SU
-gerçekten ona bir sürpriz hazırlayacak mıyız. Yani... Olayları biliyorsunuz. Alev kaçırıldı ve bir haftadan uzun süredir ortada yok. Suga ve taehyung hala onları arıyor ama hiçbir ip ucu yok.
Ellerimi saçlarımın arasından geçirdim ve gözlerimi kapayıp başımı geriye attım. Alev hala gelmedi. Ama yinede jungkookun 18. Yaş gününü kutlamalıyız. Ben... Ben bunu onun elinden almak istemiyorum. Başımı kaldırdım ve ji euna baktım.
Ji eun
-bence akşama hazırlayalım partiyi.Bu akşam... Of... Neden her şey üst üste geliyor!
Namjoon
-jungkooku kim oyalıycak.Bir anda herkesin bakışları bana döndü. Kaşlarımı çattım.
Jin
-bence bu işi su halleder.Adımı duyduğum an öksürmeye başladım. Namjoon sırtıma vurmaya başladığında zar zor kendime gelebildim.
-ne? Nasıl? Ben, ben onu nasıl oyalayım.
Namjoon omzuma vurdu hafifçe.
Namjoon
-sen yaparsın. Hem bu seni hatırlaması için bir fırsat. Ayrıca chanyeolde sizinle gelir.Tekrar bir öksürük krizi geçirdiğimde namjoon tekrar sırtıma vurmaya başladı. Ah...
-siz delirdiniz mi? Daha dün ölümüne dövüşmüşlerdi. Ben ben chanyeolün geleceğini sanma-
Chanyeol
-ben geldim.Chanyeolün sesini duyduğumda umutsuz bir şekilde yüzümü sıvazladım. Hadi ama neden akıllanmıyor ki bu çocuk. Hızla ona döndüm ve kaşlarımı çattım.
-sen neden geldin? Yine kavga mı edeceksiniz?!
Umursamaz bir şekilde omuz silkti ve koltuğa oturdu. O sırada suga konuştu.
Suga
-chanyeol, sen ve jungkook dışarı çıkın ve eğlenmenize bakın. Biz hazırlıklarla ilgileniriz. Akşam 8 gibi evde olursunuz.Derin bir nefes aldım ve ayağa kalktım.
-tamam o zaman. Ben jungkooku çağırıyım.
Merdivenlere doğru adım attığım sırada merdivenlerin başında dikilmiş jungkooku gördüm. Umarım duymamıştır.
Jungkook
-beni ne yapacaksınız.Tam cevap verecektim ki chanyeol araya girdi.
Chanyeol
-seni bir şey yapmayacağız. Sadece yemek için çağıracaktı.Dedi ve diğerlerine döndü. Ardından konuşmasına devam etti.
Chanyeol
-çocuklar bu arada biz suyla dışarı çıkıyoruz. Biraz dolaşacağız ve alışveriş yapacağız. Siz keyfinize bakın.Dedi ve kolunu omzuma atıp yürümeye başladı. Ben ne yaptığını anlamak için suratına baktığımda bana doğru eğildi ve fısıldayarak konuştu.
Chanyeol
-merak etme o da bizimle gelecek.Dedi ve saymaya başladı.
Chanyeol
-3...2...1...Jungkook
-ben de geliyorum.Jungkoouun sesini duymamla şaşırdım. Chanyeolün tahminleri cidden çok iyi.
-nasıl emin oldun geleceğinden.
Alayla güldü ve kolunu omzumdan çekti.
Chanyeol
-bilirsin, erkekler sevdikleri kızları başka bir erkekle görmeye dayanamazlar. Fakat bu salak henüz anlayamadığı için seni sevdiğini bilmiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA (BTS) ~ (Kaybediş Serisi ll)
Fanfiction*Deney #1* Kadın kollarını kaldırdı ve adamın boynuna sardı. Ardından ona doğru yaklaştı. Genç adamda aynı şekilde kollarını onun bedenine sardı ve vücudunu ona doğru çekti. Adam burnunu kızın burnuna sürttü hafifçe. - bu alevlerle yanan küçük bir...