68.

2.6K 198 66
                                    

Byla jsem pryč snad ani ne pět minut a najednou tady nikdo není ?! Teda kromě Nicka! Což je ten poslední, koho bych tady chtěla mít! Hlasitě jsem si povzdechla.
,,Člověk by ani neřekl, že je tohle bývalý atomový kryt, viď." Prolomil mezi námi pomyslné ticho Nick.
Teda tohle byl atomový kryt? Bomba! Tak proto, nebylo ven nic slyšet. Ten kdo to tady pořádá, to má přímo skvěle vymyšlené, to se musí uznat. Je docela děsivé, že jsme v podstatě uvězněni v podzemí. Stačí, aby nahoře někdo zaterasil východ a jsme v pasti! Nad tou představou, jsem se mírně oklepala.
Zdvořile jsem se usmála a odměřeně mu odpověděla.
,,To tedy ne, asi proto, je to taky tajné ne?"
Tak to se mi povedlo!
Jen kývl hlavou na souhlas a zamyšleně se zahleděl před sebe. Zkoumala jsem jeho profil.
Je dost hezký a sexy, ale tenhle dojem předčí fakt, že je to idiot! Všimla jsem si, že se usmívá a tak jsem sledovala jeho pohled.
Píchlo mě u srdce, zalapala jsem po dech a zatočil se semnou svět. Stáhl se mi hrudník a já nemohla nic, než jen zírat před sebe.
Byl tam Will a tancoval s Dianou! No spíš on tancoval a ona se před ním předváděla. Kroutila se jako had a neustále se nakláněla, aby jí viděl do výstřihu.
Nemohla jsem popadnout dech, všechna krev se ve mě vařila a já měla pocit, že každou chvíli bouchnu jako papiňák.
Viděla jsem rudě a určitě mi z uší ucházela pára. Zaťala jsem ruce v pěst.
Diana se k Willovi otočila zády a takzvaně " omylem" se o něj několikrát otřela zadkem.
Děvka jedna!
Chtělo se mi brečet, řvát a tu krávu na místě roztrhat. Měla jsem sto chutí jí skočit po krku a rozervat ho na kusy.
Proč s ní sakra tancuje?
Nevím jestli jsem byla víc naštvaná na něj, nebo na sebe. Neměla jsem odcházet, ale to ho snad neomlouvá ne?! Zlostně jsem semkla rty.
,,Ty žárlíš?" Moc jsem nad tou otázkou nepřemýšlela. Ano! Ale vyprskla jsem. ,,Ne!" A koutkem oka ho pozorovala.
Nick se rozesmál a ležérně se opřel. Prohlížel si mě a nepřestával se křenit.
,,To vidim." Hodila jsem po něm vražedný pohled. Dobře, to mému tvrzení moc nepomohlo, ale momentálně jsem byla na pokraji výbuchu.
Neslyšně jsem zavrčela.
,,Chodíte spolu?" Nespouštěla jsem z nich oči, ale teď jsem se na něj otočila a vyštěkla.
,,Ano....teda ne."
V tu chvíli mi to došlo. Vlastně ani nevím! Nikdy jsme si to neřekli, nepadl ani náznak něčeho takového. Úplně mě tím zaskočil.
Proč se tedy takhle cítím?
Co když si semnou jen hraje jako předtím Eren? Znamenaly pro něj naše společné chvíle vůbec něco?
Sáhla jsem na stůl, po té další várce panáků, tentokrát svítili všelijakými barvami. Jeden jsem si vzala a kopla ho do sebe. V puse se mi rozlila hořká a hrozně hnusná pachuť. Zašklebila jsem se a napadlo mě, že bych to vyplivla.
Nechápu jak to někdo může pít! Pevně jsem semkla víčka a ten humus nakonec spolkla. Zakroutila jsem hlavou a vyplázla jazyk.
Bože to je sajrajt!
Bohužel mi to nijak nepomohlo. Nálada byla na bodu varu a ještě ke všemu jsem měla v puse naprosto otřesnou a nechutnou pachuť toho, čemu se říká alkohol.
Zadívala jsem se do davu a mé srdce přestalo bít úplně.
Stála tam Diana, s rukama omotanýma kolem Willova krku a se rty přitisklými na těch jeho.








Předurčeni pro srstKde žijí příběhy. Začni objevovat