Bakın bakalım mediada kim vaar. Jssjsjsjsj
1 HAFTA SONRA
-gerizekalısın. Gerçekten.
Cole
-biliyorum.Gözlerimi devirdim.
-insanın kendini bilmesi güzeldir. Şimdi onu yavaşça bana uzat.
Kaşlarını havaya kaldırıp indirdi.
Cole
-ıı... Hayır.Dediği an üzerine atıldım ve hiçte hoş olmayan bölgesine dizimi geçirdim. Bunu yapmamla inleyerek dizlerinin üzerine düştü. Anında elindeki çikolatayı aldım.
-sakın. Bir daha. Çikolatama. Dokunma.
Dedikten sonra havalı bir şekilde arkamı döndüm ve sınıftan çıktım. Aptal cole. Aklı sıra çikolatamı yiyecekti.
Tuvalette işimi hallettikten sonra ellerimi yıkayıp sınıfa doğru ilerledim. Ama giderken suyun merdivenlerden taehyungla birlikte indiğini gördüm. Allah Allah bu ikisinin ne işi olur ki. Hadi diyeceğim ki taehyung suyu ben sandı. Ama karşımızda potansiyel bir sapıktan bahsediyoruz. Resmen göğsüme bakarak ben olduğumu söyledi. Yani ikimizi karıştıması imkansız gibi bir şey. Hatta tamamen imkansız.
Hemen peşlerine takıldım ve ayak uçlarımda ilerlemeye başladım. Bodrum merdivenlerinden de inmeye başladıklarında artık endişelenmeye başlamıştım. Yani karanlık, kimsenin olmadığı bodrum katında biri dişi, diğeri erkek iki kişi ne yapabilir ki. Halay çekecek halleri yok değil mi. Yani konu bensem böyle bir şey mümkün olabilirdi ama burada sudan bahsediyoruz. Birisi potansiyel bir sapık, diğeri ise potansiyel bir inek. Bu ikisinin arasındaki bağlantıyı çözebilen?
Birisi omzuma dokunduğunda tam çığlık atacaktım ki dokunan kişi ağzımı kapadı. Hızla ağzımı kapatan elinden tuttum ve omzumun üzerinden takla attırdım. Sırtı yerle bütünleştiğinde acıyla inledi. Bakışlarım ağzımı kapayan salağa döndü.
-chanyeol?
Chanyeol
-ahh... İnanamıyorum. Bu...ahh...O yerde sızlanırken kollarımı göğsümde birleştirdim.
-senin burada ne işin var?
Biraz gerindi ve sırtını kütletti. Sanırım canı fena halde yandı.
Chanyeol
-sadece neden bodruma indiğinle ilgili aptal bir merak duygusunu bastırmaya çalıştıma ama sonuç.Derken kendini gösteriyordu. Gözlerimi devirdim.
-fazla merak kediyi öldürür.
Dedim onun meraklı olmamasını anltmayı umarak. Yerden kalkarken cevap verdi.
Chanyeol
-hayır, fazla merak kediyi öldürmez. Sadece onun merakını tatmin eder.-güzel cevap, ama bu beni takip ettiğin gerçeğini değiştirmez.
Omuz silktiğinde gözlerimi devirdim.
-şimdi defol. İşim var.
Dedim ve merdivenlerden inmeye başladım. Umarım sesimizi duymamışlardır.
En alt kata indim ve duvarın arkasına saklandım. Su ve taehyung kaşlarını çatmış, hararetli bir şekilde konuşuyorlardı. Onları dinlemek için biraz daha yaklaştım. Sesleri biraz geliyordu. Ben onları dinlemeye çalışırken omzumun üzerinden uzatılan kafayla az kalsın çığlık atacaktım. Ahh...
-git burdan chanyeol . Ciddiyim.
Omuz silkince gitmeyeceğini anladım. Onunla daha fazla uğraşmak istemediğim için onları dinlemeye koyuldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll)
Fanfiction*Deney #1* Kadın kollarını kaldırdı ve adamın boynuna sardı. Ardından ona doğru yaklaştı. Genç adamda aynı şekilde kollarını onun bedenine sardı ve vücudunu ona doğru çekti. Adam burnunu kızın burnuna sürttü hafifçe. - bu alevlerle yanan küçük bir...