takip ederse etsin, ona sanki hiç yokmuş gibi davranıyordu.
Giyindikten sonra çekmecenin önünde durdu ve sersemlemiş bir halde poşetlere baktı. Sonunda eli en dikkat çekici olanın, içinde tatlı ot olanın üzerinde durdu.
Tatlı ot ilaç olarak kullanılabildiği gibi baharat olarak da kullanılabiliyordu. Sadece kokusu özeldi. Bazı insanlar bundan hoşlanırken bazıları nefret ederdi ve Yan Mingting de ikinci gruptandı.
Çantanın ipini kavradığı anda elleri aşağıya doğru tutuldu. Yan Mingting onun arkasında durdu "Başka biriyle değiştir."
Hapşırmak çok utanç vericiydi ve yakışıklı yüzüne zarar veriyordu.
Sessizlik sırasında Kâhya Qin içeri girdi ve birinin göğsünü diğerinin sırtına yasladığını gördü. "Ah!" Hemen gözlerini kapadı ve "General, lordum, dışarıda sizi görmek isteyen misafirler var."
"Saat çok erken, kim o?" diye sordu Yan Mingting.
"İki efendiye teşekkür etmek için gelen Zhizhou hakiminin kızı."
İkisi birbirine baktı ve Yan Mingting sordu: "Birbirinizi tanıyor musunuz?"
Zhao Yelan başını salladı: " Sen ?"
"Başkentte sadece birkaç kişiyi tanıyorum, Zhizhou'yu nasıl bilebilirim ki?"
"Gidip görelim."
Yan Mingting başını salladı, onun tatlı ot poşetini yere bıraktığını fark etti ve memnuniyetle takip etti.
Fuayede nilüfer kökü renginde bir Liuxian etek giymiş ve başında boncuklu bir saç tokası olan genç bir kadın duruyordu. Saçları yarı yukarı yarı aşağı toplanmıştı ve bir bakışta henüz reşit olmayan bir kız olduğu anlaşılıyordu. Onların birlikte salona geldiğini görünce bir an için gözleri parladı ve mutlu bir ifadeyle onlara baktı: "General Yan, Zhao-daren, bu en küçük kızımız vilayetin sulh hakiminin kızı. Adı Sun Muyun ve ne yazık ki birkaç gün önce sokakta bir hırsızla karşılaştı. General'in yardımı sayesinde büyükannesinin yadigârları kaybolmadı."
Yan Mingting sonunda onun neden tanıdık geldiğini hatırladı "Küçük bir meseleydi, teşekkür etmenize gerek yok."
Sun Muyun elini uzattı ve hizmetçi ona bir kutu uzattı. İki eliyle teşekkürlerini sundu: "General Su Wenyan büyük askeri başarılara imza attı. Bu küçük kıza ise hiçbir işe yaramayan Luan yeşim taşından bir bıçak verildi. General tarafından takdir edilirse, para kaybı olmaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...