♏46.Kamp♏

3.6K 502 252
                                    

-su, kızım sınavdan 100 almışsın, aferin.

Suya baktığımda hocaya teşekkür edip yerine oturduğunu gördüm. Vay arkadaş. İnsanın inek bir kardeşinin olması gerçekten de iğrenç bir durum. Düşünsenize, siz gidip 10 alıyorsunuz, o ise 100 alıyor. Sizce de iğrenç değil mi. Tabiki de 10 almadım ama her an notum açıklanabilir. Acaba ben kaç aldım.

-alev, sende 48.5 almışsın. Keşke biraz kardeşine çekseydin.

48.5 mi? Bu nasıl bir rakam ya. Manyak mı bu kadın. Hızla ayağı kalktım ve hocanın yanına gittim. Benim bu ani hareketim sonucu irkildi fakat daha sonra kendini toparlayıp burnunun ucunda duran gözlüğünü düzeltti.

-hocam her şeyi anladım ama bu buçuk ne? Anlatsanıza biraz.

Dedim ona doğru eğilerek. Boğazını temizledi.

-ha... O mu? Kırk dokuz aldım da bir puandan geçemedim deme diye buçuk puan kırdım.

Kadın haklı açılın beyler. Biyoloji hocamızın bu kadar zeki biri olduğunu bilmezdim. Üstelik beni çok iyi tanıyor. Bir şey demeden seesizce yerime gittim. Başka ne yspabilirim ki. Kendim istedim bu notu almayı. Sırama oturduğumda Taehyungun  şaşkınlıkla bana baktığını gördüm. Tabi çocuk öğretmenin cevabını duyunca şok oldu.

V
-kızım ben o kağıdı fullemiştim. Nasıl 48.5 aldın.

Derken buçuk kısmını tiksinerek söylemişti. NE! Siz hiç buçuklu bir not almadınız mı?

-ben sana kalmadım tamam mı. Senin çözdüğün kağıdı istemiyorum.

Taehyung sabır diledi ve telefonuyla uğraşmaya başladı. Aman, havalara bak beyefendinin. Sen anca ya telefonunla oynarsın ya da beni öp-
Evet... En son ne diyorduk. Evet foklar. Foklar çok yalnız.

-bana salakmışım gibi davranmayı kes. İstesem ben de o kağıdı fullerdim.

Dedim kaşlarımı çatarak. Bana her seferinde enayi muamelesi yapması artık sinirlerime dokunuyordu. Alayla kaşlarını havaya kaldırdı ve bana baktı. Gel beni döv diyor.

V
-o zaman neden fullemiyorsun.

-sen niye fullemiyorsun. Benden aldığın kağıdı direkt hocaya vermişsin.

Bence gayet mantıklı bir soru sordum. Üstelik neden kağıtlarımızı değiştirdi ki.

V
-benim ihtiyacım yok. Sadece birine söz veridiğim için tekrar okula başladım.

Sırada geriye yaslandım ve kollarımı göğsümde bağladım. Demek sırf birisi istediği için okula geliyor. Bu çok büyük bir fedakarlık.

-bende annem yüzünden. Beni buraya zorla yolladı. Bende bu yüzden sadece geçebileceğim kadar not alıyorum. Fazlasına gerek yok.

Bir şey demeden tekrar telefonuyla oynamaya başladı. Ahh beni deli ediyor. Yani delirtmek anlamında deli ediyor. Yani ona deli oluyorum anlamında değil. Kötü anlamda deli oluyorum. İyi anlamda değ-
Ahh... 😑😑

♊♊♊

-kızım çadırlarınızı aldınız mı.

Kozom çodorloronozo oldonoz mo.

-evet babacım.

Ovot bobocom.


Bunların baba-kız ilişkileri bir beni mi rahatsız ediyor. Arkadaşım gidin biraz ötede ysşayın ya.

ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin