♏17. Seçmelere Katılma♏

4K 486 188
                                    

ALEV

Arkadaşım mı? Yoksa, ji eun a mı bir şey yaptı bu psikopat. Hızla beni tutan kolundan kurtuldum ve eğilerek bacağının altından geçtim. O daha arkasını dönmeden kolumla boynunu sıktım başımı kulağına yaklaştırdım. Dişlerimi sinirden dolayı sıkıyordum ki yakında birbirlerine geçip parçalanabilirler.

-ne arkadaşından bahsediyorsun sen.

Dedim dişlerimin arasından. Tek hamlede arkasını döndü ve yüzlerimizin birbirine değmesine neden oldu. Dönmesiyle boynundaki kolum ensesini sardı. Artık burun burunaydık ve ikimizde oldukça sinirliydik.

V
-arkana bakarsan görürsün.

Deyip kolumdan kurtularak ellerini cebine yerleştirdi ve diğerlerinin yanına gitti. Arkamı döndüğümde iki tane adamın coleyi tuttuğunu gördüm. Dudağının bir kenarı kanıyordu. Benim yüzümden... Benim yüzümden ona zarar vermişlerdi ve hala da ona zarar vereceklerinden bahsediyorlardı. Sinirle onlara doğru ilerlerken adamlardan biri onu bıraktı ve bana yaklaşmaya başladı. Bana doğru gelen adamın arkasından colenin sesini duydum.

Cole
-alev yaklaşma adama.

Adam yakalarımdan tuttu ve beni geriye doğru itmeye başladı. Sırtım duvara değdiğinde elini boynuma çıkardı ve beni boğmaya başladı. Ellerimi kaldırıp onu itmeye çalıştım ama işe yaramadı. Kurtulmak için çırpınıyordum fakat hiçbir şey işe yaramıyordu karşımdaki bu iri yarı herife. Gözüm arka tarafa takıldı. Herkes endişeyle bakıyordu bu halime, BTS bile. Fakat taehyungun dudağının bir kenarı kıvrılmış, acı çekişimi izliyordu. Ona bu eğlenceyi vereceğimi falan mı sandı.

Dizimi sertçe adamın kasıklarına geçirmemle elini çekti ve bağırarak o bölgesine bastırdı. Bundan faydalanıp karnına dizimi geçirdim. İki büklüm olduğunda karnına sert bir tekme attım ki attığım tekmeyle yere düşüp bir kaç metre ileri sürüklendi. Hızla yanına gidip karnına tekrar sert bir tekme attım ve ellerimi boğazıma getirip öksürmeye başladım. Adamın parmak izlerinin boynumda çıktığına eminim. Bir kaç kere öksürdükten sonra keskin bakışlarımı onalara çevirdim. Bana şaşkınca bakıyorlardı. Taehyung ise hala sırıtıyordu.

-onu bırakın.

Dedim dişlerimin arasından. Taehyung eğlendiğini belli eden bir ifade ile sırıtmasını genişletti.

V
-bu hoşuma gitti işte. Seçmelerde seni izlemek istiyorum alev.

-sana onu bırak dedim.

Tekrar ki bu sefer bağırarak söylemişm. Arkadan cole bağırdı.

Cole
-alev beni bırak ve git buradan.

V
-ne kadar acıklı. Hadi ama alev, coleyi kırmamalısın.

Dedi ve dudaklarını büzdü. Onu dinlemeden oraya doğru ilerledim. Geçerken taehyungun omzuna vurdum ve coleyi tutan adamın yüzüne sert bi yumruk attım. Adam bağırmaya fırsat bile bulamadan yere devrildiğinde gözüm bir süre yüzünde dolaştı. Çene kemiği kafasından bağımsız duruyordu. Çenesini kırmış olmalıyım. Bunu umursamadan colenin yanına gittim ve kolunu tuttum. Ardından bakışlarımı taehyunga çevirdim. Taehyung sinirle bize baktı. Fazla sinirliydi.

V
-ellerini ondan çek alev.

Onu dinlemeden kapıya yöneldim. Kapıdan çıkarken beni bileğimden sertçe tuttu ama bu sefer izin vermeyeceğim. Bileğimi ondan sert bir şekilde çektim ve tamamen ona döndüm. Çatılmış kaşlarıyla yüzüme bakıyordu.

-bana zarar verebilirsin ama arkadaşlarıma asla.

Bunu dedikten sonra benim coleyi çekiştirmemle beni takip etti. Ensemde hissettiğim nefesle olduğum yerde kaskatı kesildim. Arkamdaydı... Dudakları ile tenim arasında çok az bir mesafe vardı, hissediyordum. Tenimi kasıp kavuran ılık nefesiyle fısıldayarak konuştu.

ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin