♏89. Geçmişe Dair♏

3.5K 484 372
                                    

Uzuuuuuuuun... bir bölüm oldu gençler.

Keyifli okumalar...



JUNGKOOK

İkisi merdivenlerden çıkmaya başladığında ben hala olduğum yerde bekliyordum. Demek o yılışıkla aptal sevgili olmuşlar. Doğrusu tam birbirlerine göreler.

Sinirle salonun ortasına doğru ilerledim.

Acaba odada ne yapacaklar?

Ahh banane ki bundan. Ama ben de bu evde yaşıyorum ve evimde tensel temasların yapılmasını istemiyorum. Yani evin bir ferdi olarak söz hakkım var ve bunu engellemeliyim. Ne yapacaklarsa evin dışında yapmalılar ki suyunda evden dışarı çıkacağını sanmıyorum.

Merdivenlere ilerledim ve hızla yukarı çıktım. Odanın önüne geldiğimde kulağımı kapıya dayadım ve sesleri duymaya çalıştım fakat ikisi de kahkaha atıyordu. Hadi ama ne yapıyorlar içeride.

Yoksa yine krem mi sürüyor?!!!

Derin bir nefes aldım ve onları boş verip salona indim. Kendimi koltuğa atıp kumandayı elime aldım ve kanal değiştirmeye başladım. Sonuçta bu durum beni ilgilendirmez. İkiside reşit...

Bir kaç dakika sonra kumandayı sertçe masaya fırlattım. Hadi ama hala yukarıda ne yapıyorlar. Üstelik şimdi fark ettimde su reşit değil! On birinci sınıfa gittiğine göre 18 yaşında ve reşit olması için yirmi yaşında olması lazım. Ah...

Tam ayağa kalkacaktım ki ikisininde merdivenlerden indiğini gördüm. Chanyeol bir şeyler anlatıyordu ve o da onun anlattıklarına gülüyordu. Onlar... Fazla yakındı.

Su
-gerçekten de onu orada bıraktın mı?

Chanyeol
-konu bensem bu yaptıklarıma inanmalısın güzelim.

Güzelim? Ne bu samimiyet. Üstelik benim evimde. Namus timsali bu evde!!!

Su
-yemek yiyelim mi, ben acıktım.

Chanyeol
-tamam güzelim.

B*k yiyin.

Üstelik chanyeol bu kadar sık güzelim dememeli. Bu... Can sıkıcı. Sizce de öyle değil mi?

İkiside aşağı indiklerinde sanki beni yeni görmüş gibi şaşırdılar.

Chanyeol
-aa sen de mi buradaydın jungkook. Ne kadar silik bir tipsin, göremedim seni.

Yumruklarımı sıktım ve chanyeole dalmamak için kendimi tutmaya başladım. O geri zekalı dayağı hak ediyor ama ona dokunup elimi kirletmeyeceğim.

-sende bu eve göre fazla şerefsizsin chanyeol. Neden s*ktir olup gitmiyorsun?

Dedim dişlerimi sıkarak. Suyun ettiğim küfürden dolayı yüzü kızardı ve başını aşağı eğdi. Nasıl bir kız bu böyle. Kardeşiyle uzaktan yakından alakası yok. Anlaşılan onun yanında ağızımdan çıkanlara da dikkat etmeliyim.

Chanyeol dudaklarını birbirine bastırdı ve başını iki yana salladı.

Chanyeol
-jungkook, bir kızın yanında küfretmek sana hiç yakışmıyor. Üstelik bu kız suysa, değil mi güzelim.
O güzelim diyen ağzını...

Derin bir nefes aldım ve sakinleşmek adına yirmiye kadar saymaya başladım.

1

2

3

Chanyeol
-ne yemek istersin güzelim.

Su
-aslında fark etmez.

ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin