♏99. İntikam...♏

4.2K 576 575
                                    

Gençler 2448 kelime yazdım. 250 yorum ve 68 vote tamamlanmadan yeni bölüm atmayacağııımm...

İyi okumalar...






JUNGKOOK

Son olarak merdivenlerden jin hyung indiğinde herkes birbirine baktı. Bizimle birlikte toplam yirmi adamımız kalmıştı. Alev adamlara döndü.

Alev
-birazdan şu kapıdan çıktığımızda zindandaki insanların yaşadığı yere gireceğiz. Her yerde bar vb. insanların eğlenmek için gittiği yerler var. Burada insanlar çalışmaz, dinlenmez veya evlenmez. Buradaki tek kural eğlenmek. Ayrıca buradaki herkes birbirini tanıyor. O yüzden kimseye görünmeden merkezdeki binanın etrafını ablukaya alacaksınız ve bomba yerleştireceksiniz. O sırada biz de içeri gireceğiz. Bombaları 45 dakikaya kurun. Biz işimizi 45 dakikada halledip binadan çıkacağız. Yukarıda olduğu gibi buradada elektrik yok. Elektrik sorunu kısa bir sürede halledileceği için hızlı hareket etmeliyiz.

-bombayı neden yerleştiriyoruz.

Sorduğum soru ile birlikte keskin mavi gözleri beni buldu. Bunun üzerine gözlerimi ondan kaçırdım.

Kesinlikle suya benzemiyor.

Alev
-çünkü zindanı yer yüzünden silmek istiyorum.

Dedi ve devam etti.

Alev
-planı anlattım beyler, sorusu olan.

Kimseden bir ses çıkmadığında yukarıda olduğu gibi elini bir kaç kez çırptı.

Alev
-hadi o zaman biraz adam öldürelim.

Bu dediğine sırıtmaya başladık fakat tabiki taehyung sırıtmıyordu. O bir an önce Alex Redriverin canını okumak istiyordu. Aynı bizimde istediğimiz gibi. Aklıma o adamın ismi geldiğinde istemeden de olsa yumruklarımı sıkmaya başladım.

Jimin
-sakin ol.

Jiminin sesini duyduğumda bakışlarımı ona çevirdim. Derin bir nefes aldım ve sakinleşmeye çalıştım.

-hadi gidelim.

♊♊♊

Herkes etrafa dağılmıştı ve binaya doğru farklı yollardan ilerliyorduk. Etraftaki bir kaç iyi giyimli insan vardı. İyi giyimli dediysemde düşündüğünüz gibi değil. Erkekler genelde deri ceket, kot pantolon vb şeyler giymş. Kadınlarsa kısa ve göz alıcı kıyafetler giymişti. Anlaşılan buradaki insanlar alevin de dediği gibi sadece eğlenmek için yaşıyor.

Karanlıktan yararlanarak onlara görünmeden ilerlemeye başladım. Taa ki önüme bir kız çıkana kadar. Hemen gözümdeki gece görüş gözlüğünü çıkardım ve arkama sakladım. Karanlıkta gördüğüm kadarıyla saçları açık, kalçasının hemen altında biten ve göğüs dekoltesi bir hayli fazla olan elbisesi vardı. Elindeki telefonun ışığını açıp beni utanmazca baştan aşağı süzdü ve arsızca sırıttı.

Pekala...

-sen... Seni buralarda hiç görmemiştim.

-ahh... Şansa bak ki bende seni hiç görmemiştim.

Deyip alayla sırıttım. Bu halime bayılmış olmalı ki birden bana yaklaşmaya başladı. Tamam yakışıklıyım ve seksi bir vücudum var fakat yer altının bilinmeyen bir sokağında bir kadın tarafından tacize uğramak en son isteyeceğim şey.

Kız bana yaklaştı ve vücudunu bana yasladı, ardından kollarını kaldırdı ve ensemde birleştirdi. Bu kadar rahat hareket edebildiğine görede burada böyle şeyler gayet normal.

ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin