Nejistě jsem se přibližovala ke skupince čtrnácti studentů. Odhodlání mě krok od kroku opouštělo.
Co když mě mezi sebe nevezmou? Co když nejsem dost dobrá?
Čím jsem byla blíž, tím lépe jsem jim viděla do tváří.
Většina z nich jsou chlapci, dívky tam byly jen tři, ani jednu z nich neznám. Několik kluků se mnou chodí do třídy a pár dalších znám od vidění. Už jsem byla téměř u nich, když jsem se zarazila. Na zemi ležel Will a opítal se o lokty, hned vedle něj seděl Nick a Tom. Nad nimi stálo několik kluků a nadšeně se o něčem dohadovali.
Kousek opodák stál Jack s jeho basketbalovým týmem a pokukovali po těch třech holkách, které dělaly že o tom neví.
Zastavila jsem se kousek nich a najednou jako bych zapomněla mluvit. Jen jsem tam stála jak trouba a netušila co mám udělat.
,,Ale? Nespletla sis dveře?"
Zeptal se celkem malý hnědovlasý kluk z Jackova týmu a tím na mě upozornil. Čtrnáct párů očí se upíralo přímo na mě, všichni zmlkli.
Rozhostilo se trapné ticho.
,,Pokud je tohle kroužek vyšívání, tak spletla." Odsekla jsem mu podrážděně. Proč se mě snaží ztrapnit?
Jack se rozesmál, přistoupil ke mě a jemně mě udeřil pěstí do ramene.
,,Pěkně si mu to nandala." Zazubila jsem se. Čekala jsem že se ten hnědovlasý kluk urazí, ale taky se na mě usmál.
,,Čau já jsem Alex." Představil se. Jack mě mezitím vtáhl mezi jeho tým. ,,Josh." Kývl mi na pozdrav vysoký zrzek. ,, Chriss." Mrkl na mě černovlasý na ježka ostříhaný kluk. ,,A já jsem Troy." Ťuknul si se mnou pěstí, zaujaly mě jeho pronikavě modré oči, schované pod delšími havraními vlasy.
,,Ahoj, já jsem Elena." Tlemila jsem se na celé kolo, nešlo se nesmát.
,,Tak panstvo máme tady nováčka." Přerušil nás pan Colins a kývl na mě. Přistoupila jsem k němu a on mě jednou rukou objal kolem ramen.
,,Tohle je Elena Lewissová." Trochu jsem zčervenala. Všichni si mě prohlíželi, Jackův tým se na mě smál a ty tři holky si mě jen přeměřovaly pohledem. Mrkla jsem směrem k Zelenoočkovi, jeho výraz byl nečitelný, úplně kamenný, Nick si mě jen arogantně přeměřil pohledem a Tom jen tupě čučel. Ti zbylí kluci věnovali pozornost zadku jedné z dívek.
,, Rozběhejte se a rozcvičte, máte na to dvacet minut, potom si dáme sprint. " zahulákal mi u ucha pan Colins. Všichni jsme se dali do pohybu. Radši jsem počkala a běžela na konci. Během chvilky se vedle mě objevil Jack, jeho delší blond vlasy mu spadaly do očí, ale on si toho moc nevšímal.
,,Umíš hrát basket?" Zeptal se a přitom pravidelně oddychoval.
Nadzvedla jsem obočí a praštila ho do ramene.
,,No jasně že jo!" Zafuněla jsem. Zasmál se a mrkl na mě.
,,Tak přijď zítra v sedm ráno do tělocvičny, budeme mít trénink."
S radostí jsem kývla.
,, Budu tam."
Doběhli jsme a začali se protahovat. Po několika minutách se vrátil pan Colins a postavil si nás do řady.
,,Udělejte dvojice a zaběháme si stovku." U startovací čáry se utvořil dvojzástup a já jako trouba zůstala stát sama na trávě.
,,Eleno zařaď se k ostatním, zaběhne si to s tebou Lia." Hubená brunetka se na mě otočila a otráveně si odfoukla praramen vlasů.Všichni předemnou odběhli a já se jako poslední postavila na bílou čáru namalovanou na zemi.
,, Nemáš tu co dělat." Zasyčela vedle mě černovláska, sedící v trávě a probodávala mě očima.
,,Sklapni Terry." Okřikl jí Jack a ukázal mi palec nahoru.
Lia se postavila vedle mě.
Pan Colins na nás mávl z konce dráhy.
,,Připravit." Zahulákal na celý areál a my zaujaly startovací polohu. Rukama jsem se zapřela o tartan a srovnala je s čárou, pravé koleno jsem položila na zem a levou nohou se zapřela.
,,Pozor."
Zaujala jsem druhou startovací pozici, napnula jsem všechny svaly a čekala.
,,Teď!"Ahojky :D nevím jak jste to dokázali :D ale jsem na první příčce :D
Moc vám děkuji za podporu :*VOTES@COMENTS
Ann
ČTEŠ
Předurčeni pro srst
WerewolfZaslechla jsem, jak ke mě někdo přichází. Něčí kroky se pomalu blížily k mému ležícímu tělu. Napnula jsem všechny své svaly. Nedostanou mě bez boje, jen tak svojí kůži nedám. Snažila jsem se potlačit všechnu bolest. Hlava mi třeštila, svaly mě páli...