Bölüm 41

244 52 7
                                    


"Neden yine geneleve gittin?" Yan Mingting yemek sırasında sordu.

Zhao Yelan'ın yemek çubukları durakladı. Telaşsızca söyledi: "Sadece geçiyordum."

"O zaman Li Yucheng seni neden müzik dinlemek için geneleve çağırdı?"

Zhao Yelan bunu duyunca başını çevirip Gao Tan'a baktı, o da hemen elleriyle yüzünü kapatıp arkasını döndü. "İyi şarkı söyleyebilen yeni bir bayan olduğunu söyledi ve gidip dinlememi istedi."

"İlişkinizin seni müzik dinlemek için bir geneleve davet edebilecek kadar iyi olduğunu bilmiyordum!" Yan Mingting, karşı tarafın kızdığını anlamamasından korktuğu için "genelev" kelimesine vurgu yaparak söyledi.

Zhao Yelan ona bir parça turp verdi ve Yan Mingting'in ifadesi hafifçe yumuşadı. Tam yemek üzereydi ki onun şöyle dediğini duydu: "Tuzlu turp ye ve daha az endişelen."

(Ç/N: Tuzlu turp ye ve daha az endişelen (咸吃萝卜淡操心) bir deyimdir, yani gerçeklerin gerçeğini bilmeden birinin meraklı olması ve bir şey hakkında endişelenmesi anlamına gelir.)

Yan Mingting alay etti, yemek çubuklarını ağır bir şekilde yere bıraktı ve masayı terk etti.

Birkaç gün sonra, Zhao Yelan İmparatorluk Akademisi'nden çıkar çıkmaz Li Yucheng tarafından durduruldu.

"Seni buldum. Her gün General'in Konağı'na gidiyordum ama kimse yoktu. Şimdi seni yakaladım," dedi Li Yucheng.

"Ne?"

"Hadi yemeğe gidelim. Şehrin doğusunda yeni bir restoran var. Senin için özel bir oda ayırttım, acele edin ve sedan sandalyeye binin."

Zhao Yelan yanındaki lüks ve yumuşak sedan koltuğa baktı. Arkasını döndü ve bindi.

Yeni açılan restoran çok hareketliydi ve lobide enstrüman çalmaları için özel olarak davet edilmiş şovmenler vardı. Etraf alkışlarla doluydu.

Anka kuşu şeklinde oyulmuş havuçlar da dahil olmak üzere çok renkli yemekler de vardı. Lezzetlerden oluşan bir masa servis edildikten sonra Zhao Yelan konuşmakta tereddüt eden Li Yucheng'e baktı: "Söyle bana, sorun nedir?"

Li Yucheng derin bir nefes aldı, sonra önündeki şarap kadehini kaldırdı ve ciddiyetle  "Senden resmen özür dilemek istiyorum. Geçmişte kibirli ve kendini beğenmiş biriydim ve babamın sarayda maruz kaldığı tüm öfkeden anlaşılmaz bir şekilde seni sorumlu tuttum, bu yüzden her yerde seni hedef aldım ve hatta birkaç kez başına bela açmaya çalıştım. Bu kadehi ilk olarak saygıyla içeceğim."

Bu ilginç olabilir. Zhao Yelan hafifçe başını salladı.

Li Yucheng ikinci bir kadeh şarap doldurdu  "Bu kadeh şükran için. Kız kardeşimin ölümüne sebep olan...... Kutsal Majestelerinin tahta çıkmasına yardım etmemiş olsaydın...... merhum köpek...... o kişi sayısız kişiyi öldürebilirdi."

Yuttuktan sonra üçüncü bir fincan daha doldurdu ama ağzını açamadı. Bir süre debelendikten sonra utanç içinde  "Bu fincan benim Yan Mingting'den özrümdür. Söylentilere inanmayı ve ona karşı kin beslemeyi kendime görev edinmemeliydim. Hayatı boyunca ülkesine ve halkına hizmet etti ama ben ona karşı yersiz suçlamalarda bulundum. Bu gerçekten nefret uyandırıcıydı."

Zhao Yelan, "Bu şarap kadehini doğrudan onunla içmelisin," dedi.

"Buna cesaret edemem...... her neyse...... ikiniz de aileden değil misiniz?"

Zhao Yelan konuşamadı.

"Geri dön ve benim için ilet." Belki de Yan Mingting çok dürüst olduğu için Li Yucheng utanıyordu ve her zaman ona uymadığını düşünüyordu. Ama hem dürüst hem de kötü olan Zhao Yelan'la konuşmak daha kolaydı. "Eğer özrümü kabul edersen, bunu iç."

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin