Bölüm 73

201 49 20
                                    


Akşam yemeğinden sonra Zhao Yelan kıyafetlerini değiştirdikten sonra avluda koşuya çıktı.

Yan Mingting sıkıntılı görünüyordu ve onunla birlikte koşarken böyle bir amaç için koşmasını istemiyordu.

Tam bir tur koştuktan sonra, Zhao Yelan nefes nefese kaldı ve uzanmak için bir koltuk bulmak istedi, ancak Yan Mingting tarafından yavaşça yürümesi için çekildi: "Hemen uzanma, önce kanı soğutmak için yürü."

Zhao Yelan yüzündeki teri sildi ve bitkin bir şekilde  "Senin için gerçekten çok fazla enerji harcıyorum."

"Evet, evet." Yan Mingting de çok duygulanmıştı.

Zhao Yelan: "Gelecekte arkamdan başka birini bulmaya cüret edersen, kesinlikle önce seni öldürürüm."

"Evet, evet. Ortam çok iyi, bu korku hikayelerini anlatma," dedi Yan Mingting.

Zhao Yelan gülümsedi ve onun elinden kurtulup yeniden adım atmaya başladı: " Bak, hareket resmi standartları karşılıyor mu?"

Yan Mingting hareketlerini düzeltti ama onu ikna etmekten de kendini alamadı: "Neden daha erken dinlenmiyoruz? Bu şekilde çok yorulacaksın, adım adım egzersiz yapmak daha uygun."

"Bu mantıklı, üç ila beş yıl daha beklesen iyi olur." Zhao Yelan hemen ikna oldu ve bunun asıl nedeni at duruşundan biraz yorulmuş olmasıydı. Her neyse, Yan Mingting onun avucundan kaçamazdı, bu yüzden onu birkaç yıl geciktirmek sorun değildi ve gelecekte güçlendiğinde bunu konuşacaklardı.

Bu şekilde düşünerek, hiçbir psikolojik yük altına girmeden banyo yapmaya ve yatmaya gitti.

Yan Mingting ise üzgün bir yüz ifadesiyle avluda kılıç talimi yapıyordu. Ayak seslerini duyunca başını çevirdi ve elinde atıştırmalıklarla geçmekte olan Kâhya Qin olduğunu gördü. Oraya doğru yürüdü ve Kâhya Qin'in önündeki koridor korkuluğuna oturdu.

Kahya Qin şaşırdı ve sordu: "General, bana söylemek istediğiniz bir şey var mı?"

Yan Mingting ona eliyle işaret etti ve Kahya Qin kulağını yaklaştırdı.

"Daha önce hazırladığınız o resimli kitap tek mi?" Yan Mingting gizlice sordu.

"Ben sadece onu aldım, başka bir şey ister misiniz? Sizin için şimdi alayım mı?" Kahya Qin kısık bir sesle sordu.

"Git, hemen." Yan Mingting bunu söyledikten sonra, "Hepsini benim için al." diye ekledi.

O gece, Zhao Yelan uyuduktan sonra, Yan Mingting gizlice battaniyeyi kaldırdı ve parmak uçlarında çalışma odasına gitti. Birkaç mum yakarak büyük bir resimli kitap yığınını çıkardı ve onları dikkatle incelemeye başladı.

Gecenin bir yarısı gözleri kızarmıştı. Bu kitaplardaki tüm duruşları okudu ve kendi sorunu olan bir adam görmedi. Aksine, bu kitaplarda sabaha kadar uyumayan ve üç gün boyunca yataktan çıkamayan insanlara baktı ve kalbinde tarif edilemez bir kıskançlık hissetti! Gözleri kıpkırmızı oldu, lanet olsun!

Bu sırada dışarıdan ayak sesleri duyuldu. Kitapları telaşla kaldırdı ve bir çekmeceye doldurdu. Onları doldurmayı bitiremeden kapı itilerek açıldı. Zhao Yelan elinde bir mumla, beyaz iç çamaşırlarıyla içeri girdi.

"Gece uyumak yerine burada ne yapıyorsun?"

"Ben...... kitap okuyorum." Yan Mingting elindeki kitabı aldı ve hızla çekmeceye soktu, sertçe itti, ancak çatlakta sıkıştı ve daha fazla itilemedi.

"Bu kadar boş vaktin ve zarafetin mi var?" Zhao Yelan onun saçmalıklarına inanmadı. Gecenin bir yarısı gizlice dolaşmak şöyle dursun, çalışma odasına bile nadiren gelirdi. Yanlış bir şeyler olmalı. Gözleri kısıldı. "Hesap defterimi çalmaya gelmedin, değil mi?"

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin