Zatajila jsem dech. Otevřel se mi pohled na ohromnou, přímo obrovskou místnost ponořenou do tmy. Ze stěn svítilo nespočet barevných světel a odrážely se od diskokoule na stropě. To dunění bylo způsobeno hlasitou hudbou, kterou pouštěl šíleně poskakující kluk se sluchátky v ruce u vyvíšeného svítícího stolu.
Všude se nekontrolovatelně zmítala poskakující těla. Netroufla bych si ani odhadnout, kolik tady bylo lidí.
Otočila jsem se k Willovi a znovu to udělala. Praštila jsem ho pěstí do ramene.
,,Blboune!" Zakřičela jsem, aby mě vůbec slyšel. Zakřenil se a vyplázl na mě jazyk. Jeho dlaň vklouzla do té mé a už mě táhl skrze dav. Proplétali jsme se mezi spoustou tančících puberťáků a sem tam jsem i někoho rozpoznala. Zahlédla jsem Nick a jednu holku ze školy, která se u něho svíjela, taky se mi před očima mihla Dianina blond hříva. Noční vidění pro mě není problém, horší bylo se protlačit mezi všemi těmi lidmi. Will mě dotáhl kamsi do rohu, kde byla čtvercová sedačka se stolkem uprostřed. Posadil se a stáhl k sobě, objal mě kolem pasu a políbili jsme se. Zaplavila mě vlna štěstí, jako vždycky, když byl semnou.
,, Když si mi tu zprávu nepsal ty, jak si tedy věděl že tu budu a kdo to poslal?"
Křičela jsem na něj a doufala, že mi alespoň trochu rozumí.
Naklonil se ke mě.
,, Nikdo neví, kdo tyhle párty pořádá, je to taková místní záhada. Tenhle neznámý, rozesílá zprávy a patnáct vteřin po přečtení je nechá odstranit. Byl jsem jako minule vybrán za vyhazovače a tak jsem měl seznam zvaných. Chtěl jsem se ujistit, jestli přijdeš a tak jsem ti napsal, no a potom jsem si na tebe počkal nahoře."
Jasně, takže jsem v podzemí, koná se tady párty a nikdo neví kdo jí pořádá. Tohle město je jako z románu, který si vymyslel nějaký narušený blázen.
,,Byla si sladká, když si se bála. " Šťouchl do mě. Trochu jsem se zamračila. Nebála jsem se, jen jsem....no, bylo to divný a...... fajn tak jsem si nebyla moc jistá o co jde, ale stejně jsem to zapřela.
,,Ne ne nebála."
Ucítila jsem jeho ruku na svém stehně. Silně ho zmáčkl, já nadskočila a otočila se na něj. V tu chvíli spojil své rty s mými a vášnivě mě políbil. Když jsme se odtrhli zašeptal.
,,Ale jojo."
Někdo nás přerušil, jen jsem slyšela jeho hlas, naježily se mi chloupky.
,,Co vy hrdličky." Stál proti nám Nick a vedl si tu holku, která s ním tančila, no spíš se předváděla. Hudená, vysoká a krásná brunetka.
,,Zmlkni." Zavrčel na něj Will a pevně mi stiskl ruku. Bylo na něm vidět, že by mu nejradši jednu fláknul.
Přisedli k nám a začali se muchlovat. Jeden druhému čistili mandle svými jazyky, znechuceně jsem odvrátiila pohled. Zadívala jsem se do davu a našla několik známých tváří. Z davu k nám mířil Tom a něco nesl v rukou. Když došel až k nám rozeznala jsem tác s alkoholem. Bylo tam osm panáků, nalitých až po okraj oranžovou tekutinou. Z toho smradu jsem si musela odkašlat.
Nesnáším alkohol!
Nechápala jsem proč jich je tam o tři více než nás, ale hned mi rovnou k sedačce přicupitala odpověď. Diana a její dva stíny Lana a Nicol. Všechny dost vyzývavě oblečené. Výstřihy až kdo ví kam, minisukně a odhalené pupíky, boty na třímetrovém podpatku a ověšené všelijakými cetkami. Lehké děvy je pro ně slabé slovo.
Když si Diana všimla, že mě Will drží za ruku, stuhl jí úsměv na tváři, ale během vteřiny ho nahodila zpět. Výtězně jsem se na ní usmála. Nasadila svůdný pohled, vyprsila se a přisedla si k Zelenoočkovi z druhé strany. Volnou ruku jsem semkla v pěst.
Ta potvora!
Dokázala mě namíchnout a to jen přišla!
Lana a Nicol se uvelebily k Tomovi, který nás vybídl.
,,Něco na ochutnání."
ČTEŠ
Předurčeni pro srst
Hombres LoboZaslechla jsem, jak ke mě někdo přichází. Něčí kroky se pomalu blížily k mému ležícímu tělu. Napnula jsem všechny své svaly. Nedostanou mě bez boje, jen tak svojí kůži nedám. Snažila jsem se potlačit všechnu bolest. Hlava mi třeštila, svaly mě páli...