Odadaki iki kişi Kahya Qin'in haykırışıyla şaşkına döndü.
Zhao Yelan başını eğdi, Yan Mingting'in elindeki merheme baktı ve onu itti: "Az önce bana gelişigüzel ilaç verme dedim, sen doktor musun?"
Yan Mingting hatalı olduğunu biliyordu, bu yüzden arkasını döndü ve Kahya Qin'e sordu: "Bu ilaç nerede kullanılmalı? Yaraya sürmek işe yarar mı?"
Kâhya Qin de neden ve nerede kullanılacağını bilmiyordu. Yararlı olup olmayacağından emin değildi ama zararsız olmalıydı.
"Git ve doktoru çağır," dedi Zhao Yelan üzüntüyle.
"Hemen gidiyorum!" Kahya Qin rahatlamış hissetti. Gecenin bir yarısı doktorun kapısını çalarak onu General'in Konağı'na sürükledi.
Bu kadar koşuşturmadan sonra yatma vakti çoktan geçmişti. Sakatlığı nedeniyle banyo yapamayan Zhao Yelan'ın canı biraz sıkılmıştı ve uyumadan önce bir süre somurtkan bir şekilde yatağa uzandı.
Ertesi gün Yaşlı General Yan'ın ölüm yıldönümüydü. Yan Mingting İmparatorluk sarayından izne ayrılmıştı ve Zhao Yelan da İmparatorluk Akademisi'nde sadece bir aylaktı. Bu kadar çok personel varken ona hiç ihtiyaç yoktu, ancak İmparator onu yatıştırmak için böyle bir pozisyon ayarlamıştı ve o da boş kalmaktan mutluydu.
Kâhya Qin ve personel ibadet için gereken her şeyi hazırladı. Birkaç kez kapıdan çıkması için ısrar edildikten sonra Zhao Yelan yavaşça...... Yan Mingting'in yardımıyla dışarı çıktı.
"Neden geliyorsun, orası oldukça uzak. Bacaklarını evde dinlendirebilirsin," diye endişelendi Yan Mingting.
Zhao Yelan ısrar etti: "Sorun değil, Yaşlı General Yan hala saygı gösterilmeyi hak ediyor." Yan Mingting şaşkınlıkla ona baktı ve kabul etti.
General'in mezarı şehrin kuzeyinde, başkente uzaktan bakan bir dağın üzerindeydi.
Sedan sandalye yaklaşık bir saat sonra dağın dibinde durdu ve diğer birkaç askeri yetkili çoktan gelmişti.
"General, Zhao-daren," Birkaç kişi ellerini kavuşturup bağırdı.
Yan Mingting başını salladı: "Pekâlâ, gidelim, tamam."
Bir grup insan merdivenlerden yukarı tırmandı ama General'in figürünü aralarında göremediler. Geriye dönüp baktıklarında Yan Mingting'in Zhao Yelan'ın önünde çömeldiğini gördüler ve şok oldular.
Zhao Yelan da biraz şaşırmıştı: "Ne yapıyorsun sen?"
"Tırman, bacağınla yukarı çıkmak kesinlikle zor olacak. Tekrar yaralanmanın sorumluluğunu alamam," dedi Yan Mingting.
Zhao Yelan dizlerine baktı. Kendine yanlış yapacak biri değildi, bu yüzden bindi.
Yan Mingting onu sırtına alarak ayağa kalktı, astlarının önüne doğru rahatça yürüdü ve yolu açtı: "Orada şaşkın şaşkın dikilerek ne yapıyorsunuz, acele edin, yaşlı adam hâlâ ona kadeh kaldırmanızı bekliyor."
Bir grup askeri yetkili hızlı adımlarla yürüdü ve kısa bir süre içinde hizmetkârları geride bıraktı. Kâhya Qin bacaklarını ovuşturdu ve Gao Tan'a seslendi: "Xiao Gao, dövüş sanatlarını biliyorsun, değil mi? Bunları askeri yetkililere teslim etmeye yardım et, böylece daha sonra endişelenmezler."
Gao Tan sıkılmış bir halde Zhao Yelan'ın yanında yürüyordu ve aniden "Lordum, onun yerine sizi taşımama izin verin."
Diğerleri şaşırmıştı ama Zhao Yelan'ın hiçbir itirazı yoktu. Tam yer değiştirmek üzereyken He Cuizhang, "Doğru, General onu uzun zamandır taşıyor, onun yerine benim taşımama ne dersiniz?" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...