Tiše jsem seděla na zadním sedadle a poslouchala, jak se Jack s Miou baví. Smáli a pošťuchovali se, jako malé děti. Snad nikdy jsem jí neviděla tak šťastnou. Vždycky se usmívala, ale teď z mojí kamarádky vyzařovalo tolik štěstí.
Položila jsem si hlavu na vlhké okno a sledovala kapky deště klouzající po hladkém povrchu. Zavřela jsem oči a poslouchala tichonké bubnování deště o auto. Jack musel zajet ještě k benzínce, takže jsme jeli přes centrum.
Motor utichl a já vzhlédla.
,,Dejte mi chvilku, jen natankuji."
Oznámil nám a zmizel venku. Jen co zavřel dveře, Mia se ke mě otočila a spustila.
,, No není úžasný? Tak galantní a zábavný. A věděla jsi, že jeho rodina pomáhá zdejším lesníkům odstřelovat škodlou? A dokonce má i vlastní čtyřkolku."
Hustila to do mě tak, že jsem začala pochybovat, jestli u toho vůbec dýchá.
,,Je skvělej." Zdvořile jsem se usmála. Mia se rozzářila.
,,Že jo a taky...." přerušilo jí cvaknutí dveří a to už seděl Jack za volantem.
,,Co taky?" Chtěl vědět. Mia otevřela pusu, ale nic neřekla, nebyla schopná slova. Pozorovala, jak se mu mokré triko lepilo na hruď, z vlasů mi kapala voda. Prohrábl si je rukou a svůdně se usmál.
Jen se předvádí.
Přispěchala jsem jí na pomoc.
,,Ale bavíme se o tom, že tady nemáte žádné pořádné pařby." Hodila na mě pohled, který jasně říkal děkuju.
,,No nějakou dobu se tady nic nedělo, to je pravda, ale je to kvůli tomu co se stalo posledně." Jack nastartoval motor a pomalu najel na silnici.
Zpozorněla jsem.
,,Co se stalo minule?"
Mia se jen nešťastně zarvářila, ale on se zamračil.
,,No pořádají se tu..........nikdo neví.......jednou za čas....."
Moc jsem mu nerozuměla, v uších mi hučelo a trochu se mi zamotala hlava.
Co to sakra.....
,, vždycky .......esemesku.......jen .....vybraných......"
Dost mě začala pálit šíje a v pravidelných intervalech mi vystřelovala energická vlna do celého těla. Několikrát mi probleskly oči.
Ale ne! Přemněňovala jsem se a nešlo to ovládat!
Ohromná bolest zasáhla moje spánky. Chytla jsem se za hlavu a potichu zasténala.
Ani jeden z nich si toho nevšiml.
V puse jsem ucítila, jak se mi prořezávají tesáky a ve vlasech mě začala svědit kůže, jak se moje uši prodíraly ven. Několikrát ve mě křuplo, jak se mi rozšiřoval hrudník.
Zachvátila mě panika.
,,.....zemřel.......kluk.....prý.....roztrhali divocí psi......nikdo............ nenašel...."
Nesmím se převtělit! Nesmím se převtělit! Opakovala jsem si. Další vlna bolesti nastala, když se mi na dvakrát zlomila ruka a začala nabírat zvířecí podobu. Ani to neslyšeli a Jack dál něco vykládal.
Bolestí jsem začala brečet. Drápy se mi rvaly ven, jak na rukou, tak na nohou a páteř se mi začala protahovat do ocasu.
Pozůstatky nehtů jsem si zaryla do stehen a snažila se udržet. Nejde to! Nedokážu to!
Nosní dírky se mi rozšířili a vystouply. Zakřupala mi čelist, jak se formovala do tlamy.
Ruce mi pokryla srst a rozrůstala se přes hrudník ke krku.
Hlava mi třeštila jako nikdy, slzy mi stékali po napůl zvířecích tváří.
Chtěla jsem umřít! Bylo by to pro mě vysvobozením.
Najednou to přestalo! Všechno to zmizelo a já jsem byla zase já. Nehybně jsem seděla a zírala před sebe. Zhluboka jsem oddychovala a nepřestávala brečet. Srdce mi tlouklo jako o závod, byla jsem celá zpocená a nechápala jsem co se stalo!
,,......teď by po dlouhé době měla být další." Dopověděl Jack a otočil se na mě.
,,Neplakej." Řekl laskavě, když mě viděl.
Kdyby jen znal původ mého pláče. Pomyslela jsem si.
Tupě jsem seděla a zírala na prázdnou vozovku předemnou. Světla ozařovala lesní cestu, déšť neustával a nás obklopovalo jen nepříjemné šero.
Před námi se na silnici objevil vlk. Zastavil a podíval se na nás. Ne! Díval se na mě! Potom se odrazil a zmizel v lese.
Přestalo mi tlouct srdce a ani vzduchu se mi nedostávalo.
Měl rudou srst.
Jiskra!Ahojky lidičky ;) vím dlouho jsem nevydala, holt nebyl čas :D ale zkusím se polepšit
Dneska je to trochu na rychlo a ne moc dobře napsané, ale snaha se cení :)Protože máte očividně rádi příběhy o vlcích, doporučuji, aby jste si přečetli
- - - Wolf - - - DadaRac - - -
Je to naprostá bomba, ale zatím malinko neobjevená ;) moc moc moc doporučuji
Unikátní romantická fantasy kniha o vlcích :* já jí miluju :*Ann
ČTEŠ
Předurčeni pro srst
WerewolfZaslechla jsem, jak ke mě někdo přichází. Něčí kroky se pomalu blížily k mému ležícímu tělu. Napnula jsem všechny své svaly. Nedostanou mě bez boje, jen tak svojí kůži nedám. Snažila jsem se potlačit všechnu bolest. Hlava mi třeštila, svaly mě páli...