Witam w tym Q&A, w którym dowiecie się więcej *o mnie* :) Możecie nadal pisać pytanka <333
Miśki oto pytania (i odpowiedzi) które mi zadaliście
1. Słodkie czy słone?
Zdecydowanie słone
2. Twoja ulu książka?
,,Rodzina Monet,, ,,The Naturals,, i Seria grzeczna dziewczynka
3. Jak trafiłaś na Wattpada?
Dowiedziałam się z internetu co to jest, i postanowiłam założyć, ponieważ od dziecka piszę komiksy i książki. Mój tata powiedział że mam talent i że warto spróbować, więc tu jestem. Moja rodzina uważa że kiedyś wydadzą jedną z moich historii (marzenie)
4. Czy lubisz szkołę?
Oczywiście że nie :)
5. Co skłoniło cię do pisania?
Zawsze byłam kreatywna (nie chwaląc się oczywiście) i uwielbiałam wymyślać gry i zabawy (pewnie dlatego że miałam czytane mnóstwo bajek w dzieciństwie). Opowiadałam moim koleżanką różne historyjki wymyślone przeze mnie samą, i jakoś tak wyszło że już od najmłodszych lat zaczęłam przelewać je na papier. Bardzo się cieszę że tak to wyszło bo przynajmniej teraz mogę dzielić się pomysłami i zwariowanymi, wyśnionymi wydarzeniami :)))
6. Które województwo?
Kujawsko pomorskie :3
7. Jaki masz kolor włosów?
Ciemny brąz <3
8. Mój/Moja ulu piosenkarz/piosenkarka?
Szczerze nie wiem, ponieważ nie słucham w tym momencie jednej osoby. Zwykle odpalam sobie playlistę na spotify pod tytułem ,,speed up songs,,. Mam tam oczywiście swoich ulubieńców ale nie wyróżniają się bardzo z tłumu.
9. Masz jakiś styl? Jeśli tak, to jaki?
Chciałabym mieć jeden styl, ale nie mam. Najczęściej ubieram się w style: baggy ale czasem też grunge lub acubi
10. Czy sprawia ci radość pisanie tych historii?
OFC ŻE TAK!
Tak jak już wspomniałam, uwielbiam tworzyć coś nowego. Dzięki książce pani Weroniki (które pokochałam całym sercem) zaczęłam pisać. Poczułam taką pustkę po skończeniu ,,Rodziny Monet,, że do głowy wpadło mi mnóstwo kombinacji nowych wydarzeń i przygód, które mogły się tam pojawić... Dlatego właśnie to uwielbiam. Ponieważ mogę dać nowe życie moim ulu bohaterom.
Przyznaję, że czasem mi się już bardzo nie chce, ale to dlatego że czasem jestem po prostu zmęczona. Staram się wstawiać na bieżąco i wgl ale (na pewno zauważyliście) czasem rozdziały są krótsze lub dłuższe. Wynika to właśnie z tego, że, mój mały mózg włącza sobie przycisk OFF i nie mam weny :(
11. Jaki masz ulu kolor?
Zdecydowanie czarny i szary. Ogólnie to w miarę możliwości lubię wszystkie, ale te podstawowe (czarny, szary, biały) są jednak o wiele lepsze (imo).
Fun Fact: Nienawidzę różowego koloru (w niektórych odcieniach jest OK ale i tak nie przepadam)
12. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Zaaaakuuupyyyy
XD
Pisanie książek, czytanie książek, kupowanie książek, rozmawianie o książkach, zakupki, słuchanie muzyki lub spanie (XD). Czasem również gdzieś z moimi girls wyjdę, ale to rzadkość bo mieszkam daleko od mojej szkoły i znajomych więc nie mam jak dojechać :( Sad.
13. Jaka jest twoja ulu potrawa?
Zależy od tego na co mam ochotę i od tego czy mam okres XDDDD.
Nie no, zwykle mówię że rosół, pierogi i OFC że ZAPIEKANKAAAAAA
Lubię też zupki tajskie (którą właśnie zżeram), Mc'Donalda OFC, wszelkiego rodzaju fast foody i naleśniczki :)
14. Czy będą jeszcze jakieś inne historie o ,,Rodzinie Monet,,?
Myślę że tak, bo mam coś w głowie ale na razie chcę skończyć to, co zaczęłam.
(jakby ktoś nie wiedział to moja ,,Rodzina Monet,, nadal jest nie skończona :0)
Jak chcecie możecie podać pomysły :)
15. Kiedy następny rozdział?
Niestety nie wiem :(
16. Jaka będzie najmocniejsza akcja w tej historii i kiedy będzie? (Chociaż mała podpowiedź)
Dobrze, coś powiem :)
Ogl NAJMOCNIEJSZA akcja już była.
Ale kolejną mocną planuję zrobić z bratem Mili :))))
Mam nadzieję że takie Q&A było dla was fajną odmianą. Szczerze powiedziawszy, dla mnie to był ratunek, bo mogłam sobie na spokojnie odpowiedzieć na wspaniałe pytanka (które nadal możecie zadawać) i nie musiałam walczyć z (niestety) brakiem weny twórczej :( Dziękuję wam bardzo!
POZDRAWIAM MISIAKI!
CZYTASZ
~Rodzina Monet ~ Mafia Monetów~
Novela JuvenilCzternastoletnia Hailie Monet straciła dwie najukochańsze osoby w swoim życiu. Dziewczyna musiała zamieszkać z braćmi, ale niespodziewane wydarzenie zmienia całą ich historię. Hailie zostaje perfidnie uprowadzona, zaraz po wypadku na motocyklu ze sw...