Lehce a jen na krátkou chvíli mě políbil na rty.
Odtáhl se ode mě a zakřenil se. Dost mě tím vyvedl z míry.
Tak co vlastně chce? O co mu sakra jde? Proč mi tohle dělá?
Naštval mě, ale na venek jsem nedala nic znát.
Klidným tónem jsem se ho zeptala. Chtěla jsem znát odpověd!
,,Proč si se mnou takhle hraješ?!"
Trochu sebou trhl, zřejmě nečekal tak přímou otázku.
,,Nehraju si s tebou." Mrkl na mě a ležézně se za sebou opřel o lokty.
,,Tak co to mělo znamenat?"
Pozvedl obočí.
,,Co přesně myslíš?" Jasně takže teď si budeš hrát na blbýho? Začínal mě vytáčet.
,, To jak si se....no že si mě...... sakra to co si udělal před chvílí!" Netušila jsem, jak to nazvat, nebo popsat a zadrhávala se, což mě ještě víc štvalo.
S pobavením mě pozoroval.
,, No nevypadala si, že by ti to vadilo."
V žilách mi pěnila krev a pak jsem si to uvědomila. Vždyť mě vlastně naštvalo to, že mě ani pořádně nepolíbil. Ne to že to chtěl udělat. Tohle zjištění mi úplně sebralo vítr z plachet.
,, Měl by si se rozhodnout, co vlastně chceš."
Řekla jsem smutně a pohrávala si se suchými stébly trávy. Moje náhlá změna chování ho zaskočila.
,,Já vím co chci, ale víš to i ty?" Oplatil mi stejnou kartou.
Odhodlaně jsem zvedla hlavu.
,,Ano, vím co chci."
Myslím že tuhle odpověď čekal. Zajiskřilo se mu v očích.
,,Tak to udělej!"
Hecoval mě a já to moc dobře věděla. Fajn má to mít! Chce si hrát? Budeme si hrát!
Naklonila jsem se k němu, byla jsem u něj tak blízko, jako on předtím u mě. Dívala jsem se na něj, usmíval se a čekal co bude. Zavřela jsem oči a prostě jsem to udělala.
Spojila jsem své rty s jeho. Ucítila jsem výbuch emocí. Štěstí a strach z toho že mě odstrčí, motýlky v břiše a sladkou chuť jeho rtů.
Zmizel pro mě celý svět, byl tam jen oon a já. Nic a nikdo jiný.
Nejprve mě nechal tápat v nejistotě, ale po několika vteřinách mi začal polibek opětovat. Úplně se položil do měkkého sena, obmotal mi ruce kolem pasu a přitáhl si mě na sebe tak, že jsem na něm ležela. Jednou rukou mi vjel do vlasů a pohrával si s nimi. Jeho svalnatá hruď se pravidelně zvedala a klesala. Sálalo z něj přìjemné teplo, ani mi už nebyla zima. Druhou rukou mi přejel po zadech a já se zachvěla. Nezastavil a putoval dál až na můj zadek, za který mě pevně chytl. Překvapením a vzrušením jsem se od něj odtrhla a zhluboka nadechla. Pousmál se nad mojí reakcí a rychle si opět ukořistil mé rty. Skrze mé pootevřené rty vklouzl jeho jazyk do mých úst, ani nevím jak, ale udělala jsem totéž. Jeho paže si mě přitáhly ještě blíže.
Začal se zvedat, až seděl úplně a moje maličkost na něm. Jednou rukou mi zajel pod tričko a nehty mi přejel po holé kůži na bocích. Projel mnou mravenčení a já se prohla v zádech.
Odtáhla jsem se od něj a zalapala po dechu. Roztomile se na mě usmál, naklonil se k mému uchu a zašeptal.
,,Dýchej."
ČTEŠ
Předurčeni pro srst
WerewolfZaslechla jsem, jak ke mě někdo přichází. Něčí kroky se pomalu blížily k mému ležícímu tělu. Napnula jsem všechny své svaly. Nedostanou mě bez boje, jen tak svojí kůži nedám. Snažila jsem se potlačit všechnu bolest. Hlava mi třeštila, svaly mě páli...