Dört yıl sonra, ilkbahar sonu yaz aylarının başında Zhao Xuan vefat etti.
Suikasttan sonra hayatı iyileşmiş olsa da, yarası köklüydü ve sağlığını korumak için her gün tıbbi karışımlara ihtiyaç duyuyordu.
Veliaht Prens genç olduğu için, sadece siyasetle ilgili gayretli olmaya devam edebiliyor, sabahın erken saatlerinde ayağa kalkıyor ve gece geç saatlere kadar dinlenmesine izin vermiyordu. Sağlığı gittikçe kötüleşti ve nihayet bir ay önce hastalandığında, ilaçlar etkisiz kaldı.
Hastane yatağında yatarken, Zhao Xuan hala devlet işlerini unutmadı, her gün ülkenin ve sıradan insanların yararına olan politikaları tartışmak için bakanlarla bir araya geldi ve nadiren kendi işlerinden bahsetti.
Sadece kendisine yakın insanların önünde bir iki şey söylerdi.
O gün Zhao Xuan, Zhao Yelan ve Yan Mingting'i kasıtlı olarak geride tuttu. Yan Mingting ile sınır meselelerini konuştuktan sonra yüksek sesle öksürdü ve zayıf bir gülümseme verdi: "Bu kadar üzülmene gerek yok. Daha önce benim için bir oku engelledin ve hayatımı kurtararak uzun yıllar yaşamamı sağladın..... belki de bu benim kaderim ve er ya da geç bu sonuca sahip olacaktım."
Zhao Yelan kaşlarını çattı.
"Bir insanın ölmeden önce sürekli olarak kendi hayatını hatırlayacağı söylenir." Zhao Xuan'ın ağzının kenarları seğirdi. "Uzun süre düşündüm ve hafızamın ancak seni tanıdıktan sonra berraklaştığını fark ettim. Daha önceki şeyleri hatırlamak istemiyorum, hepsi dayanılmaz anılar. Sonrasında olanları ise çok yakından düşünmek istemiyorum. Güç mücadelesine yavaş yavaş bağımlı hale geldiğimi ve hatta uzun yıllardır benimle birlikte olan bir arkadaşımı neredeyse kaybettiğimi hissediyorum."
Zhao Yelan yüzünü başka tarafa çevirdi. Yan Mingting ona doğru yürüdü ve başını göğsüne doğru çekerek hafifçe okşadı.
Zhao Xuan onlara baktı ve gülümsedi. Sisin içinden pek çok şeyi görmek zordu ve bunları ancak oyunun dışına çıktığınızda fark edebilirdiniz. Eğer bu iki insan uyum içinde olmasaydı ya da ikisinden biri asi bir kalbe sahip olsaydı, ülkesi yine kaos içinde olurdu.
Bu sırada Sun Muyun veliaht prensi ziyarete getirdi. Prens sevimli ve zekiydi, belki de babasının ve Büyük Eğitmen'in mizaçları nedeniyle yaşından daha dengeli bir kişiliğe sahipti. Ancak annesi cariye ve General karşısında biraz yaramaz ve haylaz oldu.
Zhao Xuan veliaht prensin başına dokundu, gülümsedi ve biraz zorlanarak "Şu andan itibaren bu çocuk size teslim edilecek. Lütfen birkaç yıl daha ona bakmama yardım edin."
Zhao Yelan ona baktı ve niyetinin ne olduğunu biliyor gibiydi. "Bu büyük bir mesele, en iyisi diğer bakanlarla görüşmek......"
"Gerek yok, ben kararımı verdim. Bunu onlarla tartışmak sadece kelime israfı, onlar sadece altımdaki tahta bakıyorlar." Zhao Xuan birkaç kez öksürdü. "Bırak bu meseleyi, artık sadece sana güveniyorum. Eğer işe yaramaz biriyse, ona benim için bir ders vermelisin. Eğer bu iş için uygun değilse, istersen yerine başkasını bulabilirsin ama umarım bu anne ve çocuğa nazik davranırsın......"
Ertesi gün, Zhao Xuan'ın keyfi yerindeydi ve sabah sarayda nadiren göründü. Bu kez sadece kendi işlerinden bahsetti, başka bir şey konuşmadı ve İmparatorluk mozolesi ile cenaze töreni şartnamesini ele aldı.
Ancak, sonunda herkesi şok eden bir karar açıkladı.
-Zhao Yelan, geçici olarak veliaht prensin yerine geçerek devlet işlerini yürütmek üzere Vekil olarak terfi ettirilecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...