♏73. Saçlarımı Okşar Mısın?♏

3.5K 522 150
                                    

Gençler mediaya şarkı koyacaktım fakat koyamadım.
Cem Adrian 'unutursun' adlı şarkısıyla veya istediğiniz bir şarkıyla dinlerseniz sevinirim😊

ALEV

-n n ne demek, k kardeşim.

Derken elimin altındaki yorganı sıkıyordum. Bu aptal ne saçmalıyor. Benim Sudan başka kardeşim yok. Olsa... Olsa bilirdim. Evet olsa annem söylerdi. Annem her ne kadar bizi sevmesede, ilgisini göstermese de bize bir kardeşimizin olduğundan bahsederdi.

V
-eğer sakin olursan sana her şeyi anlatacağım.

Derken kendini zor tutuyor gibiydi.

O da sinirliydi...

O da öfkeliydi...

O da yaralıydı...

Ellerimi saçlarımın arasından geçirip hızla ayağa kalktım. Odanın içerisinde seri hareketlerle volta atıyordum.

-ya sen ne diyorsun, ne sakin olması. Gelmişsin burada bana senin bilmediğin bir kardeşin var diyorsun ama benden sakin kalmamı istiyorsun.

Bağırarak söylediğim sözler karşısında tepkisizce bana bakmaya başladı. Bu dahada sinirlenmeme neden olurken duvara sert bir yumruk attım. Gözleri alçısı dökülen duvara kaydı, ardından da bana.

V
-sadece gel ve yanıma otur.

Duvarın zedelediği ellerimi umursamadan titreyen ellerimle
t-shirtimi sıkmaya başladım ve ona doğru yaklaştım. Yanına oturduğumda bana döndü.

-tamam... Tamam sakinim, anlatabilirsin.

Bakışlarını odanın içerisinde herhangi bir noktaya dikti ve boş boş bakmaya başladı. Fazla... Üzgün görünüyordu. Ben her ne kadar öfkeliysem o da o kadar kırılmıştı, yıpranmıştı. Belkide ilk defa bu kadar boş baktığını görüyorum gözlerinin. Ruhu çekilmiş gibi, yaşamak istemiyor gibi...

Dudaklarını araladığında konuşmaya başlayacağını anladım.

V
-rüya... Yani ablan. Onu... Onu üç sene önce tanımıştım. Jungkook, jhope, jimin, songül ve rüya. Birlikte çocuk esirgeme kurumundan kaçmışlar.

Biraz durduktan sonra bir şey hatırlamış gibi alnını kırıştırdı ve devam etti.

V
-yani ji eun. Ji eunun gerçek adı songül. Evlat edinildiği aile dolayısıyla adını değiştirmiş.

Duyduklarımla ikinci bi şok yaşadım. Yani ji eunu çok önceden tanıyorlar. O yüzden ona songül diyorlar...

V
-yurttan kaçtıklarında bir şekilde geçinmeye çalışmışlar. En son kağıt ve karton toplayıp satmaya karar vermişler. O gün bir teslimatımız vardı. Teslimat yapılırken paraların sahte olduğunu anladık ve o sırada silahlı bir çatışma çıktı. Çatışmanın sonlarına doğru bizim adamlarımızdan biri songül ve rüyayı yakalamışlar. İlk başlarda onların birileri tarafından görevlendirilip teslimatla ilgili bilgi alımı için gönderildiklerini sanmıştım. Bu yüzden onlara, daha doğrusu rüyaya çok işkence ettim.

Derken gözlerinde bulutlanma olmuştu, sanki o anlardan pişmanlık duyuyor gibiydi.

V
-biliyor musun, o da aynı senin gibi inatçıydı.

Dedi heyecanla. Onu anlatırken adeta gözleri ışıldıyordu.

V
-bir türlü konuşturamamıştım onu. Hatta dilsiz olduğunu bile düşünmüştüm. En son aklıma songül geldi. Onu songülün hayatıyla tehtit ettiğimde konuşmuştu. Halbuki en başta masum olduğunu söylese bırakırdım onu.

ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin