♏70. Sahtekar♏

3.3K 499 201
                                    

Jiminin merdivenlerden indiğini gördüğümde hemen ayağa kalktım. Umarım ji eun iyidir.

Bir kaç adımda yanına yaklaştım ve önünde durdum. Başını bana çevirdi.

-ji eun nasıl, iyi mi?

Dedim merakla. Derin bir nefes aldı ve sağ eliyle yüzünü sıvazladı. Ardından kızaran gözleriyle bana baktı.

Jimin
-merak etme sadece... Sadece sinir krizi geçirdi. Şu anda dinleniyor.

Başımı sallayıp koltuğa oturdum. Jiminde benim yanıma oturdu. Hepsinin yüzünü tek tek izlemeye başladım. Hepside gergin görünüyordu. Bir yerde haklılar. Sonuçta her ne kadar onu tanımasalarda o benim arkadaşım.

Başımı gözleri yerde gezinen taehyunga çevirdim.

-şey... Ben gidip ji euna bakayım.

Jhope

Alev gittikten sonra hepimiz birbirimize bakmaya başladık. Songülün geçirdiği kriz... Hepimizi derinden etkiledi. Özelliklede jimini. Her ne kadar songülü unuttum desede aptal herif hala onu seviyor. Beyninin aksine kalbi... Kalbi hala songül için atıyor ve bunu durduramıyor.

Suga
-jimin... İyi misin.

Suga hyungun sessizlği bozmasıyla hepimiz jimine döndük. Gözleri kızarmış, göz altları çökmüştü... Tam anlamıyla perişan görüyordu. Songülün geçirdiği kriz onu hepimizin aksine daha çok etkiledi.

Jimin başını salladı ve koltukta geriye yaslayıp gözlerini kapadı. Onun aradan çıkmasıyla taehyunga döndüm.

-taehyung, alev konusunda ne yapacaksın.

Bu sefer sıkıntıyla nefes veren taraf o oldu. Ayağa kalktı ve ellerini saçlarının arasından geçirdi.

V
-bilmiyorum hyung. O ve alev... Büyük ihtimal alevin haberi bile yok. Aptal kız, nasıl fark edemedi şu zamana kadar anlamadım. O kadar mı iyi rol yapıyordu.

Haklıydı. Derin bir nefes aldım.

-peki... Söyleyecek misin ona.

Başını iki yana salladı.

V
-hayır, hayır söylemeyeceğim ama... O kadında bir şeyler var. Geçmişini araştırdım fakat bir şey bulamadım. Taa ki düne kadar.

Dediğiyle hepimiz yerimide doğrulduk. Demek ki bir şeyler buldu. Namjoon üzerinde bayağı bir çalışmıştı fakat hiçbir şey bulamamıştı. Demek taehyungun gözüne bir şey takıldı.

Suga
-ne buldun.

Taehyung bir sandalye aldı ve ters çevirip oturdu. Ardından sandalyenin başlığına kollarını koyup bize baktı.

V
-dün elime geçen belgeleri tekrar gözden geçirdim. Ve bilin bakalım ne buldum. 05.06.2004 tarihinde saat 18.03'te türkiyede bir alışveriş merkezinde görülmüş. Ve yine aynı tarihte, sadece bir saat sonrasında amerikada bir hastaneden çıkış yapmış. Ne zaman giriş yaptırdığını bulamadım ama bir düşünün. Sadece bir saatte türkiyeden amerikaya gitmek imkansız. Bu işte bir iş var.

Dediğiyle herkes düşünmeye başladı. Evet bir saatte türkiyeden amerikaya gitmek imkansız. Bir şeyler dönüyor ama ne...

Jungkook
-sadece adları ve soyadları aynıysa?

Taehyung sandalyeden kalktı ve tam karşımıza geçti.

-hatırlarsanız sadece bir hafta önce amerikaya adamları göndermiştim. Hastanenin güvenlik kayıtlarını incelettim. Hastanın çıkış tarihinden tam tamına bir sene öncesine kadar tüm kayıtlara baktırdım fakat giriş tarihini bir türlü bulamadım. Asıl soru işareti olan kısım bu hastanenin yeni olması. Yani o giriş yaptıktan sadece bir sene önce yapılmış bu hastane. Hastanenin ilk açıldığından giriş yaptığı zamana kadar tüm kayıtlara baktırdım ama onun giriş yaptığına dair bir kayıt bulamadım. Üstelik bu özel bir hastane. Yani böyle bir aksaklık yapılması imkansız.

Jin
-peki ya... Şöyle düşünün. Estetik ameliyat yaptırdığı için güvenlik kameralarından tanıyamamış olabilirlermi.

Taehyung parmağını şıklattı ve hepimize teker teker baktı.

V
-bingo, bunu da düşündüm. Fakat hastane kayıtlarına göre bu isimde biri kayıt yaptırmamış. Yani bu kişi estetik ameliyat yaptırarak asıl şahısın yüzüne bürünmüş. Üstelik çıkış yaparken bu adı kullanarak çıkış yapmış. Anlayacağınız sahte kimlik kullanmış. Olaylar bizim düşündüğümüzden daha profesyönelce hazırlanmış.

Peki asıl kişi nerede. Yani... Bunu sormalıyım.

-iki kişi var dedin. Şu anda ikisininde yeri belli mi.

Taehyung sıkıntıyla ofladı ve iki eliylede yüzünü sertçe sıvazladı.

V
-işte asıl kafamın karıştığı nokta burası. Asıl kişi hala duruyor fakat hastaneden çıkış yapan şahıs, bu kişi hastaneden çıktıktan sonra bir daha görülmemiş. Hiçbir yerde kaydını bulamadım. Hastanenin yakınlarındaki tüm iş yerleri, bankalar, mağazalar hepsinin güvenlik kayıtlarına baktırdım ama o güne ait tüm kayıtlar silinmiş. Adamlarımın dediğine göre esnafın kayıtların silindiğinden haberi yokmuş, taa ki bir kişiyi silah zoruyla konuşturana kadar.

Sandalyeyi düz çevirdi ve oturdu. Ardından kollarını bacaklarına yaslayarak bize eğildi.

V
-adamın dediğine göre o gün hatırladığı kadarıyla bir kaç adam gelmiş ve kayıtları silme karşılığında adama yüklü miktarda para vermiş. Bu da tüm bu işlerin başında olan kişinin güce ve paraya sahip olduğunu kanıtlıyor.

Peki tüm bunların başındaki kişi kim. Aleve ve suya bunları yapmalarının nedeni ne?

Namjoon
-aslında... Bakın bu işin başındaki gerçekten güçli biri. Tüm bunların bir amacı olmalı. Bence... Bak bu kişinin estetik yaptırarak ve sahte kimlik kullanarak asıl kişinin yerine geçmeyi planlamış. Bunuda yapabilmesi için ne gerekli.

Kaşlarım anında çatıldı. Bu çok ağır.

Jungkook
-ölmesi. Doğru ya... Tüm bunların yapılmasında bir amaç olması lazım. Amaçlarına ulaşabilmek için asıl kişiyi ortadan kaldırıp yerine sahte kişiyi geçiriyorlar. Bu da demek oluyor ki...

Herkes sus pus oldu. Alevin ve suyun hayatını mahfedecek kelimeleri bir türlü söyleyemiyorduk. Dilimizin bir türlü telaffuz edemediği şeyi jimin kafasını kanepeden kaldırıp söyledi.

Jimin
-bu da demek oluyor ki alev ve suyun annesi öldürülmüş. Yerine geçen kişiyse... Sadece belli bir amacı olan sahtekarın teki..







Şok olanlar?

Gerçi şimdiye kadar bununla ilgili bir sürü ipucu verdim şaşırmamışsınızdır. 😂

Umarım bölümü beyenmişsinizdir.

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

Hepinize BTS'li günler. 😛








ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin