Sabahın erken saatlerinde, Zhao Yelan yıkanmayı bitirdikten sonra, Li Yucheng kahvaltı yapmasını istemek için odaya geldi ve ona birkaç muzip bakış attı.
"Bu kadar sinsice neye bakıyorsun?"
"Yan Mingting nerede?" Li Yucheng etrafına bakındı.
"Onu neden arıyorsun?"
"Tekrar görmemem gereken bir şey göreceğimden korkuyorum," dedi Li Yucheng yüzünü kapatarak.
Zhao Yelan ona yan gözle baktı. Yan Mingting dün gece evden çıkıp geri döndüğünde, kapıyı kapatacak vakti olmamıştı ve Li Yucheng'in yanından geçerken bir anlık görüntüsünü yakalamıştı. Konuşmaya fırsat bulamadan Yan Mingting onu alnından öptü ve Li Yucheng'in ne düşündüğünü umursamadı.
"Siz ikiniz......" Li Yucheng sözlerini düzenledi ve temkinli bir şekilde, "Birlikte misiniz?" diye sordu.
Zhao Yelan kesin bir dille cevap verdi: "İmparator sayesinde herkes birlikte olduğumuzu biliyor."
"Aiya, bu tür bir 'beraberlik'ten bahsetmediğimi biliyorsun ......" Li Yucheng başını kaşıdı, iki başparmağını kaldırdı ve "Bu kalpten kalbe bir tür......" dedi.
Zhao Yelan'ın gözleri karardı: "Bunu neden soruyorsun?"
"Ben sadece biraz meraklıyım......" Li Yucheng bunun nasıl bir şey olduğunu anlayamadı. Başından beri, ikisi arasındaki ilişkinin basit olmadığını hissetmişti. Arkadaş ya da sırdaş olabilirlerdi, ancak bunun bir karı koca arasındaki türden bir ilişki olmasını beklemiyordu.
Kaçınılmaz olarak kız kardeşini düşündü ve Zhao Yelan'a bir kayıp duygusuyla baktı: "Dürüst olmak gerekirse, bugünlerde Yan Mingting'i kayınbiraderim olarak görüyorum."
Zhao Yelan'ın gözleri parlayarak ona sert bir bakış fırlattı ve hızla ekledi: "Ama aynı zamanda onun benim gerçek eniştem olamayacağını da biliyorum, bu yüzden sana kız kardeşim gibi davranıyorum!"
"Siktir git." Zhao Yelan onun alnına bir tokat attı ve sertçe, "Hadi yemeğe gidelim," dedi.
Yemek sırasında Li Yucheng'in gözleri sürekli ona takıldı ve Zhao Yelan kesin bir dille "Eğer bir daha bakarsan, gözlerini oyarım." dedi.
Li Yucheng hemen gözlerini kaçırarak başını çevirdi ve alçak sesle sordu: "Dün gece öpüştünüz mü?"
Zhao Yelan durakladı.
"Dün gece uzun süre dinledim ama hiçbir şey duymadım. Yan Mingting iyi değil mi.....mm mm mm......" Li Yucheng'in ağzında bir çörek vardı ve Zhao Yelan'ın kalkıp yukarı çıktığını görünce, çöreği yerken hemen onu takip etti.
İkili ikinci kata henüz çıkmışlardı ki, kapısını açan Yin Pinglu ile karşılaştılar.
Yin Pinglu temiz kıyafetler giymişti ama hâlâ bir erkek gibi giyinmişti. Selamlamak için başını salladı ama Li Yucheng onun Yan Mingting'in astı olduğunu düşündü. Zhao Yelan'a Cheng'in evine gitmesini söyledikten sonra oradan ayrıldı.
Zhao Yelan koyu tenli Yin Pinglu'ya baktı ve fısıltıyla "Ellerin çok beyaz." dedi.
Yin Pinglu yere baktı ve yüzü kızardı. Döndü ve ellerine renk sürmeye devam etmek için odaya girdi ve ardından Zhao Yelan'ın odasına giderken bir şeyler atıştırıyormuş gibi yaptı.
" Hakim Yin'in işlerini araştırmamda bana gerçekten yardım etmek istiyor musun?" Zhao Yelan masaya oturdu ve doğrudan konuya girdi.
"Evet." Yin Pinglu ne alçakgönüllü ne de kibirli bir tavırla karşısına oturdu. "Bana hiç nezaket göstermedi. Eğer gerçekten halka ve saraya karşı yanlış bir şey yaptıysa, bu rezilliğe katlanmaya ve onu kendi ellerimle idam sehpasına göndermeye hazırım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...