14.

3.4K 241 14
                                    

Zamyšleně jsem vyšla z branky. Proč to babička řekla? Proč jim tak moc nevěří? Stalo se něco o čem nevím?
Přemýšlela jsem nad nesčetnými otázkami. Nedávalo mi to smysl.
Eren stál na cestě a poklepával nohou. Kamínky mu skřípaly pod nohou. Byl to nepříjemný zvuk. Hodila jsem po něm zkoumavý pohled.
Proč bych mu neměla věřit?
Vytáhl z kapsy mobil a rozsvítil displej.
,, Musíme se vrátit, než si všimnou že jsme zmizeli." Mrkla na mě.
Pomalu jsme se vraceli potemnělou ulicí. Slunce už téměř zapadlo, sem tam se nad lesem objevovaly červánky.
Šli je v tichosti.
Nenápadně jsem se koukla po Erenovi. Až teď jsem si všimla, co měl na sobě. Volné černé džíny a mikinu s kapucí. Sakra mu to seklo. Nejdřív jsem si to neuvědomovala, ale byl hrozně přitažlivý. Chtěla jsem ho políbit. Jakoby tušil co se mi honí hlavou, jeho teplá ruka sevřel tu mou. Propletl si prsty s mými a tím si mě přitáhl o kousek blíž.
Došli jsme tak až k zadnímu vchodu Erenova domu.
Potichu otevřel dveře a nakoukl dovnitř. Proplížili jsme se chodbami. Nebyli jsme ani vidět, protože venku už byla tma a světla byla zatím zhasnutá.
Dostali jsme se před můj pokoj, naštěstí nás nikdo nenachytal. Hrobové ticho prořízl hluboké zadunění a oblohu za oknem prořízl blesk.
Leknutím jsem nadskočila, z úst se mi vydralo vypísknutí. Srdce tlouklo jako o závod.
,, To je jen bouřka. " zasmál se Eren. Naštvaně jsem po něm střelila pohledem. ,, Ha ha ha, moc vtipné. " znovu se zasmál.
,,Jsi tak roztomilá, když se bojíš." Malinko jsem zrudla. Hlavně ať si ničeho nevšimne.
,, Kvůli mě se nemusíš červenat." Sakra. Aniž bych chtěla, zrudla jsem ještě víc.
Svůdně se na mě usmál.
,,Nepustíš mě dovnitř? " vykulila jsem na něj oči, jako ke mě do pokoje? Co? Proč? Myšlenky se předháněly jedna přes druhou.
Stála jsem zády opřená o dveře svého pokoje, Eren stál předemnou a čekal. Rozhodla jsem se.
Letmo ho políbím na dobrou noc a půjdu spát. Stoupla jsem si na špičky a přitiskla své rty na jeho. Odtáhla jsem se a chtěla otevřít dveře.
Jeho svalnaté paže se mi omotaly kolem pasu a přitáhly zpět. Přitiskl mě na sebe a namáčkl na dveře. Jeho rty se přitiskly na mé, aniž bych si to uvědomila omotala jsem mu ruce kolem krku. O kousek poodstoupil, chytil mě oběma rukama za zadek a zvedl. Zalapala jsem po dechu. Nohy jsem se omotala kolem jeho pasu.
Jednou rukou otevřel dveře do mého pokoje, zavřel za námi a odnesl j posteli. Po celou dobu jsme se nepřestávali líbat. Pomalu se předlonil a položil mě do peřin. Lehl si vedle mě a otočil se tak, že se jeho ruce opíraly vedle mé hlavy a horní polovinou těla se těsně dotýkala té mé.
Znovu mě políbil na ústa, pokračoval přes krk a jemně mě kousl, to samé udělal i s ušním lalůčkem. Z úst mi uniklo tiché zasténání. Jako by ho to více povzbudilo. Jeho volná ruka potovala po mém stehně přes pas až k lemu podprsenky. Celým mým tělem mi projelo mravenčení. Pootevřela jsem rty, abych se mohla nadechnout, čehož hned využil a jazykem vkouzl do mých úst. Nečekala jsem to, ani jsem netušila co mám dělat, ale začala jsem nějak automaticky spolupracovat. Rukou mi vyhrnul tričko a přetáhl mi ho přes hlavu. Hodil ho někam za nás. Odtáhl se a prohlížel si mě. Přepadl mě stud a tak jsem se zakryla rukama. Zasmál se. ,, Jsi tak krásná." Pošeptal mi a polibky zahrnoval všechnu holou kůži. Z ramene mi stáhl ramínko od podprsenky.
Vzrušením jsem zavzdychala. Podíval se mi do očí, žhnuly žlutě, ty moje naopak modře. U obou dvou se projevoval vnitřní vlk.
Nehty mi přejel po boku a já se prohnula jako luk. Líbal mě na břiše a jemně mě kousal. Oba dva jsme hlasitě oddechovali. Mou kůži na břiše vtáhl mezi své rty a udělal mi cucflek. Když viděl můj výraz, políbil mě na ústa.
V tom někdo zaklepal. Tak moc jsem se lekla, cukla jsem sebou a kousla ho do rtu. Sykl bolestí. Dveře se bez vyznání otevřely a dovnitř vpadl Harry, sluha u rodiny alfů.
Když nás viděl, otočil se k nám zády a ostýchavě řekl. ,, Nerad vás ruším pane, ale naléhavě vás očekávají v hale. " aniž by se otočil zmizel ze dveří.
Eren se na mě podíval a tlemil se. ,, Ty si mě kousla. " zčervenala jsem. Ještě naposledy si mě prohlédl a políbil. Vyskočil z postele a ve dveřích se ještě otočil.
,, Dobrou noc lásko. " s těmito slovy odešel.

Pište co si myslíte, vážně mě to zajímá.

Ann

Předurčeni pro srstKde žijí příběhy. Začni objevovat