Derin bir nefes aldım ve geriye yaslandım. EXO yuda merak ediyordum aslında. Bakışlarım yine ji eunu buldu. Bunları bana ondan başka kimse anlatamaz.
-o zaman BTS ve EXO arasındaki düşmanlık ne. Yani bir bilgin varmı.
Meyve suyundan bir yudum aldı ve masada biraz ileri kaydı. Sanki bu soruyu bekliyor gibiydi.
Ji eun
-onların neden düşman olduklarını hiç kimse bilmiyor. Tabiiki bir nedeni vardır ama bir bilgim yok.Dedi omuz silkerek. Suratımı astım. İki grubun arasındaki düşmanlık ne cidden merak ediyordum. Belkide bunu olayın asıl taraftarı olan taehyunga sormalıyım ki onunda kesinlikle bana bu konu hakkında bilgi vermeyeceğine eminim. Belkide chanyeole sormalıyım. En son onu gördüğümde beni kendi alanında tutmak için bayağa bir istekliydi. Bence sorularımı cevaplar.
Önüme gelen bir tutam saçı kulağımın arkasına sıkıştırdım ve sıradaki soruyu bekleyen ji euna baktım. İddiaya girerim şu an kendini kesinlikle mülakatta gibi hissediyordur.
-peki dünki olay neydi. Yani taehyungla chanyeolün sen bemimsin kavgası. Neden yani, illa birinin mi olmam lazım.
Elleriyle yüzünü sıvazladı ve etrafına bir bakış atıp bana döndü. Tedirgin görünüyordu. Yani anlatmakla anlatmamak arasında gibiydi.
Ji eun
-bak BTS ve EXO nun bazı kuralları vardır. Bu kurallara uymamak gibi bir seçeneğin yok. Bak... sana en iyisi kurallardan bahsediyim.Dedi ve biten meyve suyunu masanın ortasına doğru iteledi. Ardından ellerini masanın üzerinde birleştirdi.
Ji eun
Kural 1:okula yeni bir öğrenci geldiğinde, kantinde kimin bölgesine oturursa o öğrenci o bölgenin sahibine ait olur. Senin oturduğun yer zaten BTS nin bölgesiydi ki onların masalarına oturdun hatırlıyorsan. Gerçekten büyük cesaret. Her neyse.Diyerek elini önemli değil dercesine havada salladı.
Ek bilgi olarak oranın başkalarının gölgesi olduğunu bilseydim tabiki yine otururdum. Çünkü ben alev karayelim, kimseden korkmam.
Ji eun
Kural 2:onların okuldaki özel alanlarına giremezsin ve onların olan şeylere dokunamazsın. Mesela kantindeki o masa onlarındı ki renginden dolayı nasıl anlamadın hala şaşkınım. Bahçede diğerlerine göre daha büyük ve üstü kapalı iki çardak var mesela. Onlardan biri BTS nin, diğeri EXO nun. Bunun gibi şeyler.Evet bahçedeki banklarda dikkatimden kaçmadı. Sanırım bir ara da oraya oturmalıyım. Eminim taehyung buna çok kızar. Aklıma onun bana bağırırken ki ifadesi geldiğinde sinsice sırıttım. Evet, kesinlikle bunu yapmalıyım.
Ji eun
Kural 3:onlar istemediği sürece onlara yaklaşamazsın.Hatta bakma bile onlara. Başına bela alırsın. Arkadaş olmayada sakın çalışma.Aslında onlarla arkadaş olmayı gerçekten istiyordum. Sonuçta farklı bir tarzları vardı ve dikkat çekiyorlardı. Üstelik tehlikeli işlerle uğraştıklarını düşünüyordum ki tehlike benim göbek adım.
Ji eun
Kural 4:eğer okuldan birine ceza verirlerse, ceza çeken kişiye yardım edemezsin.Dedi ve gözlerimin tam içine baktı.
Ji eun
Bak alev bu kuralı sakın çiğneme. Onlar eğer birine yaptıkları bir şey için ceza verirlerse sakın ama sakın o kişiye yardım etme. Hepsi... bu kadar sanırım.Derin bir nefes aldım ve dirseklerimi masaya dayayarak yüzüme destekledim.
-Bunlar aynı yaşta değiller sanırım. Yani aynı yaşta görünmüyorlar. Nasıl oluyor da aynı sınıfta okuyabiliyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll)
Fanfiction*Deney #1* Kadın kollarını kaldırdı ve adamın boynuna sardı. Ardından ona doğru yaklaştı. Genç adamda aynı şekilde kollarını onun bedenine sardı ve vücudunu ona doğru çekti. Adam burnunu kızın burnuna sürttü hafifçe. - bu alevlerle yanan küçük bir...