67.

2.8K 207 6
                                    

Všichni sáhli na tácek a rozebrali si panáky, zůstal tam jen jediný a to můj. Pohledy všech se upřely na mě, znervózněla jsem a promnula si dlaň.
,,Ne díky, nepiju." Zamumlala jsem a připadala si přitom jako exot. Diana se se svými stíny rozedmála, Tom se k nim přidal a ta brunetka se ušklíbla. Nick se jen pousmál, ale nespouštěl ze mě oči. Will mi povzbudivě stiskl ruku a když jsem k němu vzhlédla, mrkl na mě. Jeho podpora mi pomohla, ale trapně jsem si připadala pořád. Vím že se nemám za co stydět, ale vyčnívám, zase!
,, Tak na nás." Pozvedl Nick ruku a všichni si přiťukli. Diana se naklonila, podle mého názoru zbytečně přehnaně, aby umožnila co nejlepší výhled do svého dekoltu.
Čůza jedna!
Potom to do sebe jeden po druhém kopli. Já jediná seděla na zadku a zírala na stůl. Na tácu bylo několik kapek, které v rytmu hudby a dunění basů mírně nadskakovaly. Will si stejně jako ostatní sedl, přitáhl si mě k sobě a letmo políbil. Trošku jsem se začervenala.
,,Sluší ti to, jsi nadherná." Zašeptal mi do ucha. Vykouzlil mi tím na tváři úsměv a celý můj obličej zrudl jako rajče.
Byl tak blízko a já cítila jeho teplo a jak krásně voněl! Kdyby to šlo, zabořila bych nos do jeho trika.
,,Ale no tak! Nechte si to!"
Nick! Zase, nemůže nás nechat napokoji? Je tak otravný! Zelenoočko po něm hodil vražedný pohled, on se jen samolibě usmál. Vytáčel mě! Hlavně tím, jak mě pořád pozoroval, měla jsem sto chutí mu jednu natáhnout.
,,Teri, zlato dojdeš pro další rundu?" Oslovil Nick svoji společnici, ta se okamžitě zvedla a ztratila se v davu.
Vycvičená jako pes, ale alespoň už vím jak se jmenuje. Cítila jsem, jak mě propalují jeho oči, nechtěla jsem se na něj podívat, ale nedalo mi to. Propaloval mě tím jeho temným pohledem a když se naše oči střetly, olízl si rty. Udělalo se mi z něj špatně, ale zároveň mě přitahoval a to mě vyděsilo.
,,Hned jsem zpátky." Omluvila jsem se a zvedla se k odchodu. Will mě chytl za ruku a tázavě se na mě podíval. Ty jeho nádherná zelená kukadla zářila ve tmě. Měla jsem sto chutí mu skočit kolem krku, ale potom jsem se otočila ba jeho bratra a hned se mi pocit nevolnosti zase vrátil. Nemůže se mi líbit! Nesmí!
,,Musím si odskočit."
Objasnila jsem, jeho stisk povolil a já zmizela v davu. Protlačila jsem se k záchodům a vpadla dovnitř. Dost to tam zapáchalo a moc čisto tam taky nebylo. Přešla jsem k zrcadlu a opřela se o umyvadlo. Všechno se to ve mě nesnesitelně promítalo. Snažila jsem se uklidnit a několikrát se zhluboka nadechla.
O nic nejde! Diana je kráva, na kterou se Will ani nepodívá a Nick, to byla jen chvilková slabost!
Uklidnila jsem se a narovnala se.
Teda, dneska mi to fakt sluší! Odhodlaná, že už se ničím nenechám rozhodit, jsem vyšla ze dveří do toho rámusu. Ani se to už nedalo nazývat hudba. Proplétala jsem se mezi poskakujícími a opilými studenty, měla jsem pocit, že jsem cítila i trávu. Několikrát do mě i někdo vrazil. Už ať jsem pryč!
Konečně jsem se vymotala z toho bláznivého davu. Na sedačce seděla jen jedna postava. Předpokládala jsem, že jje to Will, ale když jsem došla až k samotnému gauči, poznala jsem, že to není on.
Seděl tam Nick a blbě se křenil. Černé triko mu obtahovalo vyrýsovanou postavu a stejně barevné džíny také.
Nikdo jiný tam nebyl, jako by se všichni propadli do země.
S nechutí jsem se posadila, dost daleko od něj. Rozhlížela jsem se na všechny strany a hledala ty nádherné oči, ale nikde jsem je nemohla najít. Nervózně jsem si prohrábla vlasy.
Kam mi zmizel?







Předurčeni pro srstKde žijí příběhy. Začni objevovat