26.

2.9K 222 8
                                    

První den školy dopadl skvěle, mám nejlepší kamarádku Miu a odpálkovala jsem tu nánu Dianu. Připadám si jako normální středoškolačka a víte co ?
Je to k nezaplacení!

Ráno jsme se s Miou sešli na půli cesty do školy. Vyprávěla mi o tom, jaký kdo je, kteří kluci jsou volní, kteří zadaní a zmínila se i o těch co o holky nemají zájem vůbec.
Mia kluka nemá a tvrdí že ani nechce! Prý je to plémě zlé a kruté a nestojí za to se kvůli nim trápit.
Debata nám zabrala celou cestu až ke škole. U skříněk jsem si vyndala učení a čekala Miu.
Teď jsem si uvědomila, že mi už ani ta směs pachů není tak nepříjemná. Ramenem jsem se opírala o studená plechová dvířka mé skříňky, když mnou najednou projel zvláštní pocit. Narovnala jsem se a rozhlédla. Chodbou se hnaly davy lidí, ale já věděla naprosto přesně, na koho se mě snaží můj šestý smysl nasměrovat.
Pohledem jsem pátrala, až jsem našla svůj cíl. Zelenoočko se ležérně opíral o skříňky na konci chodby. Stál tam s nim i studený čumák a pinďa. Všichni tři byli obklopeni Dianu a několika dalšími dívkami.
Všelijak se vystavovali a kroutili svými tučně natřenými rty leskem. Nejvíce mě ale naštvala Diana, dotírala a lepila se na zelenoočka. Něco mu horlivě vyprávěla a snažila se upoutat jeho pozornost.
On tam mezitím jen stál, s rukama založenýma na prsou a předstíral že jí poslouchá.
Snažila jsem se slyšet co mu říká, ale ani mé zbystřené smysly nedokázaly byť jen zaslechnout to, co Diana mele na druhém konci přeplněné chodby a odezírat moc neumím.
Bože je tak krásný!
Z ničeho nic sebou zelenoočko trhl a zvedl hlavu. Jakoby cítil že ho pozoruji. Jakoby slyšel mé myšlenky.
Ale to je přeci nemožné, nemůže!
Nikoho nehledal, po ničem nepátral.
Podíval se přímo na mě, nikam neuhl pohledem, jen tam stál a přes celou a zalidněnou chodbu, se mi díval do očí. Ani jeden z nás nemrkal, jakoby svět utichl a my tam byli sami. V tu chvíli neexistovalo nic jiného, jen ty zelené oči.
,, Holka na to ani nemysli!" Z koncentrace mě vyrušila Mia, tázavě jsem se na ní podívala.
,, To je William Reys, nejžádanější kluk na celé škole."
Začala vysvětlovat a já se pohledem vrátila k těm očím. Pořád se na mě díval.
,, Nikdy s žádnou tady odsud nic neměl. Diana se o něj snaží už dlouho, jak vidíš, nic!"
Ano to vidím, pěkně mě štvalo, jak se na něj lepí a vystavuje ten svůj výstřih.
,, Zato Nick střídá holky dost často. To je ten černovlasý kluk vedle, no a Tom, ten třetí, je takový ocásek Nicka."
No bezva už vím jak se pinďa, studený čumák a zelenoočko jmenují. Pousmála jsem se nad těmi trefnými přezdívkami. Zelenoočko, vlastně Will mírně natočil hlavu nastranu, jako když mě poprvé viděl ve třídě.
Ani jeden z nás, zatím neuhnul pohledem
,, Jsou to bráchové, jsou z hodně bohatý rodiny, ale radši se jim vyhýbej. "
To mě překvapilo, otočila jsem se na Miu.
,, Proč?"
,, Říká se, že jsou to něco jako mafiáni! Odstraní kohokoliv, kdo se jim nehodí! " tu poslední větu Mia zašeptala. Obrátila jsem se a hledala ho, už tak nestál.
Někam musel zmizet, když jsem na chvilinku odvrátila pohled.
Nevěřím že je zelenoočko mafián, ale co když přece?!

Začíná se nám to malinko zamotávat ;) Je zelenoočko opravdu mafián? Nebo skrývá něco úplně jiného :D
VOTES@COMENTS

Ann

Předurčeni pro srstKde žijí příběhy. Začni objevovat