Huicheng Kulesi'nde işler her zamanki gibi iyiydi ve lobi insanlarla ve konuklarla doluydu.
İkinci kattaki özel oda çok sessizdi.
Az önce yürürken, Zhao Yelan tek kelime etmeden sessizce restorana geldi ve sessizce yemeğe oturdu. Ancak, bu sessiz tavır insanların doğru tahmin ettiklerinden şüphelenmelerine neden oldu!
Herkes Yan Mingting'e dikkatle baktı, sonra başının tepesine baktı ve General'in renkli bir şapkasının eksik olduğunu hissetti.
(Ç/N:Bu, boynuzlanmak anlamına gelen "yeşil şapka takmak" anlamına gelir)
Yan Mingting hüzünlüydü, tabağındaki yemeği arada bir eline almadan karıştırıyordu.
"Hâlâ iyi yiyebiliyor musun?" Zhao Yelan soğuk bir sesle sordu.
Yan Mingting derin bir nefes aldı, yemek çubuklarını eline aldı ve sonra kayıtsızca içini çekti.
Zhao Yelan onun baldırına tekme attı ve sabırsızca "İyi, bunun sonu yok, o sadece benim favorim......"
"Favori mi?!"
"Piyon."
"Oh......" Yan Mingting endişeyle bir ağız dolusu yemek yedi. "Onun nesini seviyorsun?"
Zhao Yelan ona birkaç kez baktı: "Görünüşe göre çok iştahlı ve hızlı yiyor."
"Şaka yapıyorsun, kim benden daha iştahlı ve daha hızlı yiyebilir ki?" Yan Mingting kâseyi ve yemek çubuklarını eline aldı ve kürek kürek yemek yemeye başladı.
Tüm astlar şaşkındı, General'in bu kadar kolay ikna edilebileceğini tahmin etmemişlerdi. Birkaç kişi kafalarını gömüp yemek yedi. Görmemiş gibi davrandıkları sürece, General kalplerindeki en dürüst adamdı!
Yemeğin sonunda, sadece Zhao Yelan hala yavaşça yemek yiyordu, bu yüzden Yan Mingting diğerlerinden önce geri dönmelerini istedi ve sessizce beklemek için kaldı.
Zhao Yelan yemek çubuklarını bıraktı, ağzının kenarlarını sildi ve gitmek için kalkıp belli bir yöne doğru yürüdü.
Yan Mingting hesabı ödedikten sonra, nereye gittiğini biliyor gibiydi ve birkaç adım içinde ona yetişti.
Kısa bir süre sonra ikili tekrar Bao Lun'un evine döndü. Az önce ipucu aramayı kolaylaştırmak için astlarını getirmişti ama onların ayrıntılara katılması sakıncalıydı. Yan Mingting onlara güveniyor olsa da, bunu ne kadar az kişi bilirse o kadar iyiydi.
Bu çok garipti. Yıllardır astlarına daha fazlasını açıklamak istememesine rağmen, Zhao Yelan'a kayıtsız şartsız güvenmeyi seçmişti ki bu hayal bile edilemezdi.
Düşünceli bir şekilde başını eğmiş pencerenin yanında duran Zhao Yelan'a baktı ve alçak bir sesle sordu: "Bir şey mi gördün?"
Zhao Yelan başını eğdi, bir süre pencerenin pervazını kokladı "Bu koku...... biraz korkunç."
"Nasıl kokmasın ki? Tahta çürümüş," dedi Yan Mingting.
"Bu çürük kokusu değil...... bitki kokusu," dedi Zhao Yelan.
"Bitkisel ilaç mı? Belki de bütün yıl boyunca ilaç içmiş ve sonra da kalanını pencereden dışarı dökmüştür?"
Zhao Yelan başını salladı: "Doğru, bütün yıl boyunca ilaç içiyorsanız ya sağlığınız kötüdür, ya hastasınızdır ya da zehirlenmişsinizdir. Civardaki doktorları kontrol et bakalım onu tedavi etmişler mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...