Bölüm 8

394 68 8
                                    


Yeni evli çiftin mutluluğu için İmparator, Zhao Yelan ve Yan Mingting'i empati gösterisi olarak üç gün boyunca saraya gitmekten muaf tuttu.

Üç günlük dinlenme süresi bu iki insan için özel bir şey değildi. Birincisi fiziksel nedenlerden dolayı sabah mahkemesine sık sık gitmezken, ikincisi neredeyse hiç gitmiyordu.

Ancak önceki günlerden tamamen farksız değildi.

Ne de olsa ikisi artık karı kocaydı ve etrafta bir kişi daha varken günlük yaşamda ayarlanması gereken pek çok şey vardı.

Zhao Yelan banyo yaptıktan sonra, yakasının alt kısmında karmaşık desenler işlenmiş, manşetlerinde altın iplik ve etek ucunda beyaz astar bulunan mor bir cübbe giydi ve gökyüzündeki bulutların ayrılması gibi yürüdü. Herhangi birinin böylesine zengin ve kayıtsız bir mizacı düzgün bir şekilde sunması çok zordu.

Yan Mingting birkaç kez daha baktı ve bu kıyafeti giymesi halinde Guan Gong'un çiçekli bir elbise giymesi gibi yersiz ve uyumsuz bir etki yaratacağını düşündü.

(Ç/N:  Guan Gong: Lord Guan, 'Üç Krallığın Romantizmi' adlı tarihi romanda rütbeli bir askeri general)

İkili ana salona oturdu. Geleneklere göre bu sabah kayınvalidelerine çay ikram edeceklerdi. Yan Mingting'in iki büyük için bir çubuk tütsü yakmak üzere onu anıt tablete götürmesi bir ziyaret olarak kabul edilebilirdi.

"Gelecekte sabah akşam birlikte olacağımıza göre, önce bazı şeyleri açıklığa kavuşturalım."

"Ne demek istiyorsun?" Yan Mingting, onun ciddi ifadesinden ve salonun ortasında duran Zhao Konağı'nın hizmetkârlarından söylemek üzere olduğu şeyin muhtemelen çok ciddi olduğunu hissetti.

Zhao Yelan çay fincanını aldı, üstündeki çay köpüğünü sıyırdı ve "Örneğin, yaşam alışkanlıkların" dedi.

"Ah, yaşam alışkanlıkları. Benimkiler çok basit. Maoshi'de başlarım, antrenman yaparım, kahvaltı ederim, öğle yemeği yerim, akşam yemeği yerim ve gece yarısı uyurum," dedi Yan Mingting.

Zhao Yelan ona yan gözle baktı: "Peki ya diğer zamanlar?"

"Eğitim."

Ne kadar sıkıcı.

Zhao Yelan çayından bir yudum aldı, kaşlarını hafifçe çattı, bardağı yere bıraktı ve "Çay bardağını değiştir." dedi.

"Sorun nedir?" Yan Mingting verdiği cevapta mı yoksa çayda mı bir sorun olduğundan emin olamadan sordu. Elindeki çaya baktı. "Bu çayı sevmedin mi?"

Xiao Gao, Zhao Yelan'dan bir bakış aldı ve sert bir şekilde açıklamak için öne çıktı, "Lordumuz sadece Longjing çayı içmeyi sever. Longjing'in Xihu'da üretilen Mingqian çayı olması gerekir. Adından da anlaşılacağı üzere, Mezar Süpürme gününden önce toplanması gereken bir üründür."

Yan Mingting bunu duyunca şaşkına döndü.

Zhao Yelan: "Bu ne tür bir çay?"

Yan Mingting: "Arka taraftaki kamelya ağacından toplanmış," dedi.

"İçmeyeceğim." Zhao Yelan adamlarına baktı. "Git ve çayı değiştir."

Hizmetçi Qin, sokağın karşısındaki Zhao Konağı'nın hizmetçisinin çay yapraklarını değiştirmek için acele ettiğini gördü ve general için üzülmekten kendini alamadı: "Zhao......furen, bilmiyorsun ama General'in Konağı'ndaki çay yapraklarının hepsi yaşlı bayan tarafından yetiştirildi. Bu yüzden General her yıl insanlara çay toplamalarını emrediyor ve seçkin konukları için sadece iki fincan yapmak istiyor."

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin