27.

2.8K 219 8
                                    

Konečně hodina, na kterou se opravdu těším. S Miou jsme vběhli do šatny a převlékli se. Šortky, tílko, tenisky a jsem připravená. Nemůžu se dočkat!

Pan Colins zaťukal na dveře od šatny.
,, Děvčata!" Nadšeně jsem vyběhla ven, div jsem ho nesestřelila dveřma. Trochu se zamračil, ale když viděl moje nadšení, zasmál se. Ostatní se vycourali ven, kór Diana se tvářila, jako by jí ulítly včely.
,, Dneska půjdeme běhat na stadion." Oznámil nám. Z davu za mnou se ozvalo několik odfoukatí a mumlání na odpor. Jen jsem se více usmála. Bezva bude se běhat.
Dnešek už lepší být nemůže.

Když jsme se rozcvičovali, na trávu uprostřed okruhu z tartanu, vběhli kluci. Všichni od nás ze třídy.
Několik jich na nás zapískalo a mezi holkama se hned rozpoutalo šuškání.
,, Ty jo, Jack vypadá fakt dobře. " pošeptala mi Mia.
,, Který to je?" Mrkla jsem na svou kamarádku a otočila se na hlouček kluků, kteří se rozehřívali na trávě.
,, Ten blonďák v levou, největší sportovec na celé škole. Kapitán basketbalového týmu. Syn tátova společníka. Je hodně oblíbenej a sakra fešák." Rozplývala se. Ze široka jsem se na ní usmála.
,, Co je? Co se tlemíš?" Rozčilovala se.
,, Tobě se líbí. " praštila mě pěstí do ramene. ,, Ne ne, to není pravda. " mračila se, ale já věděla že kecá.
Pohledem jsem zabloudila ke klukům a hledala Willa. Našla jsem ho v hloučku nějakých kluků, stál tam s ním i Tom a Nick. Bílé triko a šortky obepínaly jeho svalnatou postavu.
Má nádherný úsměv. Trochu jsem si povzdechla. Sjela jsem ho pohledem.
Chci ho! Mám chuť tam jít a políbit ho.
Sakra Eleno! Nemel kraviny, co to do mě proboha vjelo?
Našla jsem ty zelené oči a vpíjela se do nich. Zatočil se semnou svět. Běhal mi mráz po zádech. Sladce se na mě usmál

Bože! Ten otravný zvuk píšťalky! Pan Colins zapískal.
,, Děvčata dejte si dvě kolečka. Šup! Běžíme, kdo se zastaví, poběží jedno navíc. "
To bylo poprvé, kdy se mi nechtělo běžet. Nejraději bych jen stála a dívala se na Willa. Neochotně jsem se dala do pohybu. Aniž bych si to uvědomila zaujala jsem místo vepředu a ostatní nechala daleko za sebou.
Když jsem doběhla, nebyla jsem ani zadýchaná. I Mie, která běžela na začátku kousek za mnou, ještě zbývalo půl kola. Posadila jsem se do tureckého sedu, na rozpálený tartan, zakryla si oči rukou a koukala, jak kluci hrají softball.
Will zrovna odpaloval. Napřáhl se s pálkou v ruce a sledoval Jacka, který zrovna nadhazoval. Když si ke mně přisedla Mia, míč už letěl vzduchem. Zelenoočko se rozmáchl a odpálil. V poli se to začalo hemžit, jako v mraveništi. Hráči z met běželi rovnou na domácí, zatímco Nick upaloval za míčkem, který ještě hopsal po trávě. Will už zašlápl druhou metu, Nick mezitím míček doběhl a hodil do hřiště. Třetí zašlápnutá. Jack už stál na domácí metě a netrpělivě čekal až k němu doletí míček. Will uklouzl po trávě a ve chvíli kdy se dotkl podložky, Jack chytl míč. Tak to bude homerun, myslím.
,, Homerun!" Zakřičel tělocvikář, kterého zatím neznám. Zelenoočkův tým křičel a radoval se ze získaných bodů. Poplácávali Willa a něco mu nadšeně povídali.
Je prostě úžasný!
Ani jsem si nevšimla, že ostatní doběhli. Zhluboka oddychovali a funěli. Pan Colins ke mě došel.
,, Ty se mi budeš hodit do školního týmu."

Kapitola malinko o ničem, ale patří to tam :D napište mi co si myslíte o příběhu ;) dost mě to zajímá
VOTES@COMENTS

Ann

Předurčeni pro srstKde žijí příběhy. Začni objevovat