♏15. Depo♏

3.9K 496 57
                                    

Sinirli bir şekilde ayağa kalktım ve ikisinede tehlikeli bir şekilde bakmaya başladım. Emin olun tehlikeli bakışlarım sadece lafta değil. Ben bu bakışlarla benden kaçan kaç adam biliyorum. Her neyse bu konuya nereden girdik. Üstelik bu çocuklar komik olduklarını falan mı sanıyorlar. Sadece bir grup kurmak istediğim için benimle bu kadar dalga geçmeleri saçma.

-bu kadar komik olan ne? Biri bana da anlatabilir mi artık?

Dedim kendimden beklenmeyen bir sertlikte. Hala gülmeye devam ederlerken artık sınırlarımın sonuna gelmiştim. Bir elimle taehyungun, diğer elimle chanyeolün yakasından tuttum ve kendime çektim. Tüm kantin nefesini tutmuş bizi izliyordu. Bu hareketime hepsi gülmeyi kesti ve ne yapacağımı beklemeye başladılar. Kafamı onların ikisinin arasına yaklaştırdım ve ikisininde kulağına dişlerimin arasından fısıldadım.

-komik. olan. ne...

Her kelimemi bastırarak söylemiştim. İkisininde vücudu kaskatı kesildi. Hadi ama sadece bir sorudan bu kadar etkilenmiş olamazlar değilmi. Olabilir mi?

Yavaşça bedenimi geri çektiğimde ikiside kendini topladı ve bana döndüler.

V
-hareketlerine dikat et alev.

Dedi taehyung kaşlarını çatarak. Tekrar onlara doğru eğildim.

-okulda birden fazla çete varsa bu çetelerin eşit durumda olacağını sen söyledin taehyung. Neden şimdi dönüyorsun. Sana istediğim gibi davranırım.

Bu cevabıma sırıttı ki sırf bu sırıtma yüzünden onu dövebilirim.

V
-haklısın alev. Ama sorun şu ki senin bir bölgen yok. Bir bölge kurmak için testlerden geçmelisin ki şimdiye kadar hiçbir kız bu testten geçemedi. Eğer ki bu testi geçersen istediğin kişileri gruba al. İzin veriyorum.

Dediğinde heyecanımı göstermemeye çalışarak masanın etrafında dolaştım ve ikisinin karşısında durdum.

-tamam, nasıl olacakmış bakalım bu test.

Derken kollarımı göğsümün üzerinde çoktan bağlamıştım. Bu kararlı halime sırıttı.

V
-en az 3 grup lideriyle dövüşeceksin ve 3 ünüde yenersen bir grup kurabilirsin. Eğer grubunun söz geçirebilirliğini artırmak istiyorsan da daha fazla grup lideriyle dövüşmelisin.

-sizin grup kaç kişi yendi peki.

Dedim alayla. Sırıtmasına devam ederken konuştu.

V
-bizim birilerini yenmemize gerek yok alev. Koredeki en büyük mafya liderleri biziz. Anlayacağın gücümüzü göstermek için dövüş veya her hangi bir şeye ihtiyacımız yok ki olsa bile emin ol yine biz birinci olurduk.

Onun bu yıkılmaz ve sarsılmaz egosu karşısında gözlerimi devirmeden edemedim.

-orasını göreceğiz. Tamam o zaman. Ne zaman ve nerede.

Dedim tek kaşımı kaldırarak. Gamzeli yarim Chanyeole kısa bir bakış attı ve bana dönürdü tekrar gözlerini.

V
-yarın akşam. Sana yeri ve zamanı mesaj atarım.

Dedikten sonra EXO ya döndü.

V
-tüm çetelere haber verin.

Başlarını olumlu anlamda salladılar ve kendi masalarına geçtiler. Bunun ardından bende kendi masama geçtim. Demek beni küçümsüyorlar, bunu ödeyecekler.

♊♊♊

Ji eun
-alev bak, bak oraya yalvarırım gitme. Benim yüzümden başına bir şey gelmesini istemiyorum.

Ji eunun kolumu tutarak söylediği bu sözler karşısında alayla sırıttım. Onlar bana ne yapabilir ki. En fazla üzerime atlarlar ve beni manikürlü tırnaklarıyla tırmalamaya çalışırlar. Tabii sonrasında da kırılan tırnakları için ağlarlar. Onlardan en fazla bu kadar performans bekliyorum. Fazlası onları aşar.

-ji eun bu benim meselem. Onlara ben meydan okudum. Şimdi beni bırakta gideyim. Daha fazla bekletmeyim şu sürtük üçlüyü.

Cevap vermesine izin vermeden okulun demir kapısından çıktım ve hızla depoya yürümeye başladım. Arkama baktığımda ji eunun beni takip etmediğini anladım ve içim rahatladı. Eğer gelseydi bu sefer ben onu öldürürdüm. Deponun önüne geldiğimde durdum ve telefondan saate baktım. Saat 6.30 du. Geç bile kalmışım. (bilmeyenler için korede liseler 12 saat ders görüyor. O yüzden biz ne kadar çok ders görüyoruz diye sızlanmayın gençler😉)

Deponun demir kapısını sürüyerek açtığımda hiçbir şey göremiyordum. Her yer zifiri karanlıktı. Karanlığı seviyorum ama yağmur yağmadığı zamanlarda. Karanlık ve şimşek birleşince çekilmez bir hal alıyor. Yavaşça deponun ortasına doğru ilerledim. Yaklaşık 5 metre sonra arkamdaki sürgülü demir kapı kapandı ve deponun ışıkları yandı.

Işık ilk başta gözlerimi acıttığı için elimle gözlerimi ovaladım ama kısa süre sonra buna alıştım ve ellerimi gözlerimden çektim. Etrafıma bakmaya başladım fakat gördüğüm görüntülerle yüzümü buruşturdum. Yerdeki çivili tahta parçaları, bira şişeleri, alçısı dökülmüş duvarlar, yerlere ve duvarlara tezat oluşturacak kan lekeleri. Burasının tekin bir yer olmadığını biliyordum fakat bu kadar da beklemiyordum. Arkamdan bir alkış sesi duyduğumda hızla döndüm.

Bizim sürtük üçlü bana doğru alkışlayarak geliyorlardı. Ne muhteşem(!) bir giriş ama.

-geleceğini tahmin etmemiştim. Korkup kaçarsın sanmıştım.

Dediğinde önüme gelen bir tutam saçı kulağımın arkasına sıkıştırdım.

-hadi ama, sevgili sınıf arkadaşınızı hiç tanıyamadınız mı?

Diye alayla güldüm. Bu sefer onlar da güldü.

-biz tam tanıyamadık ama tanımak isteyen arkadaşlarımız var.

Dedi ve bir kaç adım geri çekildiler. Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken deponun kapısı açıldı ve içeri 5 tane oğlan girdi. Üzerlerindeki formadan bizim okulda olduklarını anladım. Başımı tekrar sürtük üçlüye çevirdim ve alayla güldüm.

-hadi ama kızlar, beni bu yeni yetmeler mi durduracak?

Bunu dememle afalladılar ama tekrar kendilerini toplayıp bana güldüler. Bu kızlar tam anlamıyla salak.

-bence yeni yetme olduklarına o kadar emin olma alev.

-orasını göreceğiz. Ben işimi hallederken sakın kaçayım demeyin ve şu köşede beni bekleyin. Ha illa ki kaçacağım derseniz sizi okulda dövmek zorunda kalırım ki sanırım bunu herkesin görmesini istemezsiniz.

Gülmeleri soldu ve köşeye geçip beni izlemeye başladılar. Sırt çantamı ileri fırlattım ve ellerimi kütletip çocuklara döndüm.

-çocuklar tek tek mi halledeyim hepinizi birden mi.

Bunu dememle alayla güldüler.

-tek tek.

Dedi içlerinden biri ve öne çıktı. Kollarımı sıvadım ve ellerimi yumruk yapıp ona doğru kaldırdım. Ardından yumruğumun birini açıp gel işareti verdim. Oğlan koşarak bana yaklaştığında yüzüme doğru yumruk savurdu. Ben bu yumruktan kurtulup kolunu tuttum ve ona takla attırdım. Acıyla inleyip yerde sırt üstü yatarken bu sefer hepsi bana doğru koşmaya başladı.

Sanırım... Bu eğlenceli olacak...

Bence de eğlenceli olacak. Çünkü ben yazdımㅋㅋㅋ

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum gençler.

Hepinize BTS'li günler 😛

ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin