Bölüm 18

291 61 20
                                    


Zhao Yelan cesetleri yerinde inceledi. Yakalarında altın iplik vardı, bu yüzden Altın Yakalı Muhafızlar olduklarına şüphe yoktu.

Toplamda on iki kişi, tam olarak bir ekip vardı ve hepsi Yan Mingting tarafından kesilmişti. Gao Tan'ın peşinden gittiği gruptakiler ise zorluk çıkaran diğer kişiler olmalıydı.

Ağzını ve burnunu bir mendille kapattı ve sedan sandalyeye doğru yürüdü. Titreyen taşıyıcılara bakarak sordu: "Kaçanların siyahlı adamlar olduğundan emin misiniz?"

"Evet, evet," diye cevap verdi daha cesur olanlardan biri: "O zaman hizmetkârınız onların peşine düştü lordum. Hepsi, hepsi çok güçlü....."

Zhao Yelan  "Eve gidin." dedi.

Taşıyıcılardan bazıları o kadar korkmuşlardı ki yere yığılmışlardı. Emri duyduklarında dengesizce ayağa kalktılar ve solgun yüzlerle sedan sandalyeyi taşıyarak aceleyle geri döndüler.

Konakta akşam yemeği hazırlanıyordu. Kâhya Qin onun döndüğünü gördü ve temkinli bir şekilde sordu: "Bu akşam yemek istediğiniz bir şey var mı?"

"Ben yemeyeceğim."

"İnsan yaşamak için yemeli, nasıl yemezsin?" Kâhya Qin onun peşinden gitti ve ciddiyetle beslenmenin önemini anlattı.

Zhao Yelan aniden, "Yan Mingting Gao Tan'ı kurtarmaya gitti," dedi.

"Ha?"

"Hâlâ yemek yememi istiyor musun?" Zhao Yelan arkasını döndü ve sordu.

Kâhya Qin derin bir nefes aldı ve hemen konaktakileri çağırmaya gitti, görkemli bir şekilde kapıdan dışarı fırladı ve kısa bir süre sonra tekrar geri döndü: "Lordum, Generalimizin şu anda nerede olduğunu sorabilir miyim?"

"Ben nereden bileyim?" Zhao Yelan çalışma odasına gitti ve okumak için bir kitap aldı. Göz ucuyla kapıda titreyen hizmetkârları gördü. "Burada ne yapıyorsunuz, yapılması gereken işleriniz yok mu?"

Kâhya Qin diğerlerini geri çekmek için elini salladı ve sordu: "Lordum, General için hiç mi endişelenmiyorsunuz?"

"Endişelenecek bir şey yok, o bir dövüş sanatları ustası değil mi?" Zhao Yelan sakince konuştu.

Kâhya Qin'in ön avluya dönmekten başka çaresi yoktu, kapıda duruyor ve zaman zaman etrafına bakıyordu.

Gece geç saatlere kadar, ay ve yıldızların seyrek olduğu bir zamanda, Kâhya Qin eşikte oturup uyukladı. Nal seslerini duyunca panik içinde ayağa kalktı ve Yan Mingting'in Gao Tan'la birlikte döndüğünü gördü.

""Ah, General, dönmüşsünüz. Bir şey olmadı, değil mi?"

"Sorun yok." Yan Mingting atını hizmetkârlara teslim etti. "Zhao Yelan nerede?"

"Furen senin için endişeleniyor, yemek bile yemedi." Kahya Qin bir an düşündü ve ekledi, "Ama Furen sana güveniyor, dövüş sanatlarında güçlü olduğuna ve Xiao Gao'yu geri getireceğine kesinlikle inanıyor, bu yüzden çalışma odasında kitap okuyor. Belki de uyuyakalmıştır."

"Anlıyorum, sen git bir doktor getir." Yan Mingting, Gao Tan'ı yatak odasına götürdü ama Zhao Yelan çoktan uyumuştu.

Gao Tan, "Lordum her zaman erken yatar," diye fısıldadı.

Yan Mingting, "Tamam, sen önce odana gidip dinlen, doktor seni daha sonra kontrol etsin," dedi.

"Hayatımı kurtardığınız için çok teşekkürler General." Gao Tan itaatkâr bir şekilde geri çekildi.

After Being Forced To Marry The Evil Star General (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin