Nolet olası bir güne, nolet olası bir sebepten dolayı uyandım. Çünkü bu gün okul var.
OKUL VAR.
O K U L
Sürünür bir şekilde yataktan kalktım ve suyun yanına gittim. Allahım bu kız neden düzgün uyuyor. İnsan biraz bana çeker. Mesela ben kalktığımda ayaklarım tavana bakıyordu. Hayır evlatlık diycem olmayacak çünkü ikiziz. Acaba bende mi evlatlığım. O zaman o da evlatlık olur. Her iki türlüde benzemiyoruz ama ikiziz. Nolet olsun çok zekiyim.
Suyu dürterken bir yandan da söyleniyordum.
-suuuu... Kalk okula gideceğiz daha. Off hergün okul var. Ya bir de korede on iki saat ders görüyoruz. Ölmek istiyorumm. Su hadi gel ölek.
Su kafasını yastığın altına soktu ve boğuk bir şekilde inledi.
Su
-ya alev ne diyorsun Allah aşkına.-diyorum ki kalkta okula gidelim.
Kafasını yastığın altından çıkardı ve yastığı kenara koydu.
Su
-tamam kalkıyorum.Bir şey demeden banyoya gittim. Elimi üzümü yıkadıktan sonra formamı giydim. Ama tabiiki altıma etek yerine pantolon giydim. Hocalar bana bir şey diyemiyor. Puhahaha...
Su
-alev hadi çık. Ne yapıyorsun içerde.-domestos içiyorum su gel. Manyak tuvalette ne yapılır.
Dedim ve onun cevap vermesine izin vermeden kapıdan çıktım. Su kapıda beni bekliyordu. Hayır bu kız neden sabahları bile güzel oluyor
Neden ben değilde o, NEDEN?Bu gün kendimi çok ergen hissediyorum.
Odadan çıktım ve mutfağa girdim. Babalık masayı hazırlıyordu. Ooo... Bizimkine ev hanımlığı yakışıyor. Ulan ben annemi 18 sene boyunca böyle görmedim. İroniye bak arkadaş.
Elindeki tabakları bıraktı ve bana bakıp gülümsedi.
-kızım kalktın mı. Hadi gelin yemek yiyelim.
Bu adamda hala bizi ayıramıyor. Bakın şimdi nasıl kandıracağım.
-babacığım alev banyoda da... Şey benim biraz paraya ihtiyacım var.
-tabi kızım ne kadar.
-.....
Dediğim rakamla boğazını temizledi.
-şey... Biraz fazla değil mi bir tanem.
Dediğine gölzlerimi devirmemek için zor durdum.
-tamam sen öyle diyorsan.
Dedim ve başımı eğdim. Derin bir nefes aldı ve cebinden çıkardığı parayı bana uzattı.
-bu kadar var. İşini görürü mü.
-babaların en hamaratı görür tabi.
Dedim ve suyu beklemeden evden çıktım. Ahahaha... Yedi lan numarayı. Bu ikiz işi iyi işe yarıyor ama benim anlamadığım bir şey var abi. Şimdi annemle babam bizi ayırt edemiyor ama taehyung ayırt ediyor. Hayır bu işte bir iş var. Ben bunu çözeceğim arkadaş.
♊♊♊
Okula geldiğimde herkez gruplar halinde bahçedeydi ve bir şeyler konuşuyorlardı. Pekala okula geldiğimden beri ilk defa böyle bahçedeler. Belki azıcık merak etmiş olabilirim. Minnacık, miniminnacık. Tamam lan hayvan gibi merak ettim.
Bir erkek grubuna doğru ilerlemeye başladım. Onlara doğru yaklaştığımı fark eden çocuk diğerlerinide dürttü ve hepsi bana döndü. Hepsi bana bakınca havalı havalı yürümeye başladım. Alev olmak bunu gerektirir.
Tam yanlarına geldiğimde beni baştan aşağı süzdüler. Ulan mallar formanın neyini süzüyorsunuz. Hayır bence bunlar süzme salak. Tm sakinim.
-neden bahçedesiniz hepiniz. Ne ayak.
Derken tek kaşımı kaldırmıştım. Aralarından biri öne çıktı ve gülerek konuştu.-seni ilgilendirmeyen bir mesele güzelim.
Uuuvvv... Adamım hadi ama yeni misin sen bu okulda. Ne bu havalar. Diğer çocuklar onu dirsekleriyle dürtmeye başladılar ama bu zırto anlamadan bana sırıtmaya devam etti.
Çocuğun yanına gittim ve yakalarından tutarak yüzüme yaklaştırdım. Bunu yaptığımda sırıtışı silindi ve dudaklarıma bakmaya başladı. Höst lan.
-bana bakın fiziksel gelişimini tamamlamış ve beyni hala loading kısmında olan ergen topluluğu. Ya bana sorumun cevabını verirsiniz, yada şu elimdeki zırtodan başlayarak hepinizi buraya gömerim.
Hepside teker teker sesli bir şekilde yutkundu. Onları aldırmadan elimdeki çocuğun gözlerine baktım. Gözlerinde korku vardı. Uuv beybi beybi benden korkuyor. Dudaklarımı kulağının hizasına getirdim.
-senden duymak istiyorum.
Dedim ve öyle kaldım. Kekeleyerek konuşmaya başladı.
-ş şey. K kristal okula g geri geliyor.
Kaşlarımı çattım. O kim lan.
-kristal kim.
-o o sen gelmeden önce okuldaydı. BTS nasıl okulun erkek grubuysa, kristalinde kız grubu var. Kristalde başlarındaki kız.
Demek dişime göre biri geliyor sonunda. Zaten bu aralar okul sıkıcıydı. Kendime biraz eğlence bulmam en iyisi.
-ne olmuş peki okula geliyorsa. Neden herkes bu kadar tedirgin.
-çü çünkü o tehlikeli.
Kendimi biraz geri çektim ve yüzüne baktım.
-aferin. Demek istediğinde konuşabiliyorsun.
Dedim ve onu diğerlerinin içine fırlattım. Ardından arkamı dönüp okula yürümeye başladım. Acaba kim bu kız. Bir de grubu varmış. Heralde okulu etkisi altına falan almak istiyor ama ben çoktan aldım. Neyse bana bulaşana bulaşırım ki umarım bulaşır.
Sınıfa çıktıktan sonra çantamı sıraya fırlattım. Ardından cam kenarına geçtim ve kafamı sıraya koydum. Acaba ders neydi. Okulla hiç bir alakam yok. İşte bir öğrenci böyle olmalı.
Evet. Bir dahaki bölüme Kristalin kendisi hikayeye girecek. Pekte seveceğiniz bir tip değil sjsj.
Yorum ve votelerinizi bekliyorum.
Umarım bölümü beğenmişsinizdir.
Hepinize BTS'li günler. 😛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll)
Fanfiction*Deney #1* Kadın kollarını kaldırdı ve adamın boynuna sardı. Ardından ona doğru yaklaştı. Genç adamda aynı şekilde kollarını onun bedenine sardı ve vücudunu ona doğru çekti. Adam burnunu kızın burnuna sürttü hafifçe. - bu alevlerle yanan küçük bir...