Życie

761 31 15
                                    

                                                                     ~~TY~~

Wszystko się wali. Nic nie poszło po twojej myśli. 

Wszystko zniszczone.

Jesteś skończona.

Odwracasz się.

Widzisz swoich ochroniarzy, leżących martwych. Wokół nich było tyle krwi... Spojrzałaś na swoją dłoń. Na niej też masz ranę. Z niej też cieknie ciepła, czerwono- bordowa ciecz. Hailie do ciebie strzeliła.

Myślałaś że tego nie zrobi.

Nie byłaś ostrożna.

Zniszczyłaś wszystko, na co pracowałaś...

Albo nie


                                                                    Hailie

Mili rozejrzała się zaniepokojona. Patrzyłam jak wyraz twarzy tej dziewuchy, zmienia się najpierw w zdezorientowany, przerażony, a później wściekły.

Nigdy, przenigdy nie pragnęłam aż tak zemsty, jak teraz. Nigdy nie byłam konfliktowa. Zawsze trzymałam się na uboczu, nie pakowałam się w kłopoty. Nie lubiłam dram i afer.

Dzisiaj, to się zmieni.

Czułam na sobie wzrok swoich braci.

-Ja pierdolę- wycharczała Mila- Opuść broń albo...

-Albo co?- warknęłam cofając się o krok, by nie powtórzyć wcześniejszego błędu.

Dziewczyna nie odpowiedziała, więc mówiłam dalej:

-Prawie zniszczyłaś mi życie...

Mila zaśmiała się krótko.

-JA ci zniszczyłam życie?- prychnęła- To TY zniszczyłaś życie MNIE i mojemu bratu.

Na wspomnienie Mike'a aż zadrżałam.

Nadal nie dochodziło do mnie że on wciąż żyje...

-A pomyślałaś może że to twój kochany braciszek najpierw mnie porwał? Czy już zapomniałaś bo nadal nie wyjęłaś głowy z dupy?- syknęłam- Ty mnie w ogóle nie znasz.

-Znam cię lepiej niż myślisz- odparła (znów) złowrogim tonem głosu- Jesteś do mnie bardziej podobna, niż ci się wydaje. Jesteś my takie same, Hailie...- wymruczała i postawiła krok do przodu

-Zamknij się!- warknęłam wściekła że znowu wraca do strategii polegającej na pomocy moim emocjom przejąć nade mną kontrolę.

- Oni- wskazała na moich braci- Nigdy ci nie pomogą. Nie dadzą ci szczęścia. Nigdy go z nimi nie znajdziesz. Nigdy nie pójdziesz dalej. Nie poradzisz sobie z nimi w życiu, tak jak do tej pory, bo już zawsze będzie inacz...

HUK


~Rodzina Monet ~ Mafia Monetów~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz