Harika, bende unuttu sanmıştım. Hanım efendi dünden beri kendi içini yemiş yemiş şimdi gelip bana soruyor niye gittin diye. Sizce de kardeşler bazen gıcık olmuyor mu?
Göz ucuyla taehyunga baktım. Her zaman ki gibi ifadesizdi. Derin bir nefes aldın ve suya döndüm.
-bak su, oraya dövüşmeye gitmiştim. Sadece eğlence amaçlı. Anladın mı?
Su
-sence ben bunu yedim mi kardeşim?Demesiyle öne atılıp kafasını duvara vurmamak için kendimi zor tuttum. Evet kardeşime sadece ben dayak atabilirim. Başkaları atarsa ölüm fermanını imzalamış olur.
Sıkıntılı bir nefes verdim.
-yemedin mi.
Kaşlarını havaya kaldırdı ve 'cık' ladı. Hadi ama bu kızı kandırmak eskiden daha kolaydı.
V
-ben dövüşmesini istedim.Başımı hafifçe taehyunga çevirdim ve kaşlarımı çatarak ona baktım. Neden böyle bir şey dedi ki şimdi. Ben burada bu iğrenç durumdan kurtulmak için g*tümü yırtıyorum ama o her şeyi söylüyor. Harika!
Su
-peki neden kardeşimden böyle bir şey istedin?V
-çünkü alev bir grup kurmak istedi.Taehyunga sinirle döndüğümde bana sadece omuz silkti. Hah! Tabi beyefendinin kendisi de normalde çok dürüst olduğu için her şeyi anlattı. Delircem yaa. Sana ne kardeşim, kardeşimle aramda olan olaydan sana ne. Sen niye atlıyorsun her şeye.
Su
-ne grubu.Taehyung bana hafifçe omuz atarak bir adım önüme geçti. Artist!
V
-korede çete kurmak istedi. Eğer gece ayakta kalmak istiyorsa bu gerekli ki gayette başarılıydı. Kendisi koredeki ilk kız çetesini kurucak. Kardeşinle gurur duymalısın.Son cümlesini alayla söylemişti ki bunu alayla söylediğini anlamayan biri ancak salak olabilir. Suyun gözleri kocaman açıldı ve inanamaz bir şekilde bana baktı. Ahh... Şimdi kendini anne moduna ayarlayacak.
Su
-n ne demek çete kuracak. Alev, alev sen delirdin mi? Ya ne demek çete kuracak ya... Kardeşim sana zarar gelebilir. İzin vermiyorum.Bunu demesiyle gözlerimi devirdim. Hadi ama annemi kesinlikle aratmıyor. 'bir daha kesinlikle dövüşmeyeceksin alev'. Annemin bu sözü aklıma geldiğinde yüzümü buruşturdum.
-su sana bu konudaki fikrini sormadım farkındaysan. Bana kızma gibi bir hakkın yok.
Su bana kaşlarını çatarak baktı ki küçüklüğünden beri bunu beceremiyor. Kaşlarını çattığında korkunç olması gerekirken tam tersi komik oluyor. Gülmemek için yanaklarımın içini ısırdım. En sonunda dayanamayıp itiraf ettim.
-su zorlama olmuyor.
Bunu dememle kaşları normal halini aldı ve derin bir nefes alıp omuzlarını düşürdü.
Su
-alev sadece senin için endişeleniyorum kardeşim.Ona yaklaştım ve tam karşısında durdum. Taehyung artık sağ tarafımda kalıyordu.
-su biliyorum ama... Bak benim isteğim bu. Lütfen kararıma saygı duy.
Su bana sarıldığında bende kollarımı ona götürmek istesemde yapamadım.
Biz dramatik konuşmamıza devam ederken gereksiz diyebileceğimiz kişi bu ortamı bozdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll)
Fanfiction*Deney #1* Kadın kollarını kaldırdı ve adamın boynuna sardı. Ardından ona doğru yaklaştı. Genç adamda aynı şekilde kollarını onun bedenine sardı ve vücudunu ona doğru çekti. Adam burnunu kızın burnuna sürttü hafifçe. - bu alevlerle yanan küçük bir...