♏95. Gab Do♏

3.2K 461 171
                                    

Gençler kusura bakmayın bir kaç gündür bölüm yayımlayamıyorum. Beni sabırla beklediğiniz için teşekkürler😆






YAZARIN AĞZINDAN

Alevin söylediği kelimeler genç adamın beyninde büyük bir yankı yapmıştı. Söyledikleri... Alexi bulduğunu söylemesi onu tarifi imkansız duygular içerisinde bırakmıştı. Geçmiş bir film şeridi gibi gözlerinin önünden akmaya başladı genç adamın. Rüyayla tanışmaları, onu sevdiğini söylemesi, tecavüze uğraması, attığı çığlıklar... İstemeden sıkmaya başladı yumruklarını. Parmak boğumları beyazlaşmıştı. Alevse sadece izliyordu veridiği tepkileri. Adamın beynindeki gürültüleri duyabiliyordu kendi beyninde ve bu ona dahada acı veriyordu. Hatta adamın yaşadıklarını istemeden de olsa hissediyordu. Onun yaşadıkları duygular bir anda kendi beynine hücum edince sarsıldı genç kız. Gözlerini kapattı ve işaret ve orta parmağı ile taehyungun şakağına dokundu. O an tahyungun gördüklerini de görmeye başladı. Görmediği ablasının masumca attığı çığlıkları ve taehyungun onu kurtarma çabasını. Ellerini geri çektiğinde gözünden bir damla yaş aktı. Ellerini uzattı ve taehyungun sıkı sıkıya kapalı yumruklarını tuttu. Ardından gözlerine baktı.

Alev
-onu birlikte öldüreceğiz.

Genç adam alevin konuşması üzerine geçmiş anılardan sıyrıldı ve onun gözlerine baktı. Boştu gözleri ona verilen ilaçlardan sonra. Fakat kalbini görebiliyordu genç adam. Kendi için gözünü kırpmadan canını verebileceğini biliyordu alevin. Ne zaman sıktığını bilmediği yumruklarını açtığında parmakları fazla sıktığından dolayı acıyordu. Bunu aldırmadan ellerini kaldırdı ve kızın ensesinden tutup kendine yaklaştırdı. Ardından gözlerinden öptü.

Alev gözlerinde hissettiği baskıyla titrediğini hissetti. O ilaçlardan sonra duygusal hiçbir şeye tepki veremeyeceğini biliyordu fakat bu... Bu mucize gibiydi. "Bu adamın bana hissettirdikleri mucize gibi" diye düşündü genç kız.

V
-beni ona götür alev.

Dediğinde genç kız hafif bir şekilde başını salladı. Ardından genç adamın yanına uzandı ve kollarını beline sardı. Başını onun göğsüne koyduğunda hissettiği sıcaklıkla gülümsedi. Bu hissi hiçbir şeye değişmezdi.

Alev
-yarın...

Dedi itiraz istemeyen bir ses tonuyla. Ardından devam etti.

Alev
-şimdi uyuyalım. Kokunu özlemişim.

Genç adam hafif bir şekilde gülümsedi ve onun beline sardı kollarını. Ardından saçlarının arasına gömdü burnunu ve derin bir nefes aldı. Hissettiği kokuyla gülümsemesi arttı.

V
-masum kokunu özlemişim.

İkiside biliyordu kızın masum olmadığını fakat kokusu... Öyle kokuyordu işte...

♊♊♊

NAMJOON

Alev tam karşımıza geçti ve ellerini masaya koyarak biza doğru eğildi.

Alev
-bana söylediğinize göre o olaydan sonra alex yurt dışına kaçtı ve bir dahada koreye girişi yapmadı. Öyle değil mi?

Hepimiz başımızı olumlu anlamda salladığımızda ellerini masadan çekti ve etrafımızda dolaşmaya başladı. Doğrusu hepimiz alexin ne zaman koreye geldiğini merak ediyoruz. Bunun tek yolu sahte kimlikle giriş yapması fakat bunuda yapamaz. Her gün yüzlerce adamımız koredeki tüm havalanlarının kamera kayıtlarını izliyorlar.

Alev
-alex en başından beri korede çocuklar. O hiç koreden gitmedi. En başından beri buradaydı.

Hepimiz nefeslerimizi tutmuş onu dinliyorduk. Ne demek en başından beri koredeydi. Ben ve suga hyung kendi gözlerimizle gördük koreden çıkış yaptığını. Hava alanına girdiğini ve bir daha çıkmadığını. Bu olamaz.

Suga hyung şaşkınlık içerisinde aleve baktı.

Suga
-alev yanılıyorsun. Onu kendi gözlerimizle gördük.

Alev başını iki yana salladı.

Alev
-uçağa binerken gördünüz mü? Oradada kamera var mıydı?

Olumsuz anlamda başını salladığında alev devam etti...

Alev
-o günden beri sizin burnunuzun dibinde.

Şaşkınlık içinde başımı taehyunga çevirdim. Kaşlarını çatmış ne diyeceğini merakla bekliyordu. Alev ciddiyetini bozmadan bakışlarını taehyunga çevirdi.

Alev
-alex en başından beri buradaydı. Zindanda.

Hepimiz vücudumuza yayılan şok dalgasıyla biebirimize bakmaya baladık. Zindanda olması imkansız. Orası... Hayır orada olamaz.

Taehyung oturduğu sandalyeden kalktı ve masaya ellerini koyarak masanın karşısında duran aleve doğru eğildi.

V
-zindana giremez alev yanılıyorsun. Gab Do onu asla oraya almaz. Ben nasıl korenin en korkulan adamıysam, Gab Do da zindanın sahibi. O bencil biri ve o, kendi çöplüğüne kimseyi sokmaz.

Evet, taehyung dediklerinde başından sonuna kadar haklı. O adam oraya kimseyi sokmaz.

Alev
-taehyung yanılıyorsun. Benim üzerimde  yaptığı deneye
Gab Do'yuda ortak etmiş. Karşılığında da o herifi zindana kabul etmiş.

Taehyung yumruklarını sıkmaya başladığında hepimizin gözü ona kaydı. Masaya sert bir yumruk indirdi ve bağırmaya başladı.

V
-NE YANİ. O ŞEREFSİZ HERİF ÜÇ YILDIR BİZİM ALTIMIZDA YAŞIYOR AMA BİZİM HABERİMİZ YOK MU!?!!!

Alev ona doğru yaklaştı ve ellerini tuup parmaklarını açtı. Taehyungun öfkesi bununla dinmeye başlayınca hepimiz şaşırdık. Taehyungun öfkesini dindirebilen tek kişi. Alev gözlerini bana çevirdi.

-hazırlanın, yer altına iniyoruz.




Vovovovovo....

Evet, sonunda alexe adım adım yaklaşıyoruz gençler.

Sizce Zindanın sahibi olan Gab Do'yu alt edebilecekler mi?

Alexin yıllarca yer altında saklandığını öğrendiğinizde ne hissettiniz?

Jungkook ve su hakkında ne düşünüyorsunuz? Yada chanyeol ve su?

Umarım bölümü beyenmişsinizdir.

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

Hepinize BTS'li günler. 😛






ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin