Restoranın işleri o gece patlamıştı. Bazı askerler ailelerine eşlik etmek için aceleyle geri dönmek zorunda kaldılar ve diğer konuklara yer açmak için içtikten sonra ayrıldılar.
Yu Dali dışarı çıktıktan sonra, Zhao Yelan pencereyi açtı ve aşağıdan gelip giden konukları izledi. Bir grup akademisyen yaklaşana kadar Gao Tan'a emir verdi: "Git, dükkan sahibine söyle, bu insanları iki numaralı odaya götürsün."
Çok geçmeden koridordan bir kahkaha patlaması geldi. Gao Tan tam konuşacaktı ki, Zhao Yelan sessizlik işareti yaptı ve yandaki hareketi dikkatle dinledi.
Bu insan grubu İmparatorluk sınavlarında yarışacak adaylardan oluşuyordu ve zaten bir şekilde ünlenmişlerdi. Odada yerlerini aldıktan sonra kısa süre içinde içmeye ve şiirler bestelemeye başladılar. Zaman zaman bazıları övünerek diğerlerinin alkışlarını ve övgülerini çekiyordu.
Bu coşkulu sesler arasında sadece bir kişinin sesi biraz zayıftı: "İçmeyeceğim, üzerimde yeterince gümüş yok."
"Bir içki içmeden nasıl gidebiliyorsun? Şuna ne dersiniz, bir fu makalesi okursunuz ve hepimiz memnun kalırsak, hiç para ödemeden gitmenize izin veririz. Tamam mı?"
Adam bir süre sessiz kaldı ve herkesin önünde, bu geceki ziyafetin temasına atıfta bulunan ve kültürlüymüş gibi davranan sarhoş insanları hicveden bir fu denemesi okudu. Darbe, herkesin yüz ifadesinin hafifçe değişmesine neden oldu. Onun üstü kapalı suçlamalarda bulunduğunu bildiklerinden, aynı anda ona meydan okudular.
Zhao Yelan'ın ağzının kenarı kıvrıldı ve Gao Tan'a alçak sesle bir şeyler fısıldadı.
Gao Tan başını salladı ve yandaki kapıyı çaldı: "Lordum sizinle konuşmak istiyor bir adım atar mısınız?"
"Kimsin sen?" Biri sordu.
Gao Tan cevap vermedi. Adam sadece buradan kaçmak istiyordu, bu yüzden hemen onu bir sonraki odaya kadar takip etti. İçeri girer girmez dik oturan yakışıklı bir gongzi gördü ve biraz şaşırdı: "Siz misiniz?"
"Adınızı öğrenebilir miyim?"
"Wang Guisheng."
"Gerçekten sizsiniz. Lütfen oturun."
Son zamanlarda, Zhao Yelan bazı tanınmış adaylar hakkında biraz bilgi sahibiydi, ancak sadece birkaç kişi dikkatini çekmişti ve bunlardan biri Wang Guisheng'di. Fakir bir ailede doğmuş, şiirde iyi olmayan, ancak fu denemelerinde benzersiz içgörüleri olan, metinleri eleştirel kelimeler ve ifadelerle dolu, olağanüstü cesarete sahip.
Zhao Yelan, "Birkaç makaleni okudum ve onlara gerçekten hayranım," dedi.
Wang Guisheng biraz şaşırmıştı. Yeteneklerinin fark edildiğini duyan herkes çok sevinirdi, ailesinin geçmişi yüzünden her zaman alay konusu olan Wang Guisheng'den bahsetmiyorum bile. Dudaklarının kenarlarını düzleştirdi ve sakin görünmeye çalıştı: "Teşekkür ederim kardeşim. En sevdiğinin hangisi olduğunu sorabilir miyim?"
"En çok Zhao Yelan'ı azarladığın sahneyi seviyorum."
"Gerçekten mi?" Wang Guisheng ona kuşkuyla baktı. Sırf bu makale keşfedildi ve kamuoyuna duyuruldu diye birçok kişi ona gülmüş, kendine aşırı güvendiği için onu kınamış ve hatta ölümden korkmadığı için onu azarlamıştı.
"Çok az insan bu makaleyi beğendi." Wang Guisheng bir sırdaşla karşılaştığını hissetti ve heyecanla ona baktı. Sıra dışı kıyafetlerini ve görünüşünü görünce tekrar sordu: "Bu gongzi'nin kim olduğunu sorabilir miyim? Belki arkadaş olabiliriz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) Novel
RomantizmTAMAMLANDI ✓ Zhao Yelan bir suçlu olarak doğdu ve Üçüncü Prens tarafından kurtarıldı. Onu tahta geçirmek için yıllar süren özenli çabalardan sonra Zhao Yelan, herkesin nefret ettiği dalkavuk bir bakan oldu, ancak aslında bu kişi tarafından Tiansha'n...