♏7. Şaka♏

4.9K 508 269
                                    

Sınıfa girdiğimde yine herkes bana bakmaya başladı. Bu öğrenciler ya gerizekalı yada gerizekalı. Başka bir açıklaması yok. Hayır yani tamam yabancıyım, sizden farklıyım, okuldaki herkesi dövebilecek kapasitem var ama bu kadarı da fazla.

-dönün önünüze.

Diye bağırdım genzimden gelen boğuk sesle. Artık her sabah bağıra bağıra boğazım ağrıyordu. Hepsi önlerine döndüğünde gözüm bir grup kıza takıldı. Üçüde gözlerini kırpmada bana bakıyorlardı. Kim lan bunlar. Daha fazla takmadan yine aynı sıraya oturdum. İnat değilmi lan, artık burası benim. Kalkmıyorum. Cumhurbaşkanı gelse kaldıramaz beni buradan.

Kafamın üzerinde hissettiğim gölgeyle başımı kaldırdım. Üç tane kız başımda bekliyolardı. Hepsi de kollaronı göğsünde bağlamış, beni öldürecek gibi bir halleri vardı. Ah... Bunlar biraz önce bana dik dik bakan kızlar. Ne yani, bunlar sebepsiz yere benim uykumu bölebileceklerini mi sanıyorlar.

-bi daha, onlara yaklaşmayacaksın, anladın mı beni.

Dedi ortadaki siyah saçlı kahküllü kız. Şimdi Allah var üçüde birbirinden güzel ama bu onlara benimle konuşabilme hakkını vermiyor. Üstelik burada bir yanlışlık var. Ben mi yaklaşıyormuşum. Onlar geliyo lan benim yanıma. Madur benim burada. Adaletsiz dünya. Üstelik... Sanırım bunlar her okulda olan sürtük üçlü. Bunların türk versiyonları da var.

Yüzüme sırıtışımı yerleştirdim ve konuşan kıza baktım. Bu yaptığıma sinirlenmiş olacakki dişlerini sıkıyodu.

-bana bak ayaklı avon katoloğu. Birincisi beni asla tehtit etmeye çalışma, ikincisi şu aptallarıda al uza buradan. Kiminle ne yapacağım sadece beni ilgilendirir. Bunu o kafanın içindeki boş araziye sok.

Kızın beyni 404 error verdi. Bu salak haline güldüm.

-ne diyosun sen be.

Oturduğum sırada biraz öne kaydım. Ardından hızlı bir hareketle kızın yakasından tuttum ve kendime yaklaştırdım. Anın verdiği korkuyla çığlık attı ki bu çığlık benim güzel kulaklarımı mahfetti. Yüzümü buruşturmamaya çalışarak burnum burnuna değene kadar yaklaştım. Korkuyla yurkundu.

-diyorum ki, s*ktir git.

Ettiğim küfürle gözleri kocaman açıldı. Evet belki biraz küfürbaz biri olabilirim.

Yakalarını daha sıkı tuttum ve geriye doğru ittirerek sert bir şekilde bıraktım. Bir kaç adım geriye yalpaladı ve yere düşmemek adına arkadaşının koluna tutundu. Ardından da dolan gözlerini saklamaya çalışarak bana baktı.

-bu burda bitmedi.

Dedi dişlerinin arasından. Şu an bir şey fark etim. Bu koreli kızlar sinirlendiklerinde bile tatlı oluyorlar. Vurmaya bile kıyamıyorum.

-olur canım. Ama randevuyla gelin. İlk sırada taehyung var.

Bunu dememle bana kaşlarını çattı ve kıvıra kıvıra gitti. Beyinsize bak hele.
Kendi kendime konuşurken sınıfa hoca girdi. Matematikmi? İnsan oğluna yapılmış en büyük eziyet. Çin işkencesi resmen. Kafamı direk sıraya koydum ve 'öldürün beni' moduna geçtim.

JHOPE

Suga
-gelmeleri kesinmiymiş peki.

Dedi ve saatine baktı. Derse epeyce geç kalmıştık ki bu hiçbirimizin umrunda değildi.

Jimin
-evet.

Dedi ve saçlarını geriye doğru attı. Bu hareketi bu aralar cidden çok sık yapar oldu. Ard arda yaptığında bazen sinir bozucu olabiliyor.

ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin