V
-alev.-efendim canım.
V
-senin burada, bu kılıkta ne işin var.Diyerek beni baştan aşağı süzdü. Yüzündeki şaşkınlık görmeye değerdi. Al işte hem bu beni nasıl buldu. O kadar saklandım. Hayır yani biraz daha dayansaydım kimse anlamadan kurtulacaktım bu işten.
Benim düşüncelerimi bozan arkamdaki kızlardan gelen kıkırtılı seslerdi.
-bu taehyung değil mi. İmnanamıyorum.
-aynen.
-çok tatlııı...
Taehyungu gözleriyle yiyen kızlara döndüm hemen. Siz kimsiniz ki onu gözlerinizle yiyorsunuz he!
-ne diyosunuz lan siz. Dönün önünüze.
Dediğimde bana gözlerini kısarak bakmaya başladılar. Bende onlara gözlerimi kıstım ve ağzımdan hırıltılı bir ses çıkardım. Buna karşın kızlar korkuyla bir adım geri attı. Gülümseyerek taehyunga döndüm fakat onun burada olduğu aklıma geldiğinde gülümsemem soldu.
-ne var ne. Neden geldin. Öğrendin işte sonunda burada çalıştığımı. Muradına erdin mi. Mutlu oldun mu. Şimdi git. Kimseye de söyleme.
İlk önce bana baktı. Sonra tekrar baktı. Bi tur daha bakıp boş masalardan birine oturdu. Sinirle gözlerimi devirdim ve yanına gittim. Kollarımı göğsümün üzerinde bağlayıp tam önünde durdum. Oysa bana ifadesiz bir şekilde bakıyordu. Aklımdan ona süikast planları düzenlemeye başladım.
1)Yan masadaki kahveyi al ve başından aşağı dök.
2)Masayı kaldır ve kafasına fırlat.
3)Masayla birlikte onu da kaldır ve kapıdan dışarı at.
Aslında... 3. şık daha cazip geldi denebilir.
Biz birbirimize bakarken -daha doğrusu o bana bakıyor, ben onun hakkında süikast planlıyorum-yanıma çalışan kızlardan biri geldi. Ahh adlarını hala öğrenemedim. Gerçi gerekte yok. Beynimin fazla gereksiz bilgiye ihtiyacı yok.
-ehuehuehu buyrun efendim ehuehu... Ne isterdiniz ehuehuehu...
HasbinAllaaah... Lan o nasıl bir gülmedir. Kız taehyunga yavşıycam diye midilli gibi kişniyor arkadaş. Bari random gül. O bile daha iyi olurdu. Hayır random gül diyorum. Espiri yeteneğimi düşürdü bu midilli.
Ben kıza uzaydan gelmiş bir at muamelesiyle bakarken o, taehyungun iparişini vermesini bekliyordu. Daha doğrusu onu fark etmesini. Çünkü taehyungun kendisini fark etmesi için şekilden şekle giriyor. Saçlarıyla oynuyor ve gözlerini kırpıştırarak bakıyor. Ayrıca dudaklarını dişleyip çocuğun dikkatini çekmek istiyor. Size taehyungun ne yaptığını söyleyeyim. Sağ eliyle masada ritim tutarak bana bakıyor. Nasıl baktığını tahmin edersiniz artık.
Herkesi bu rahatsız edici durumdan kurtarmak için lafa girdim.
-sen git ben ilgilenirim.
Dediğimde gözle görülecek şekilde yüzünü öyle bir hale soktu ki korktum. Hayır gerçekten korktum. İki tane boynuz taksak kafaya şeytan olacak. Kız beni gözüyle döverek diğer dikizleyenlerin yanına gitti. Bende taehyunga döndüm.
-neden geldin.
V
-bira.Kaşlarımı çattım.
-ne?
V
-bira istiyorum.Sinirli bir kahkaha attım ve ona doğru eğildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll)
Fanfiction*Deney #1* Kadın kollarını kaldırdı ve adamın boynuna sardı. Ardından ona doğru yaklaştı. Genç adamda aynı şekilde kollarını onun bedenine sardı ve vücudunu ona doğru çekti. Adam burnunu kızın burnuna sürttü hafifçe. - bu alevlerle yanan küçük bir...