Özel Bölüm-13

153 22 9
                                    


Sahte Ölüm -6


Yan Mingting kıyafetlerini çıkarmak için çoktan inisiyatif almıştı. Uzandı ve  "Ben hazırım, hadi." dedi.

Zhao Yelan onun uzun ve güçlü vücuduna inanamayarak baktı: "Ben mi?"

"Evet, sen eskiden üstte olmayı severdin." Yan Mingting, "Bu sefer pozisyon değiştirmek istiyor olabilir misin?" diye sordu.

Zhao Yelan suskun bir şekilde, "Bu kadar güzel rüyalar göreceğini beklemiyordum," dedi. Sonra bacağını okşadı. "Çabuk kalk ve tedavi için beni Nanjiang'a kadar takip et."

"Gitmeyeceğim. Neden her seferinde eğlenceyi bozuyorsun?" Yan Mingting öfkeyle arkasını döndü, sonra sırtının karşı tarafa dönük olduğunu fark etti ve mağdur bir şekilde hemen geri döndü. "Bana hep iyi bir hayat yaşamamı söylüyorsun ama beni yine terk etmek istiyorsun. Etim ve kanım gitti ve şimdi sen bile gittin. Bana nasıl iyi bir hayat yaşamamı söylersin?"

Zhao Yelan parmaklarını sıkıca kenetledi.

"Yaşamaya çalıştım ama çok zordu. Evin her yerinde senden izler var. İçtiğim sürece seni görebiliyorum ama ayık olduğumda canım acıyor. Bu sefer zehirlenmesem bile artık seni dinlemeyeceğim. Sana bir sır vereyim, aslında yola çıkmadan önce arsenik bile hazırlamıştım. İntikamımı alıp endişelenecek bir şey kalmayana kadar bekleyecek ve Pekin'e dönüp cenazeyle uğraştıktan sonra gönül rahatlığıyla seni görmeye gelecektim." Yan Mingting doğruldu ve yavaşça ona sarıldı. " Benim gelmemi bekle."

Zhao Yelan onun kalçasını şiddetle çimdikledi.

"Hiss-" Yan Mingting yüzünü buruşturarak bacağını ovuşturdu. "Bu rüya o kadar gerçek ki, gerçekten acı hissettim."

"Bu bir rüya değil. Rüya olmadığını zaten söyledim." Zhao Yelan tekrar yüzünü çimdikledi. "Bana iyi bak. Karşındaki yaşayan bir insan."

Yan Mingting acıyı hissetti ama rüya ile gerçeği ayırt edemedi. Ona boş boş baktı ve göz ucuyla yatağın yanındaki maskeyi gördü.

Titreyen elleriyle onu aldı ve Zhao Yelan'ın önüne koydu, sonra uzaklaştırdı. Gözleri karardı: "Sen Küçük Surat mısın?"

"Öyleyim." Zhao Yelan durakladı ve daha fazla konuşmak üzereydi, ancak karşı taraf aniden maskeyi fırlattı.

"Nasıl yetiştin? Yine onu mu taklit ediyorsun? Onun neye benzediğini nereden biliyorsun? Dilsiz değil misin? Hâlâ nasıl konuşabiliyorsun?"

Zhao Yelan maskeyi almaya gitti  "Küçük Surat benim ve Zhao Yelan da benim."

Yan Mingting bir acı patlaması hissetti. Başı çatlarcasına ağrıyan başını sıktı ve acı dolu bir ifadeyle sordu: "Burası neresi?"

Zhao Yelan bunun zehrin bir belirtisi mi yoksa gerçekle rüya arasında gidip gelmesinden mi kaynaklandığını anlayamadı ve aceleyle öne çıkarak ona sarıldı, sırtını sıvazladı ve onu rahatlattı: "Fangli, Yan Fangli, ölmediğimi söylediğimde beni iyi dinle. Sadece ölü taklidi yapmak için bir ilaç aldım ve sonra biri beni dışarı gönderdi. Mezarlıktaki kişi sadece bir yedekti. Özür dilerim, bunu senden saklamamalıydım. Aslında sana uzun zaman önce aşık olduğumu bu kadar geç öğrenmemeliydim."

Kollarındaki kişi sözlerine ve kucaklamasına daha az dirençli görünüyordu, bu yüzden devam etti: "Bazen uyurken dönüp elinle bana vururdun, ben de misilleme olarak saçını çekerdim. Yemek yerken çok ses çıkarmazsın, ben sadece seni kasten cezalandırmak istedim, bu yüzden seni domuz gibi yediğin için azarladım. Çok iyi ve sağlıklı bir fiziğin var, bunun için seni kıskanıyorum ama ata binmeyi ve okçuluğu öğrenmek istememe rağmen at duruşundan gerçekten nefret ediyorum."

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin