♏30. Yapmayacaktın♏

3.8K 490 163
                                    

-evet canım seni bekliyorum.

Su tekrar ve tekrar cevap vermeyince çantamı yumruklamaya başladım. Neden mi? Çünkü Su dün akşamdan beri bana bir şey anlatmıyor. Cole ve ji eun da ne kadar ısrar ederse etsin nuh diyor peygamber demiyor bu kız. Delireceğim. Hayır yani bir insan neden ona zarar veren kişileri ispitlemez ki? Sanırım su tam bir salak.

-bak su ikizim mikizim demem dalarım. Annemde yok kimse ayıramaz bizi.

Yine bir şey demediğinde kolunu cimcikledim ki sanırım biraz sert cimcikledim. Çığlık attıktan sonra cimciklediğim yeri ovalamaya başladı. Bir yandan da dudağını büzmüş bana bakıyordu.

Su
-acıttın.

Dedi dudağını daha da aşağı sarkıtarak. Lan zaten acısın diye yaptım bu kız neyin peşinde abi. Yeter yaa... Üstelik o dudak ne öyle. Şeytan diyor tut o sarkıttığı dudağını kopar oradan.

Cole
-su, böyle yaparsan sana yardım edemeyiz. Bize kimin yaptığını söylemelisin.

Dediğinde başımı salladım. Cole bile sudan akıllı.

Ji eun.
-evet. Bak en azından alevi düşün. Kim yaptıysa ya aleve de zarar verirlerse. O zaman ne yapacaksın.

Su omuzlarını düşürdü (merak etmeyin sonrdan topladı asdsadasdasda tm sustum -,-)
ve başını yere eğdi. Evet evet işe yarıyor. Neden daha önceden böyle söylemek benim aklıma gelmedi?

Su
-dört kişiydiler. Bts den uzak durmanı istiyorlar.

Dediği an benim kayış koptu. İşte kimin yaptığı şimdi anlaşıldı. Hızla oturduğum sıradan kalktım ve sınıftan çıktım. Koridorda hızla ilerlerken herkesin bakışları çoktan beni bulmuştu bile. Seri adımlarla kantine doğru ilerledim. O sürtükler ordadır her zaman ki gibi. Kentine girdiğimde etrafa bakınmaya başladım. Onları gördüğümdeyse hızla onlara doğru ilerledim. Masada oturmuş hem etraftaki erkekleri kesiyor, hem de kahve içiyorlardı. İşte şimdi bittiniz.

Masaya gittim ve ellerimi masaya sertçe vurarak onlara doğru eğildim. Onlarsa korku dolu gözlerle bana bakıyolardı. İşte olması gereken.

-hanginiz vurdu ona.

Dedim dişlerimin arasından. Baş sürtük ayağa kalktı ve korkmuyor gibi görünerek bana doğru eğildi. Bu kız tam anlamıyla aptal. Başına neler geleceğini bilmiyor.

-ben yaptım.

-güzeeel...

Dedim kahkaha atatak. Dediğimden bir şey anlamamış olacak ki salak salak baktı. Kahkahamı durdurdum ve sırıtmaya başladım. Daha sonra elimi kaldırdım ve bir anda saçlarından tuttum.

-aaahhh... Bırak beni gerizekalı.

Dediğinde dudaklarımın arasından tekrar bir kahkaha kendini serbest bıraktı. Neden bana ve çevremdekilere zarar verenlere haddini bildirmekten bu kadar zevk alıyorum. Saçından tutarak kantinin ortasına kadar sürükledim. Ardından kantin masalarının en köşesinde etüt için çalışan kızlar dikkatimi çekti. Hızlı adımlarla oraya gittim ve masalarının üzerinde duran makası elime aldım. İşte bu işimi fazlasıyla görür.

Masadan uzaklaşıp tekrar ortaya geldiğimde ayağa kalkmış koşmaya çalışıyordu ama benden kurtulamaz. Saçlarından tekrar tuttum ve geriye doğru sürükleyip yere fırlattım. Etraftaki herkes bizi izlerken yapmalıydım bunu ki kimse kardeşime ve etrafımdakilere el kaldıramayacağını öğrenmeliydi.

ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin