Gençler bu bölüm bölüm aralarına bolca yorum yapmanızı istiyorum ki bu sayede Alex Redriver için harika planlarım olsun. Sksjskjs
İyi okumalar...
YAZARIN AĞZINDAN
Araba alevin tarif ettiği yere geldiğinde herkes biraz sonra çıkacak olan çatışmadan dolayı heyecanlıydı. Sonunda listenin en sonundaki ve en suçlu kişiyi bulup acı çektirebileceklerdi. Tüm bu olanların suçlusu Alex REDRİVER yaptıklarının cezasını ödeyecekti.
En acı şekilde...
Herkes arabalardan indiğinde suga elindeki telefonu taehyunga göstererek konuştu.
Suga
-çetelerin nereden öğrendiğini bilmiyorum ama biraz önce suho aradı. Tüm çeteler yardıma gelmek istiyorlar.
Taehyung hafifçe başını salladı. Normalde kimseyi tehlikeye atmazdı ama güvenilir adamlara ihtiyaçları vardı. Sonuçta yer altına ineceklerdi ve orasıda en az burası kadar tehlikeliydi. Aralarındaki bir köstebek tüm işi batırırdı.
Suga adresi vermek için telefonuyla uzaklaştığında alev herkesi etrafına topladı ve konuşmaya başladı.
Alev
-yer altına inmek için ilk önce bu binaya girmeliyiz. Bina 5 kat. Her katın klonlarında ayrı ayrı toplam 5 kamera var. Her katta 10 adamdan toplam 50 kişi içeride. Dışarıdaysa 4 kişi nöbette.
Elini havaya kaldırdı ve ilerideki binaların tepelerini işaret etti.
Alev
-şu, şu, şu ve şu binanın tepesinde keskin nişancılar var. Günde iki kez adam değiştiriliyor ki bu yüzden 24 saat binayı gözlemde tutuyorlar. Plan şu.
Dedi ve hepsine tek tek baktı. Gözleri suganın üzerinde durduğunda konuşmasına devam etti.
Alev
-suga, sen sistemi kilitle. Şehrin tüm elektriğini kes ki zindandakiler şüphelenmesin. Getirdiğiniz adamlardan en iyi nişancı olanları binaların tepesine yerleştirin. Diğer binalardaki keskin nişancıları halletsinler. Bu durumda binanın camdan olması işimize yarayacak. Binaların tepesine yerleştirdiğimiz nişancılar içerideki adamlar tek tek indirsin. Camlar kurşun geçirmez olduğu için özel bir kurşun imalat ettik. Çantalar arabada onları kullanın. Diğer adamlar binanın etrafını sarsın ve giriş çıkışı önlesinler. O sırada biz içeri gireceğiz ve içerideki adamları halledeceğiz. Ardından 5. Kattaki kasadan anahtarı alıp en alt kata ineceğiz ve zindana giden geçiti açacağız. Etrafı nasıl göreceğiz ve nasıl haberleşeceğiz diye soruyorsanız arabalardan gece görüş gözlüklerini ve telsiz kulaklıklarını alın. Sorusu olan.
Kimseden çıt çıkmayınca alev onaylarcasına başını salladı.
-pekala, şimdi gidiyoruz.
Dedi ve el çırptı. Herkes görev yerine giderken taehyung alevin yanına geldi ve ona bakması adına kolunu tuttu. Alev ona döndüğünde konuşmak adına dudaklarını yaladı.
V
-senin içeri girmeni istemiyorum. Suganın yanına git.
Alev
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll)
Fanfiction*Deney #1* Kadın kollarını kaldırdı ve adamın boynuna sardı. Ardından ona doğru yaklaştı. Genç adamda aynı şekilde kollarını onun bedenine sardı ve vücudunu ona doğru çekti. Adam burnunu kızın burnuna sürttü hafifçe. - bu alevlerle yanan küçük bir...