💉💊Açıklama💊💉

3.2K 397 81
                                    

Arkadaşlar şimdi içinizde olayı anlamayanlar olmuş. Olayı anlatmak için bu yazıyı yazıyorum. Bu gün malesef yeni bölüm yok. Yeni bölüm yarın geliyor.




İlk önce rüyanın neden korede olduğundan bahsedelim.

Alex Redriver'ın babası bir profesördü ve Alex küçüklüğünden beri babasına yaptığı çalışmalarda yardım ediyordu. Babasının en büyük hayali insan beynini %100 çalıştırabilmek. İkisi bunun üzerinde bir sürü deneyler yapıyorlar. İnsanları kaçırıp denek olarak kullanıyorlar fakat bu kaçırdıkları kişiler ilacın dozajına bir türlü dayanamayıp ölüyorlar. Bir süre sonra Alexin babası bu hayalini gerçekleştiremeden ölüyor. Alex normal birisi değil. Yani babasına karşı aşırı bir sevgisi var ama bu normal bir sevgi değil. Psikopat derecesinde babasını seviyor, yani bir nevi babasına tapıyor ve kendisini onun kölesi gibi görüp her isteğini yerine getirmek için her şeyi yapıyor. Anlıyacağınız akli dengesi yerinde değil fakat oldukça zeki.

Alex yıllarca bu projenin üzerinde çalışıyor, yine insanlar kaçırıp bu insanların üzerinde deneyler yapıyor fakat her denek ilaçlara dayanamadan ölüyor. Alex dünyanın çeşitli yerlerine hastaneler kuruyor ve buraya tedavi için gelen insanları onların haberi olmadan DNA'larını inceletiyor. O hastaneye Senem Hanım yani Alev, Su ve Rüyanın annesi geliyor. Senem Hanım o zamanlar Rüyaya hamile ve bebeğin sağlığını kontrol amaçlı geliyor. Kontrol aşamasında bebeğin DNA'sının diğer insanlara göre daha daha güçlü olduğu anlaşılıyor ve Alex bu bebeğe kafayı takıp doğumunu bekliyor. Doğumun olduğu gün Alex bebeği hastaneden aldırıyor ve kayıtlara doğumda öldü diye geçiriyor. Tabi Senem Hanımda bebeğini doğarken öldü bildiği için bir şey yapamıyor.

Alex Korede yaşadığı için Rüyayı Koredeki bir çocuk esirgeme yurduna koyuyor ve ona orada ilaçlar vermeye başlıyor. Rüyanın her geçen gün beynini kullanma oranı biraz daha artıyor fakat bir süre sonra o da dayanamıyor. Bu sıralar Rüya 4 yaşında. Yani bu ilaçlara sadece 4 sene dayanabiliyor. İlaç tedavisine devam edilsede edilmesede onun öleceğini bildikleri için Alex ilaç tedavisini kesiyor. Zaten yıllar sonra Rüya yetimhaneden kaçıyor ve Taehyungun yanında kalmaya başlıyor. Alex Rüyayı tanımıyor gibi görünsede aslında rüyayı doğduğu andan itibaren tanıyor. Zaten Rüya intihar etsede etmesede ölecekti. Yani ilaçları bıraktığı halde beyni dayanamayıp çökecekti. Anlayacağınız Rüyanın yaşama ihtimali sıfırdı.

Rüyadan sonra Alex tekrar birilerini arama arayışına koyuluyor ve bu süre içerisinde Senem hanımın ikizlerinin doğduğunu öğreniyor. Bunun üzerine şansını denemek üzere o ikizlerin DNA'larını kontrol ettiriyor ve Alevin DNA'sının oldukça güçlü olduğunu görüyor. Hatta Rüyanınkinden bile daha güçlü, ilaçları kaldırabilecek kapasitede.

Bu sefer Alevi kaçırmak yerine başka bir plan düşünüyor. Aklına ilaçları ona evde vermek geliyor fakat annesinin veya babasının bunu yapmayacağını adı gibi biliyor. Bu yüzden Alex Amerikada kendi hastanelerinden birisinde, adamlarından birisinin yüzünü estetik ameliyatla Senem Hanımın yüzüne benzetiyor. Geriyeyse sadece Senem Hanımdan kurtulmak kalıyor. Senem Hanıma estetik ameliyatla benzetilen kişi Türkiyeye gidiyor. Orada Alevin babasıyla bir akşam yemeğine çıkıyor ve o akşam babasıyla birlikte oluyor. Adam içkininde verdiği uyuşukluktan dolayı onu karısı sanıyor. Birlikte oldukları sırada bunun videosu çekiliyor ve Senem Hanıma gönderiliyor. Tabi kadının yüzünü kapıyorlar Senem hanımın tanımaması için. Senem Hanımda kocasının başka birisiyle birlikte olduğunu gördüğünde buna dayanamıyor ve kendini asarak intihar ediyor. O sırada eve gelen kocasıda karısının ölümüne dayanamayıp silahla intihar ediyor. Bu sayede Senem Hanımın yerine o kadın geçiyor ve her ay düzenli olarak Aleve o ilaçlardan vermeye başlıyor.

ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin