Witajcie miśki!
Ostatnio wstawiłam rozdział o tym jaką moją nową książkę, chcielibyście zobaczyć...
Wybraliście Fake Dating.
Więc...
04.08.2024 (niedziela) wyjdzie moja nowa historia!!!😎
~~~~~~
,,𝐍𝐢𝐞𝐬𝐳𝐜𝐳𝐞̨𝐬́𝐥𝐢𝐰𝐚 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐬𝐳ł𝐨𝐬́𝐜́ 𝐩𝐨ł𝐚̨𝐜𝐳𝐲ł𝐚 𝐧𝐚𝐬𝐳𝐞 𝐬𝐩𝐫𝐚𝐠𝐧𝐢𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐳𝐜𝐳𝐞̨𝐬́𝐜𝐢𝐚 𝐝𝐮𝐬𝐳𝐞"
Popularny, bogaty chłopak i pełna złości dziewczyna.
Czemu by nie spróbować?
Raise Townsend jest najpopularniejszym nastolatkiem w Nowym Yorku. Chłopak posiada multum fanek, dostaje propozycje i kontrakty z najlepszymi firmami na świecie i kąpie się w pieniądzach, jednak mimo wielkiego talentu, Raise pragnie jedynie odetchnąć. Przez sławę i fanki nie jest w stanie normalnie funkcjonować, więc wpada na pewien pomysł (...)
Lily Black jest pełną buntu siedemnastolatką. Jej życia nie można nazwać kolorowym, a przeszłość i przyszłość pozostawiają wiele do życzenia. Zbulwersowana i pełna nienawiści do wszystkiego dziewczyna, z trudną przeszłością i niezbyt interesująca dla jakiejkolwiek osoby, nastolatka wydaje się idealną kandydatką na fałszywą dziewczynę (...)
Z pozoru tę dwójkę nic nie łączy i mają powody do wzajemnej nienawiści... Z pozoru
Bo jak można wytrzymać w jednej relacji z bogatym bananem i pustą dziewuchą?
I jak cienka jest granica od nienawiści do sympatii?
-------------------------------------------------------------------------------
Jeżeli chcecie się dowiedzieć, przeczytajcie:
,,𝐈𝐥𝐥𝐞𝐠𝐚𝐥 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭"
(04.08.2024 (niedziela)
(𝑶𝒌ł𝒂𝒅𝒌𝒂 𝒋𝒂𝒌 𝒊 𝒕𝒚𝒕𝒖ł 𝒎𝒐𝒈𝒂̨ 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒋𝒆𝒔𝒛𝒄𝒛𝒆 𝒛𝒎𝒊𝒆𝒏𝒊𝒄́ 𝒋𝒆𝒅𝒏𝒂𝒌 𝒏𝒂 𝒓𝒂𝒛𝒊𝒆 𝒑𝒐𝒛𝒐𝒔𝒕𝒂𝒋𝒆 𝒕𝒂𝒌𝒂)
------------------------------------------------------------------------------
UWAGA! Jako autorka powyższego opisu mojej nowej historii, zabraniam jakiegokolwiek kopiowania mojej twórczości, bohaterów i ich historii.
(Okładka również należy do mnie, jest zrobiona przeze mnie, proszę nie kopiować)
Z góry dziękuję.
-------------------------------------------------------------------------------
CZYTASZ
~Rodzina Monet ~ Mafia Monetów~
JugendliteraturCzternastoletnia Hailie Monet straciła dwie najukochańsze osoby w swoim życiu. Dziewczyna musiała zamieszkać z braćmi, ale niespodziewane wydarzenie zmienia całą ich historię. Hailie zostaje perfidnie uprowadzona, zaraz po wypadku na motocyklu ze sw...