♏8. Sen..? ♏

4.5K 517 130
                                    

V
-ne dedin sen.

Dedi tehtit içeren bir ses tonuyla. Onu sinirlendirdiğim için içten içe sevindim. Çünkü o sinirlenince içimde tarifi imkansız bir mutluluk oluyordu. Sanırım deliriyorum. Bu kim taehyung denilen çocuk beni delirtiyor. Kafamı sıradan kaldırmadım ve sinir bozucu bir şekilde sorusunu yanıtladım.

-ibne.

Dedim yavaş bir şekilde. Ne dediğimi sordu ve ben de ona söyledim. Bence burada bundan daha doğal bir şey yok. Ardından biri saçlarımdan tuttu ve bunun kim olduğunu anlamam zor olmadı. Saçlarımdan tuttuğu gibi başımı arkaya çekti. Bana. Aleve. Alev karayele. Bu çocuk canına susamış olmalı.

V
-benimle düzgün konuşacaksın ufaklık. Ben o karşına çıkıp sana yavşayan p*çlere bezemem. Acımam canını yakarım.

Dediğinde sinir kat sayılarım her geçen saniye artıyordu. Dişlerimin arasından tıslayarak konuştum.

-saçımın. Üzerinden. O lanet ellerini. çek.

Dedim kendimi kasarak. İyice sinirleniyordum ki bu okulda da kavga çıkarmak en son istediğim şeydi. Umursamaz bir şekilde omuz silkti.

-lan bak bir kere söyliycem. Eğer bir daha saçlarıma dokunursan seni buna pişman ederim anladın mı beni.

Dudağının sol tarafı yukarı kalktı.

V
-hadi pişman et.

Dediğinde yüzüne yumruk atmak için elimi kaldırdım ama tek hareketle yumruğumu yakaladı.

V
-artık senin gibi birinden nasıl bir atak geleceğini kestirebiliyorum baş belası.

Lan ufaklık diyodu şimdide baş belası mı oldum.

-bak son kez diyorum. Çek ellerini.

Elini saçımdan çektiğinde sinirle ona döndüm ve karnına yumruk attım ki bunu beklemiyor olacak ki bana anlayamadığım bir küfür etti. Ama yerinden bile kımıldamadı. Kası var şerefsizin.

♊♊♊

Çıkışta kulaklıklarımı taktım ve eve doğru yürümeye başladım. Yine o meymenetsiz adamın yüzünü göreceğim anlaşılan. Ben içimden biyolojik herife söverken yanımda bir araba durdu ki durduğu için yerdeki çamur birikintisi üzerime sıçradı. Sinirden kasılmaya başladım. Sakin ol Alev... Arabayı kullanan kişinin kafasını direksiyona vurmayacaksın. Sakin ol... Gidip arabanın çift silindirli egzoz borusunu da ona sokmayacaksın. Sakin ool... Relaax...

Başımı çevirdim ve bunu yapanın hangi şerefsiz olduğunu anlamaya çalıştım fakat camlar filmli olduğu için içi görünmyodu. O sırada cam yavaş bir şekilde aşağı indi, indi, in-

-taehyung.

Dedim şaşkınlıkla. Şaşkınlığım sesime yansımış olmalıydı ki bunu sırıtan surat ifadesinden anlayabilirsiniz.

V
-neden bu kadar şaşırdın anlamadım.

Dedi yüzünü buruşturarak. Sanırım bu çocuk benimle dalga geçiyor.

-sen nasıl araba kullanıyorsun. Yaşın kaç senin. Seni polise şikayet edicem görürsün sen.

Dedim biraz da dalgaya vurarak. Dudağının sağ tarafı yukarı doğru kıvrıldığında dizlerim hafif bir şekilde titredi. O her zaman ki sırıtmalarından değil. Gerçek bir gülüştü fakat o yüzümün aldığı ifadeden anlayıp tekrar eski haline döndü. Ya da be yanlış gördüm. Gülmemiş te olabilir.
Güvenemiyorum da.

V
-istersen et güzelim. Ehliyetim var benim.

Dediği şeyle gözlerim büyüdü. Nasıl ehliyeti var. 12. Sınıfa gidiyorsa 17 yaşında olmalı ki korede lise son öğrencileri 17 yaşında olur. Korede ehliyet alma yaşı 20 da olduğuna göre... Ahh... Delirmek üzereyim.

ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin