Bölüm 19

371 61 64
                                    


Zhao Yelan yumruklarını sıktı ve sonra gevşetti. Masanın üzerindeki çay fincanını aldı ve dolduracak çay kalmadığını görünce ağır bir şekilde geri koydu ve aniden sesini yükseltti: "Sen kendine gel.!"

"Bak, öfke noktasına kadar utanıyorsun."

"......"

Yan Mingting uzanıp onun sırtını sıvazladı: "Tamam, endişelenme, anlıyorum, haklısın. Bunu bilmiyormuşuz gibi davranalım, benden hiç hoşlanmıyorsun."

Zhao Yelan daha fazla dayanamadı ve onu tekmeledi: "Defol git!"

Yan Mingting kapıya doğru gitti, sonra gülümseyerek arkasını döndü: "Kahvaltı vakti geldi, ne kadar utangaç olursan ol, kendini aç bırakamazsın."

"Defol!"

Kahvaltı ayrı ayrı yenildi. Yan Mingting bir süre salonda bekledi, ta ki Gao Tan tabakları servis etmek için gelip efendisinin odada yiyeceğini söyleyene kadar.

Yan Mingting kabul etti ama başka bir soru sordu: "Dün ciddi bir şekilde yaralandın mı?"

"Ciddi değil," dedi Gao Tan. "Beni kurtarmaya geldiğiniz için teşekkür ederim General."

Yan Mingting vicdan azabıyla yemeğine geri döndü.

Zhao Yelan yemeğini odada bitirdi. Saate baktığında, İmparatorluk Akademisi'ne gitme vakti gelmişti.

Yeni resmi üniforma yeşil bir cüppeydi ve kimlik tılsımı takmaya gerek yoktu. Hepsi tek parça olmasına rağmen, zarafetini gizlemek zordu.

Gao Tan hayretler içinde onu izledi: "Lordum, hangi kıyafeti giyerseniz giyin en iyi siz görünüyorsunuz."

"Şimdi dilin yine kıvrak mı?" Zhao Yelan ona soğuk bir bakış attı, elindeki poşeti aldı ve kafasına vurdu. "Başıma ne kadar bela açtığını biliyor musun?"

Gao Tan başını örttü ve boş boş sordu: "Yine başım belada mı?"

" Evet, büyük bir bela." Zhao Yelan poşeti taktı ve ona bir parça gümüş uzattı: "Doktora kendin git, tamam mı?"

"Teşekkür ederim, Lordum!" Gao Tan gümüşü aldı ve onu kapıya gönderdi, sonra geri döndü ve atıştırmalık almak için gümüşü aldı.

İmparatorluk Akademisi'nin sabah saraya gitmesine gerek yoktu ve İmparator çağırdığında vardiya sistemi kullanıyordu. Bugün Zhao Yelan'ın nöbetçi olduğu bir gündü. Avlu kapısında durdu ve levhaya baktı, düşünceleri anlaşılmazdı.

Kapıdan geçtikten sonra meslektaşlarının geldiğini ve klasikleri derlediklerini gördü. Çok sayıda insan vardı ama ortalık biraz sessizdi. Akademisyen olanlar buna bağımlıydı ve dünya işlerini umursamıyorlardı.

"Bu Zhao Yelan değil mi, Zhao-daren?" Bir Bachelor onu tanımak için öne geçti, zoraki bir gülümsemeyle selamladı ve sonra işine devam etti.

(Ç/N: Buradaki Bachelor, diploma sahibi başarılı bir akademisyendir)

Diğerleri farklı ifadelerle birbiri ardına baktı ama kimsenin onu hoş karşılamadığı açıktı.

Büyük olasılıkla akademik küçümseme ya da Zhao Yelan'ın saraydaki entrikalarından hoşlanmamaları onu hor görmelerine neden oluyordu.

Her ne kadar İmparatorluk Akademisi birçok öğrencinin arzuladığı bir yer olsa da, Zhao Yelan'ın birinci dereceden bir bakanlıktan İmparatorluk Akademisi'ne transfer edilmesi büyük bir şakaydı.

Zhao Yelan'ın gelecekte İmparatorluk Akademisi'nin başına ne gibi belalar açacağını bilmeyen herkes utanç içinde başını salladı.

"Zhao-daren, sizinle görüşmeye gelemediğim için özür dilerim. Umarım bu Ruan Xian'ı affedersiniz." Yaşının başlarında genç bir adam onu cömertçe selamlamaya geldi. "Ben de bir editörüm, bu yüzden önce size bir tur attırmama ne dersiniz?"

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin