ALEV
Masada tostumdan bir ısırık daha aldım ve tostumu tabağa bıraktım. Ardından ellerimi çırpıp geriye yaslandım.
-ilk karışık grup biziz çocuklar.
Dedim yüzümde hafif bir gülümsemeyle. İkisi de bakışlarını yemeklerinden kaldırıp bana çevirdiler. Yüzlerinde içten bir gülümseme vardı. Biraz önce tüm kantine bu haberi duyurduğumuzda herkes bayağı bir şaşırdı. Hem ilk karışık grubuz, hem içinde kız olan ilk grubuz, hem de lideri kız olan ilk grubuz. Hehehee... Anlıyacağınız ilkler bizden sorulur. Hepside benim sayemde.
Cole
-alev, su neden hala gelmedi.Bakışlarım coleyi buldu. Gözlerinde tedirginlik vardı. Üstelik bayağı bir oldu biz buraya geleli. Nerede kaldı bu kız.
-ben bir tuvalete bakıp geliyorum. Siz keyfinize bakın.
Dedim ve oturduğum sandalyeyi geriye ittim. Tam kalkarken ji eun ve cole de ayağa kalktı. Bunun üzerine kaşlarımı çattım.
Ji eun
-biz de gelelim.-hayır, siz keyfinize bakın.
Dedim ve bir şey demelerine izin vermeden kantinden çıktım. Onların gelmesine gerek yok. Sadece suyu bulup geleceğim. Ardından merdivenlerden çıkarak kızlar tuvaletine girdim. İçeride kimse yoktu. Kapıları teker teker açtım ama içinde de kimse yoktu. Sanırım sınıfa gitti.
Tuvaletten çıktım ve sınıfa doğru ilerledim ama sınıf boştu.
Allah Allah...
Telefonumu çıkardım ve suyu aradım. Telefonun zil sesini duyduğumda sese doğru gittim. Telefon suyun çantasında çalıyordu, harika!AKŞAM 7
-ya nasıl evde değil. Nerede bu kız.
Akşam eve geldiğimde suyu evde göremeyince çılgına dönmüştüm. Bir yandan evin içinde sert adımlarla dolaşırken bir yandan da saçlarımı çekiştiriyordum. Su resmen gözümün önünden kayboldu. Nereye gitti bu kız.
-kızım okulda her yere baktın mı?
-evet.
Dedim ve sinirle ellerimi saçlarımın arasından geçirdim. Okul çıkışına kadar okulun her yerinde suyu aradım ama bulamadım. Okuldan çıktıktan sonra da okulun etrafında biraz dolaştım ama su okulun etrafında da yoktu. Şimdide bu adam evde olmadığını söylüyor, harika. Bu kız bilmediği bir yerde nereye gidebilir ki?
Telefonumdan gelen sesle hemen arka cebimden telefonumu çıkardım ve gelen mesaja baktım. Taehyung mesaj atmış. İlk başta şaşırsam da hızla mesajı açtım.
Gönderen:Uzaylı
Suyu buldunmu?Ne yapıcaksın ki sen suyu. Oooff...
Gönderilen:Uzaylı
Hayır. Eve de gelmemiş. Şimdi dışarıya çıkıp arıyacağım.Mesajı attım ve beklemeye başladım. Bir yandan da stresten tırnaklarımı yiyordum. Mesaj sesini duyduğumda hızla mesajı açtım.
Gönderen:Uzaylı
Sizin evin oradaki parka gel. Aklıma bir fikir geldi.Fikir mi geldi. Ah... Kesin dalga geçmek için çağırıyor ama gitmekten zarar gelmez. Belki de gerçekten yardım etmek istiyordur.
Gönderilen:Uzaylı
Tamam.JUNGKOOK
-hyung sorsana bir bulmuş mu ikizini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll)
Fanfiction*Deney #1* Kadın kollarını kaldırdı ve adamın boynuna sardı. Ardından ona doğru yaklaştı. Genç adamda aynı şekilde kollarını onun bedenine sardı ve vücudunu ona doğru çekti. Adam burnunu kızın burnuna sürttü hafifçe. - bu alevlerle yanan küçük bir...